Işıklar içinde yat KAZIM KOYUNCU..saygı ver sevgi ile anıyoruz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
ışıklar içinde yat ne demektir yahu!:sunny:
yeni kazanılmış bir kelime midir bu?
neyse....
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Nur ıcınde yat demek ıstemıs yanı yanlıs bırsey yok :)

Nur:Isık sozluk anlamı bu yanı.

Allah rahmet eylesin guzel sarkıları var halada dınlerım.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Mekanı cennet olsun...
Adam gibi adamdı gerçekten...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ölen birisinin arkasından ışıklar içinde yat denildiğinde bunun sokak lambası altında yatmak olmadığını cümle alem bilir.

Aynen bir tatlıcıda garsona ''biraz kaymak istiyorum'' diye söylediğinizde, garsonun bunu kendisine bir hakaret olarak algılamadığı gibi.
 

ygk

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
401
allah rahmet eylesin.

doğrusu ışık içinde yat ya da nur içinde yat değildir. doğrusu ne şekilde söylenirse söylensin kalpten dilenen duadır. isteyen istediği gibi kullansın en azından bu gibi şeyleri böyle konu başlıklarında tartışmayalım.
bende çok severdim, gerçekten. huzur içinde yatsın.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
mum koyalım yanına veya ampül, ışıklar içinde yatsın. Veya mezarına prejektör ışığı tutalım tam olsun :)
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
evet bir Karadenizli olarak bende severdim. ama insan sevdiğine dua eder. hiçbir faydası olmayan ve hiçbir anlama gelmeyen şeyler söylemez.
ışıklar içinde yat ne demek ? yada toprağın bol olsun.
eğer ölen kişinin mezarda bir hayat yaşadığını düşünüyorsanız bu inança göre dua etmelisiniz.
Arapları ırk olarak sevmeyebilirsiniz bu onların kelimelerine düşmanlık etmenizi gerektirmez.
Kaldı ki Arapça kelimeleri kullanmazsanız konuşamazsınız. yerine uydurma kelimeler koymaya kalkarsanız böyle komik duruma düşersiniz vesselam
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
kimseye arap kültürü kakalandığı yok. ışık arapça nurun karşılığı değildir asıl cahil sizsiniz.
nur kaynağı ilahi olan bir şeydir sizin ışığınsa elektriğe veya güneşe ihtiyacı var.
arap kültüründen kopacaz diye kafanıza göre kelimelere anlam vermeye çalışmayın siz komik oluyorsunuz.

Cahil damgası yedik iyimi :mrgreen:

Nur'un sözlük anlamı : Aydınlık, ışık, parıltı, İlahi bir güç tarafından gönderildiğine inanılan parlaklık değilmi benmi yanlış biliyorum
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
Cahil damgası yedik iyimi :mrgreen:

Nur'un sözlük anlamı : Aydınlık, ışık, parıltı, İlahi bir güç tarafından gönderildiğine inanılan parlaklık değilmi benmi yanlış biliyorum

işte o ilahi bir güç tarafından gönderilen parlaklığa nur denir ışık,aydınlık yada parıltı denmez. ışık ,arapça nur kelimesinin yerine uydurulmuş ama aynı anlamı karşılamayan uydurma kelimedir
hani şua nın yerine ışığı kullansanız neyse
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
175
herkesin konusuna antipatik yorumlariyla ve gereksiz elestirileriyle katilan birinin kendi konusu elestirildiginde nasil panter kesildigini gorduk. ha bu arada Kazim Koyuncu gibi bir sanatci tanimis ve dinlemis olmaktan cok mutluyum.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Sadece bir anma yazısının bu raddeye getirilmesini de ben anlayamıyorum ne çok şey var birbirimizi anlayamadığımız yada hoş göremediğimiz.Dostlar biraz hoşgörü çok mu zor :thumright

Sevdiğimiz sanatçıya Allah rahmet etsin o kardeşliği hoşgörüyü yeğlemişti ölüm yıldönümünü anmak kimseye kavga vesilesi olmasın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sadece bir anma yazısının bu raddeye getirilmesini de ben anlayamıyorum ne çok şey var birbirimizi anlayamadığımız yada hoş göremediğimiz.Dostlar biraz hoşgörü çok mu zor :thumright

Sevdiğimiz sanatçıya Allah rahmet etsin o kardeşliği hoşgörüyü yeğlemişti ölüm yıldönümünü anmak kimseye kavga vesilesi olmasın.

