güzel bi buluşma oldu
bendeki resimleri akşam atarım :wiinkk:
izmirde pek bi sessizleştine yazan varrr . ne tozutan var ne sucuk varrr ne mangall varrr
demekki izmir bile olsa kış gelince hepsi dökülüyo evlerine ((((((((((((
"everinin önüü boyaaaaalı direeekk yeren yeee vurdun sen benii feleekk " adlı sarkıyı armagan eder çeker giderim![]()
akşamı kim bekleeeeeer yaaaaa yapmaaaaa :salut:
dur ben bi patrondan izin alıyım da eve gidiyim fotoları yükliyip geliyim
sabır degerli bir erdemdir bekle vasco :cherry:
silmişler imzamı :salut: