- Katılım
- 10 Eyl 2007
- Mesajlar
- 162
ula ybr125 in varmış ya daha ne istiyon...sen istemişin tek göz Allah vermiş 2 göz...onu bulamayan çin çonlarla sürünen arkadaşlar var...sürünüyozda demiyolar he...
:mrgreen: abi motor cok guzelde 1.yıl 3 ay sonra 17 dolcak hesapladımhemen atlicam ehliyete