- Katılım
- 31 Eki 2006
- Mesajlar
- 125
Hayırlı olsun.... Kazasız belasız sürüşlere....
kankammmm ben sana dedım bı kez daha dıorum Allah Kaza Bela Vermesin İnşallah gizemede süle o kucucuk motorla adamlara saldırmasın trafıkte ayu nunn bıırı cıkar ezer kızı =)):mrgreen:![]()
hayırlı olsun kazasız sürüşler.. canavar on numara :cat:![]()
kardesim eyvallah yok daha gizemi ezicek bi ayı cıkmadı senden benden daha erkek kırar kafalarını bişi olmaz hehe:mrgreen: zaten öle aman aman cok trafikli yerden gimtiyo okuldan eve evden okula oda yakın yerler :cat::rendeer:
saol abi daha daha iyilerini cümlemize nasip etsin Allah![]()
:mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen: ayu işte adı ustunde kol koleksyonu yapardım hepsini alsaydımyokk olum bılıosun bu ülkede ayular hala şahin marka araba we taksiden kollarını cıkarıo trafıkte bı kac kere kolunu koparcaktım bı kac kıllı ayunun=))![]()
abi 2 cıbır 125 ın gecıcegı bı yer warsa bıle yemın ederım bunların kolu kapatıoo =):queen::queen::queen::mrgreen::mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen: ayu işte adı ustunde kol koleksyonu yapardım hepsini alsaydım
yokk olum bılıosun bu ülkede ayular hala şahin marka araba we taksiden kollarını cıkarıo trafıkte bı kac kere kolunu koparcaktım bı kac kıllı ayunun=))![]()
abi hahahahahahahahah:queen: :mrgreen: :queen: :mrgreen: :queen: koptum aksam aksamşahin deyip geçme bikerem onlar doğan görünümlü şahin birde ön panjurunda mustang amblemleri var aşkolsun sana :queen::queen::queen::queen:
şahin deyip geçme bikerem onlar doğan görünümlü şahin birde ön panjurunda mustang amblemleri var aşkolsun sana :queen::queen::queen::queen:
topikte konu değşmiş ama ben yinede bi hayılrlı olsun deyip cıkacam
hayırlı olsun güle güle bin
hep bu taylan yuzundensaolasın dostum
canım kazasız belasız bin tekerin düz bassın
tammmaaaammm burak abide yaptı yorumunu saolasın burak abi daha yukselemedik öle hondalara falan takipteyiz :mrgreen:
eyvallah saolun evet 250 cc daha bir farkını göremedikde inşallah yapıcaz birşeyler artık nekadar yaparsa bu![]()