Kendi segmentinde dylan2ın üzerine motor pek yok. Yakıt harcamı çok düşük, tek sürücü ile 140+ gören dostlarım var, artçı ile 120 civarı son hızı. İnanılmaz atak, kalkışta patinaj çekebiliyor dikkat:cat: Sıvı soğutmalı, 16 Bhp. Şehiriçinde maxi olmadığı için çok iyi manevrası var, şehirlerarası yolda rahat-güçlü. Kombine Fren sistemi var, frenlemesi çok iyi. Herşeyden önemlisi Dylan kullananlar bu motora tutku ile bağlanırlar.
YBR hakkında fikrim var ama denemişliğim yok. Çok iyi bir motor olduğunu ispatlamış. Sağlam, ekonomik, yaygın:cat:
tercihini yaparken öncelikle scooter isteyip istemediğine karar vermelisin. Malum scooter' ı Motordan saymayanlar dahi var
