işte yeni motorum ve eski kuheylanım

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun...
Kazasız belasız kullanmanı isteriz....

teşekkur ederim :mrgreen:

:queen::bounce::cherry:
Bir düzeltme huyu geldi:cherry:

baya biR yanlış olmuş cok pardon heycandan yazamamısım neyse sözlude kurtarırız Türkceyide :mrgreen: :mrgreen:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
hayırlı uğurlu kardeşim kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Okan'ım hayırlı ugurlu olsun kardeşim .. kazasız belasız günlerde kullanmanı
nasip etsin...Tekerin düz bassın..:)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Boya konusunu ayrıca konuşabiliriz..Yani kafana takılan bir tarafı varsa...Beğenmiyorsan..Konuşuruz..Fikirleerimizi söyleriz..
Hatta senin makinanın fotolarını photoshopla reklendirir kafana yatan şekle
sokarız..Sonrada onu uygularız..

Egsoz konusu ise ben genelde cruiser makinalarımın (şuana kadar 16 tane alıp sattım).. orta perde kısmını genişletir ve orta susturucuyu kısaltırdım..Genelde bu sistemdi..Ama senin makinayıda bir incelemek gerek..
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boya konusunu ayrıca konuşabiliriz..Yani kafana takılan bir tarafı varsa...Beğenmiyorsan..Konuşuruz..Fikirleerimizi söyleriz..
Hatta senin makinanın fotolarını photoshopla reklendirir kafana yatan şekle
sokarız..Sonrada onu uygularız..

Egsoz konusu ise ben genelde cruiser makinalarımın (şuana kadar 16 tane alıp sattım).. orta perde kısmını genişletir ve orta susturucuyu kısaltırdım..Genelde bu sistemdi..Ama senin makinayıda bir incelemek gerek..
ya abi ben sana resimleri gonderiyim yaa cekelim bi ayar ahh burdan olsan harley yapardık :mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
ya abi ben sana resimleri gonderiyim yaa cekelim bi ayar ahh burdan olsan harley yapardık :mrgreen:

Okan'ım bak senim egsozlrın susturucuları bu resimdeki gibi..İçerisinde ve
12cm uzunluğundadır...
Ben genelde ortadakileri çıkarıyorum..Ve çıkış perdelerinide genişletiyordum..

.
egsozun1.jpg
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Okan'ım bak senim egsozlrın susturucuları bu resimdeki gibi..İçerisinde ve
12cm uzunluğundadır...
Ben genelde ortadakileri çıkarıyorum..Ve çıkış perdelerinide genişletiyordum..

.
egsozun1.jpg
eveettt işte bundan abii ya msni eklermsin abi [email protected] bundan nası ses cıkıyo abi elinde video falan varmı jinlunu bölemi yaptın onun sesine bakarım gelince aral benim sınıf arkadaasım üniden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst