işte yeni motorum ve eski kuheylanım

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kankammmm ben sana dedım bı kez daha dıorum Allah Kaza Bela Vermesin İnşallah gizemede süle o kucucuk motorla adamlara saldırmasın trafıkte ayu nunn bıırı cıkar ezer kızı =)):mrgreen::p

kardesim eyvallah yok daha gizemi ezicek bi ayı cıkmadı senden benden daha erkek kırar kafalarını bişi olmaz hehe:mrgreen: zaten öle aman aman cok trafikli yerden gimtiyo okuldan eve evden okula oda yakın yerler :cat::rendeer:

hayırlı olsun kazasız sürüşler.. canavar on numara :cat: :)

saol abi daha daha iyilerini cümlemize nasip etsin Allah :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardesim eyvallah yok daha gizemi ezicek bi ayı cıkmadı senden benden daha erkek kırar kafalarını bişi olmaz hehe:mrgreen: zaten öle aman aman cok trafikli yerden gimtiyo okuldan eve evden okula oda yakın yerler :cat::rendeer:



saol abi daha daha iyilerini cümlemize nasip etsin Allah :)

yokk olum bılıosun bu ülkede ayular hala şahin marka araba we taksiden kollarını cıkarıo trafıkte bı kac kere kolunu koparcaktım bı kac kıllı ayunun=)):p
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yokk olum bılıosun bu ülkede ayular hala şahin marka araba we taksiden kollarını cıkarıo trafıkte bı kac kere kolunu koparcaktım bı kac kıllı ayunun=)):p
:mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen: ayu işte adı ustunde kol koleksyonu yapardım hepsini alsaydım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen: ayu işte adı ustunde kol koleksyonu yapardım hepsini alsaydım
abi 2 cıbır 125 ın gecıcegı bı yer warsa bıle yemın ederım bunların kolu kapatıoo =):queen::queen::queen::mrgreen::p
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
yokk olum bılıosun bu ülkede ayular hala şahin marka araba we taksiden kollarını cıkarıo trafıkte bı kac kere kolunu koparcaktım bı kac kıllı ayunun=)):p

şahin deyip geçme bikerem onlar doğan görünümlü şahin birde ön panjurunda mustang amblemleri var aşkolsun sana :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şahin deyip geçme bikerem onlar doğan görünümlü şahin birde ön panjurunda mustang amblemleri var aşkolsun sana :queen::queen::queen::queen:
abi hahahahahahahahah:queen: :mrgreen: :queen: :mrgreen: :queen: koptum aksam aksam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şahin deyip geçme bikerem onlar doğan görünümlü şahin birde ön panjurunda mustang amblemleri var aşkolsun sana :queen::queen::queen::queen:

onlar ayrı konu zaten =)) mustang şahinG :p hahhaha ama hakıkat war arabaya modıfıye gıdıo:p:p:p:p:mrgreen:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
topikte konu değşmiş ama ben yinede bi hayılrlı olsun deyip cıkacam


hayırlı olsun güle güle bin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tammmaaaammm burak abide yaptı yorumunu saolasın burak abi daha yukselemedik öle hondalara falan takipteyiz :mrgreen:

de geeeeeeet beaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bıdahaaa cıbır 125 gıbı motorlara bınersem 2 olsun yettı beeeaa kucucuk motor yuzunden gelecekte cocugum olmucak o depoya ne bıcım wurdum bı yerlerımııııııııı:pr: o carpan kadını da zaten yakalasam waryaaaaaaa:queen::mrgreen::cyclopsan:p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun ooooo 250 likmiş süper güle güle kullan:)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyvallah saolun ewet 250 cc daha bi farkını goremedikde inş yapıcaz bişiler artık nekadar yaparsa bu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst