0 km bir gt250r mı almalı; yoksa 2.el bir cbr600f mi?

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
Bu konuda şahsi kanaatim ses ve performans istediğim için cbr600f ama; işin açıkçası 2. el bi twister beni servisten çıkarmadı. Yani korku ve endişe büyük; 0km bir gt250r almak daha mı mantıklı? İkilemdeyim; sizlerin görüşlerini okumak için sabırsızlanıyorum.

Teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gt250r ile daha fazla servisten çıkmazsın.CBF250 on kat iyidir sıfır gt250r'den.Sakın bulaşma derim gt250r'ye.Honda'dan şaşma.Bakma cbf250 hondanın yüz karası motor.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Temiz bir 600 f i tercih ederdim. 250 lik seni asla kesmez, sıfır gt250r den bir ayda bıkacaksın ve satıp 600 f almak isteyeceksin. Tabi 600 f için yeterli motor tecrüben olduğunu varsayıyorum ( min 10000 km)
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
şu gt 250r benimde kaç gündür aklımdan çıkmıyor bide bende ikinci el kullanmama gibi bi alışkanlık var illa ilk sahibi ben olmam gerekli bide şu gtr tipi motorların vitesleri nasıl oluyor aşağı doğru bi türlü anlamış değilim anlatırmısınız?



ben olsam her zaman sıfır ve garantili ürün alırdım ve süreklide öyle alıyorum insanın içi rahat etmesi gerek ikinci el alıp satyan kişiyle uğraşmak var sonradan çıkan sorunlar gerek motorda gerek satıcıda iyi düşün bence yada alıcağın ikinci el motoru güvenerek al
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadasım öncelikle 250 R kullanmayan bilmeyen tanımayan arkadasların saçma sapan yorumlarına aldanma.Herkes kafasına göre atıp tutuyor. Ben de Hyo kullanıyorum ve yağ değiştirmek dısında hiçbir masraf yapmıyorum!

Şimdi gelelim senin soruna ; Zaten Racing olmasa da 250 cc bir motor kullanıyosun. Yani vitesli acemiliğin hiç ama hiç yok! şimdi sana Hyo al demek mantıksızlık olur ki zaten sıfır Hyo ya 10ooo TL verilmez ! O paraya cok temiz ve yüksek model bi 6F alınabilir. Honda nın kalitesini kanıtlamıs modelleri arasında bulunan bir motor ve motor bölümünden şikayet edenler yok denecek kadar azdır.

Seçim senin ama Senin ilacın CBR 6OO F :)
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
gt 250 r alana kadar git 600 lük 2. el temiz makina al bence sana önceki motorundan daha da çok arıza çıkarır vede diğer arkadaşın dediği gibi kısa sürede sıkılırsın motordan sahibinden com a bak anlarsın satıp kurtulmak istiyen çok
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
CallofJuarez sattığım motor zaten Twister dı yani cbx250...

kurubuz evet, yeterli tecrübem olduğunu düşünüyorum; her ne kadar race tipi kullanmamış olsam da...

Temizini bulmak sıkıntı olacak; çok da iyi anladığım söylenemez; twister ın ciğerini biliyoruz ama; cbr600f için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, gerçi forumları da okumaya çalışıyorum, 5000-6000 devir arası egsantrik ses yapıyor gibi bir şikayet var. Onun haricinde çok da şikayet edildiğini görmedim. Bir de yakıt sarfiyatı biraz fazla gibi.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ya ARKADAşlar neden bilmeden kullanmadan bir modeli kötülüyorsunuz! 50 ye yakın kullanan arkadasım var ben de içerisindeyim; Adamlar 20ooo km dir kullanıyor. TIK demedi motorlar daha! Bir ürünü kötülemeden önce mümkünse kendiniz de kullanmıs olunuz!

DAHA COK ARIZA cıkarır dediğiniz motor piyasada en fazla alınan satılan motorlardan birisi. Kurtulmak isteyenler satmıyor büyütmek isteyenler satıyor !
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
Arkadasım öncelikle 250 R kullanmayan bilmeyen tanımayan arkadasların saçma sapan yorumlarına aldanma.Herkes kafasına göre atıp tutuyor. Ben de Hyo kullanıyorum ve yağ değiştirmek dısında hiçbir masraf yapmıyorum!

Şimdi gelelim senin soruna ; Zaten Racing olmasa da 250 cc bir motor kullanıyosun. Yani vitesli acemiliğin hiç ama hiç yok! şimdi sana Hyo al demek mantıksızlık olur ki zaten sıfır Hyo ya 10ooo TL verilmez ! O paraya cok temiz ve yüksek model bi 6F alınabilir. Honda nın kalitesini kanıtlamıs modelleri arasında bulunan bir motor ve motor bölümünden şikayet edenler yok denecek kadar azdır.

Seçim senin ama Senin ilacın CBR 6OO F :)

cakalaz
seni facebooktan da ekleme sebebim buydu. Gt250r hakkında bilgi almak. Memnunsun eyvallah; kullanıcıya göre de değişir bu elbetteki ama; senin de bir şikayetini okudum, gösterge panelinden ses geliyor; elle iterken takur tukur ses geliyor,motorum daha 3500 km gibi...

tabi ufak tefek sorunlar da problem değil, elbette olacak ama korku sadece şu: 2.el makinanın masrafını kaldıramamak. Masraftan kasıt; motor aksamı ile ilgili; lastiktir, sinyaldir, çiziktir vs. çok problem değil.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Arkadaşlar gt250r kullanmayanlar binmeyenler atıp tutmasın. Gt nin tek sorunu var kaza yaptığın zaman parça beklemen o başkada bi sıkıntın yok... He arkadaşım sanada gelince 2006 model üstü bi 600F al en güzel kasa 2006 üstü başlıyor :bounce:
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Arkadasım öncelikle 250 R kullanmayan bilmeyen tanımayan arkadasların saçma sapan yorumlarına aldanma.Herkes kafasına göre atıp tutuyor. Ben de Hyo kullanıyorum ve yağ değiştirmek dısında hiçbir masraf yapmıyorum!

Şimdi gelelim senin soruna ; Zaten Racing olmasa da 250 cc bir motor kullanıyosun. Yani vitesli acemiliğin hiç ama hiç yok! şimdi sana Hyo al demek mantıksızlık olur ki zaten sıfır Hyo ya 10ooo TL verilmez ! O paraya cok temiz ve yüksek model bi 6F alınabilir. Honda nın kalitesini kanıtlamıs modelleri arasında bulunan bir motor ve motor bölümünden şikayet edenler yok denecek kadar azdır.

Seçim senin ama Senin ilacın CBR 6OO F :)

En doğru bulduğum yorum bu bence oldukça tarafsız... Dolayısıyla ikisi arasındaki seçim tecrübesi olan biri için (600cc'ye çıkmak istiyorsa) 600F olabilir.
Eh Hyosung GT250R ile 2007 Nisan'dan beri 26000 km'yi devirmiş biri olarak sanırım bana da laf düşer :)
Rutin 4000 km bakımları haricinde ve ufak tefek sorunlar dışında masraf yapmadım, bununla beraber motor işi pahalı bir hobi arabama bu kadar masraf yapmıyorum (benzin sarfını hariç tutuyorum elbette)...
Ancak benim yaz kış işe gidip gelme ağırlıklı kullandığımı düşünürsek benim için masraf ikinci planda kalıyor ulaşım rahatlığı ve aldığım zevk ön plana çıkıyor...
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
geçen sene hyosung gt 250r kullandım ( çok memnun kalmıştım) busene başında gittim honda cbr 600f 2006 aldım ( 4 silindir kullanmak apayrı bir dünya ) ama birde olaya ekonomi yönünden bak. gt 250 r ile bir depo 350, 400 km giderken. honde 600f de bir depo ile 175, 225 km gide biliyorsun. bU TÜR ŞEYLERİDE GÖZ ÖNÜNDE BULUNDUR. ben şimdi tvs ye biniyorum sırf ekonomik olduğu için. şimdiden hayırlı olsun. Bana sorarsan Kawasaki 250 r bir araştır derim hatırı sayılır. :cat:
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gt250r sahibi olunca niye servisten çıkmıyormuşuz? bunu söyleyenler bir açıklasınlar da biz de bilelim. sürekli servise gitmemiz gereken bir durum var da biz atlıyorsak bilelim de sürekli servise gidelim bari. çünkü henüz rutin bakım dışı servise gitmedim, bir yanlış yapıyorsak, dönelim o yanlıştan...
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
gt 250r fiyatını tam olarak bilemesemde sonucta bir 0 makina
yerinde olsam 600F alırım niye : hani derler ya üstüne biraz para koysaydında şunu alsaydın..üffffffff ne uyuz olduuum bir cümledir..
ama işte bu sefer bu cümleyi severim cunkü 600Fler 11 12 bine cok temiz bulabilrsin
hyo250 aldın inan kırmızı ısıkta yanına 2nci el 600f bakımlı bi makina geldimi şunu yaparsın heralde : :pr::pr:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
bence 0 km bir ninja 250 her ikisinden de iyidir. bir kere 600 f süper makina kendini kanıtlamış. ancak eger çok hız yapmayacam dersen 0 km ninja daha mantıklı. hemde ekonomik. gerek yakıt yönünden gerek vergi avantajı. ama tek elden kullanılmış bir 600 f bulabilirsen yakıtıda sorun etmezsen 600 f de alınabilir. bence git bi kawayı çıplak gözle incele. sonra karar ver.

bunların yanısıra gsr 600 de düşünebilirsin. naked olmasına ragmen racing tadında bir motordur kendileri. benimde hayellerimi süslüyor kerata. ha bide fazer 6 var göz ardı edilmemeli. tabi 10000 bütçe ile konuşuyoruz.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Arkadasım öncelikle 250 R kullanmayan bilmeyen tanımayan arkadasların saçma sapan yorumlarına aldanma.Herkes kafasına göre atıp tutuyor. Ben de Hyo kullanıyorum ve yağ değiştirmek dısında hiçbir masraf yapmıyorum!

Seçim senin ama Senin ilacın CBR 6OO F :)

Sen ST mi kullanıyorsun yoksa oncesindeki orijinal hyo mu kullanıyorsun ?
Eger ST kullanıyorsan yalan soyluyorsun derim sana :bounce:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
hyo st tartışmasına dönmüş yine...

evet, 10-12 bütçe... tamam zx250r ı da seçenekler içine katalım.
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
başka bi seçenek sunulurmu bu ninjadan sonra ?
600 f de ısrarlıyım :bounce:
asivezor adlı arkadaşın ilk parafında yazdıklarıda önemli yakıt hız vs.
ama hala ısrarlıyım 600 F pişman olursun bak sonra demedi deme :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
hyo st tartışmasına dönmüş yine...

evet, 10-12 bütçe... tamam zx250r ı da seçenekler içine katalım.

Tartısmaya giremeyecek kadar bes para etmez oldugu icin konusunu bile ne acarım nede tartısırım....
Sadece eger bilmiyorsa topigi acan arkadas onu uyarmak adına arkadaslık gorevi :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst