Zealsun 150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
merhabalar. bu başlık altına ilk defa yazı yazıyorum. motosiklet aşığı bir vatandaş olarak 2007 model dl650 sahibiyim.



1yılda yaklaşık 20.000 km yol katettim ama ağır ve asfalt uyumu fazla olan motorumla araziye giremek içimde eksiklik idi. yakıt ekonomisi, şehir içi trafiğinde pratikliği ve araziye girme isteğim nedeni ile 200cc cros almak niyetinde idim ve bugün bu gerçekleşti. 2007 model Ramzey 200 sahibi oldum.







alır almaz biraz araziye gireyim dedim. birazda limitlerini merak ediyordum. umduğumdan daha iyi bir performans sergiledi açıkcası. sık stop etmesi dışında.

ramzey üzerinde yapmam gereken modifikasyonlar nelerdir? lastik , amörtisör vs......

önerilerinizi ve tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
hayırlı olsun qrar dostum. :rendeer:

ramzeyci arkadaşlar stop etme sorunu yaşadılar, ve çözüm buldular diye biliyorum.
kullanıcıları yardımcı olacaklardır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gültekin abi yıllardır kros aşkıyla yanıp tutuşuyorum benim drahdörü satıp yada takas edip bi kros alcam sence ne alayım..

çinçon tercihim mağlum japon alacak kadar zengin değilim..
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Erhancığım hayırlı olsun, güle güle kullan. Stop etme sorunu için öncelikle karbüratör ile silindir ve karbüratör ile hava filtresi arasındaki plastik manifoltların vidasını sık. Eğer çözüm olmazsa, bu forumun önceki sayfalarında anlatılan benzer durumları nasıl çözdüklerini bir oku. İstersen bir de Erkut ustaya sor. Selamlar.
Not: Ben lastikleri metzeller ile değiştirmiştim. Ayrıca her ihtimale karşı yağ ve yağ filtresini hemen değiştirmeni tavsiye ederim. Yağ mutlaka 10-40 kullan.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun ramzeyin..makinayı tanıdıkça bizide bilgilendirirsen seviniriz...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
gültekin abi yıllardır kros aşkıyla yanıp tutuşuyorum benim drahdörü satıp yada takas edip bi kros alcam sence ne alayım..

çinçon tercihim mağlum japon alacak kadar zengin değilim..

Balansörlü bir enduro tavsiye ederim.
yukarıdaki mesajlarımda sıfır zongy linki verdim. ona bir bak istersen.
fiyatı uygun, tireşimsiz sıfır motor. :bounce:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
62
Naci bey. jawa laser in körükleri uyuyor.Alt kısım tam denk geliyor, üst dar olan kısımsa çok çok az bol geliyor.Kablo bağıyla sıkınca tam oluyor.MZ in körüklerinede bakmıştık boyu kısa geldi.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Naci bey. jawa laser in körükleri uyuyor.Alt kısım tam denk geliyor, üst dar olan kısımsa çok çok az bol geliyor.Kablo bağıyla sıkınca tam oluyor.MZ in körüklerinede bakmıştık boyu kısa geldi.

Çok teşekkür ederim arkadaşım. En kısa zamanda satın alıp taktıracağım. Selamlar.
 
Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
19
bide çinlilere adi ve kalitesiz diyolar, iki sene oldu köyde dağ bayır geziyorum tık demedi daha. sadece amortisörler biraz dandik hoplamaya dayanamıyor
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Üstad bu motor gerçekten sıfırmıdır? :silent:
Ek olarak, servis olayı noldu Zongshen'in..?

Ben sahibiyle konuştum, sıfır olduğunu söyledi.

Beşiktaşta bir servisi olduğunu öğrendim.
Henüz gitmedim, önümüzdeki hafta Levente doğru giderken, uğrayıp tanışmayı düşünüyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ben sahibiyle konuştum, sıfır olduğunu söyledi.

Beşiktaşta bir servisi olduğunu öğrendim.
Henüz gitmedim, önümüzdeki hafta Levente doğru giderken, uğrayıp tanışmayı düşünüyorum.

haftaya bana uğramayıda unutma...herşeyi ben düşünmek zorunda değilim...:bounce:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Myheart, Bathu, Gültekin ve Buralpdi abilerim ve tüm diğer forumdaşlarım, fuara gelebiliyormusunuz? Bathu, senin sinoptan gelmen biraz zor biliyorum ama :pale: ... Ben büyük ihtimal cumartesi öğleden sonra orda olacağım. İşim çıkarsa pazarda olabilir. Denk gelirsek yüzyüze tanışmak istiyorum. Sevgiler...
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
büyük ihtimalle pazar günü oradayım inşaallah görüşürüz
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Merhabalar,
Yakında motorsiklet ehliyeti sahibi olacağım (sınavları geçersem).Ardından da başlangıç için bir gy200 alma niyetinde olacağım. Bu forumun nerdeyse tamamını okudum.. genelde ramzey ve zongshenin iyi olduğu izlenimini edindim. Ancak aklımda asya vardı...tip olarak hoşuma gittiğinden. Anladım ki balansör önemli birşey...Ne dersiniz? Asya kullanıcısı yok mu? Nasıldır eksileri , artıları nedir?
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Asya gy 200 ün eksisi yoktur arkadaşım ben titreşim denen bir olayda görmedim.Hep söylüyorum 600 ve üzeri makina almazsam vazgeçemeyceğim bir motor belki alsamda vazgeçmem.Geçmişte zongshenimde oldu daha doğrusu ilk motorum zongshendi onuda kötüleyemem oda kaya gibi motordu ama Asyanın keyfini vermez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst