01 Kasım 2008 MT Caddebostan Buluşması - Fotograflar

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
01 Kasım Cumartesi gecesi sahilde toplanan Mt İstanbul tayfasının cozutma anlarında çekilmiş bir kaç kare. Tayfa bir araya geldiğinde maşallah pek bir enerjik takılıyorlar. :cherry:






















































 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
42
ciddi cozutmuşlar o halleri neydi öyle:mrgreen:

neyse güzel bir buluşma olmuş kanısındayım:cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu ekip yaparda kötü birşey çıkarmı eminim (M ün ) yeter tek başına tek kişilik ordu değilmi o ?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Cengiz Abi resimleri bilerek yorumsuz yükledim siteye.
Bak da gör abi gençlik nereye gidiyor! :cherry:

Emin her ne kadar favorim olsa da Atilla ve M.Ali başı çektiler. :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
izmirde pek bi sessizleşti :) ne yazan varrr . ne tozutan var ne sucuk varrr ne mangall varrr :) demekki izmir bile olsa kış gelince hepsi dökülüyo evlerine ((((((((((((:)


"everinin önüü boyaaaaalı direeekk yeren yeee vurdun sen benii feleekk " adlı sarkıyı armagan eder çeker giderim :)
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
ohhhhhhhhh
maşallah döktürmüşsünüz.:cat::cat:
kemale dikkat edin motoru kaçırır.bu aralar sardırmış gt650r'a:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
amaniiiiiiiiiiiiin =))))

vur kafasına cerrahi vuuuuuuur =)))

sağ bırakma onu =))

ulan önceden haber verseydiniz bende gelirdim :farao:

kınım kınım kınıyorum sizi ! :p
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
izmirde pek bi sessizleşti :) ne yazan varrr . ne tozutan var ne sucuk varrr ne mangall varrr :) demekki izmir bile olsa kış gelince hepsi dökülüyo evlerine ((((((((((((:)


"everinin önüü boyaaaaalı direeekk yeren yeee vurdun sen benii feleekk " adlı sarkıyı armagan eder çeker giderim :)

jesse sucuk demısken bır mangalda sucuk olayı yapalım sucukları ben ayarlarım...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim gitmemizi beklediniz di mii foto çekmek için hhıııhhh:p
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
bowling ekibi ile oldukça keyif aldım, ama grubun anadolu yakasını da tanısam daha keyifli olurdu, herşey için teşekkürler..
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
tüh ya o gün bende geliyodum ama erken dağılmışsınız yetişemedim... Gurubun en yeni üyelerinden biri olarak her buluşmaya atlamak geliyo içimden tabi ama avrupa yakasında oturup arabayla gelmeye çalışınca yetişemeyebiliyorum :)) bi dahakine bende katılcam işallah :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst