handeye 2 ayönce ziyarete gittiğimde daha yatıyordu kendisinden aldığım bilgiler doğrultusunda daha iyi olduğunu öğendim,sevindirici bir haberdi,bizleri çok özlemiştür topolanıp gidersek hasret gidereceğini umarım,ziyaret gününe gelince fuardan sonraki hafta uygun olur kanatindeyim tabi çoğunluk hangi tarihi onaylarsa otarihte uygun olursam kesin gelmek isterim,duyalılığından ötürü hakan kardeşe çok teşekkürler .azönce yine görüştüm handeyle deynekleri atamamış ev istirahati birazdaha sürecekmiş.