Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 25 Şub 2011
- Mesajlar
- 1,768
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kanser olmak gerekmiyor demişti bu ülkede ölmek için,
sistemin kendisi zaten kanserden beter.
Ölüm yıldonümünde ADAM gibi ADAM lara selam olsun..
http://www.youtube.com/watch?v=dWOjNcDioH0

sistemin kendisi zaten kanserden beter.
Ölüm yıldonümünde ADAM gibi ADAM lara selam olsun..
http://www.youtube.com/watch?v=dWOjNcDioH0
