kardeş sana tavsiyem takipçiyle vekaletle hiç uğraşmaman onunla uğraşacağına git bi takipçiye ver 20 lira evrakları baştan aşağı düzenlesin sana git trafiğe biraz sıra bekle bütün masraflar dahil takipçinin masrafıda dahil olmak üzere 160 liraya hallet işini ben 1 hafta önce hallettim hiçte zor değil ve hiç de korkulduğu kadar uğraşmıyorsun hatta 15 liraya da evrakları düzenleyenler olabiliyo bulursan onlara yaptır zaten ek1 falan dolduruyolar bide dosyalayıp eline hazır bir şekilde veriyolar sana kalan tek şey trafiğe erkenden gidip önlerden bir sıra numarası alıp beklemeden dosyanı teslim etmek ve 108 lira ruhsat için vermek oluyo. daha sonra plaka basım içinde 12 buçuk lira ödeyeceksin hepsi bu ama dersenki benim vaktim altın değerinde ekstradan bi 150 lira daha masraf yaparsın bence hiç değmez 150 liraya en az 3 depo benzin doldurursun.