- Katılım
- 27 Eki 2006
- Mesajlar
- 413
merhabalar. bu başlık altına ilk defa yazı yazıyorum. motosiklet aşığı bir vatandaş olarak 2007 model dl650 sahibiyim.

1yılda yaklaşık 20.000 km yol katettim ama ağır ve asfalt uyumu fazla olan motorumla araziye giremek içimde eksiklik idi. yakıt ekonomisi, şehir içi trafiğinde pratikliği ve araziye girme isteğim nedeni ile 200cc cros almak niyetinde idim ve bugün bu gerçekleşti. 2007 model Ramzey 200 sahibi oldum.



alır almaz biraz araziye gireyim dedim. birazda limitlerini merak ediyordum. umduğumdan daha iyi bir performans sergiledi açıkcası. sık stop etmesi dışında.
ramzey üzerinde yapmam gereken modifikasyonlar nelerdir? lastik , amörtisör vs......
önerilerinizi ve tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.

1yılda yaklaşık 20.000 km yol katettim ama ağır ve asfalt uyumu fazla olan motorumla araziye giremek içimde eksiklik idi. yakıt ekonomisi, şehir içi trafiğinde pratikliği ve araziye girme isteğim nedeni ile 200cc cros almak niyetinde idim ve bugün bu gerçekleşti. 2007 model Ramzey 200 sahibi oldum.



alır almaz biraz araziye gireyim dedim. birazda limitlerini merak ediyordum. umduğumdan daha iyi bir performans sergiledi açıkcası. sık stop etmesi dışında.
ramzey üzerinde yapmam gereken modifikasyonlar nelerdir? lastik , amörtisör vs......
önerilerinizi ve tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.