Abi iyiniyetlisiniz biliyorum. ZIPPIRMAN ile görüşlerimiz uyuşmasa da yılların birikimiyle ve alışkanlıklarıyla karşıt tepkileri ezip geçen bir tutum sergilerken diğerlerine illa ki hoşgörü vurgusu hak değildir bana göre.

İnancıma uygun bir şekilde rahmet diliyorum mevlamdan.Mekanı cennet olsun inşallah.Kimin aklına geldiyse dua etsin Allah aşkına.

Allah'ın selamıyla ve muhabbetle inşallah.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben açana kadar konuyu kimsenin aklına gelmemiş
açmışım ve istediğim gibide başlık koyarım arkadaşlar
herkes sizinle aynı düşünmek zorunda değildir
bu adamı seven müslümanda olabilir
hristiyanda olabilir
ateistte olabilir
budistte olabilir
hepsi bildiğince gönlünden geçtiğince anar
sonuçta zaten kendiside dünya vatandaşı idi kanımca
haaa açmışım konuyu birşeylere vesile olmuşmuyum?
olmuşum
okuyun bildiğinizce ADAM gibi faydalanın
ister sevaba girin ister günaha
çokta tınn..
Haa bundan gocunanı tartışma çıkartıp konuyu kitlemeyi düşünen,
kendisine saygısızı ben adam yerine koyarmıyım?
sanmıyorum,
benim bacakaram daha fazla ADAM.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben açana kadar konuyu kimsenin aklına gelmemiş
açmışım ve istediğim gibide başlık koyarım arkadaşlar
herkes sizinle aynı düşünmek zorunda değildir
bu adamı seven müslümanda olabilir
hristiyanda olabilir
ateistte olabilir
budistte olabilir
hepsi bildiğince gönlünden geçtiğince anar
sonuçta zaten kendiside dünya vatandaşı idi kanımca
haaa açmışım konuyu birşeylere vesile olmuşmuyum?
olmuşum
okuyun bildiğinizce ADAM gibi faydalanın
ister sevaba girin ister günaha
çokta tınn..
Haa bundan gocunanı tartışma çıkartıp konuyu kitlemeyi düşünen,
kendisine saygısızı ben adam yerine koyarmıyım?
sanmıyorum,
benim bacakarmdaki daha fazla adam.

Yakışmadı son cümle senin yakışıklılığına.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bak daha kimler yazacak bu konuya
bugün açtığımda girip hiçbirşey yazmadan çıkanlar gelecek daha
ohooo bu çorbaya çok tuz atarlar daha
KUVVETle ihtimal
değilmi?
)))

herneyse isteyen yazar istemeyen yazmaz kardeşler
kapattırmayın yeter
kunuyu haaa konuyu kapattırmayın
ben dert değilim toplaşıp devamlı yaptığınız gibi şikayet edebilirsiniz beni.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bence de
Nuri çin de yatsın.
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
175
ya senin yasin varmis baya, ben seni 15-16 falan saniyordum, malum tepkilerin incideki liseliler gibi olunca;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ah be abi aylardır vurguladığım hep bu zaten; yapıyorsun ama bir noktada yıkıp geçiyorsun.
Yazdıklarından ve son yazdığından da alınmadım.
Beni anladığını da biliyorum.
Şu dilini ısırsan yeri geldiğinde...

Neyse daha da ötesi iyiniyetimi göstermekten öte sana karışmaya geçer.
Selam ile...

yıkp geçmekmi
olması gerekendir belkide o dost
anlayan anlamış dediğimizi anlamayana orada kalması gerekmiyor demekki
yık geç ozaman.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst