o bir little ceasars motorcusu :P

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayırlı olsun ilhancım yeni işin
motoruna da aldıında hayırlı olsun deriz:wiinkk:
metehan abinde yapmmış abiliğini:)
banada abilik yap metoto abiii, banada motür al:queen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
hayırlı olsun :)
ehliyeti atlamazsın umarım :)
zaten ehlıyetsız calıstırmıolar saolun metehan abım halletdı cuma gunu alcam :)
ilhan işin hayırlı olur inşallah.
1)cbr olayına krediylemi gireceksin ...... eyer öyleyse sakın düşünme :farao:
2)mete han sağolsun,duyarlı kardeşim benim. sevgi kelebeği kardeşim:rendeer:
saol ama ne yazıkkı kredıyle gırcem :) 3000 ytlye 500 faiz odıycem
Cumaya ehliyet aldığında özel topik isterim paşam...:bounce:

ne işe yaradığımız ortaya çıksın...birde İlhancım bak ne çıktı ortaya...B.çekmece Emniyette babamın beraber çalıştığı kankası Karslı bir Başkomiser varmış..akşam söyledi iyimi...keşke pedere zamanında sorsaydım...hiç uğraşmaya bile gerek kalmazdı...teee B.çekmece olm çok uzakmış...ora İstanbul falanda değil he...kayboldum len oralarda....:queen:


sankim Edirneye gittim geldim gibi yoruldum inan...hadi işin oldu...daha dur ..Cumaya ehliyetini alırsan o zaman mutlu olucam...:cat:
aa yeterkı sen ıste metehan abı sana 10000 tane topıc acıyım :) evde canın sıkılır bıraz dolaş diye senı b.çekmeceye cagırdım :D ewt pek ıstanbul sayılmaz crazyboyone buraya edırne dıo zaten sende gezi yazılarına topıc acsana edirneye gıttım gezmeye felan :p tekrardan tesekkurler öyle mutlu ettınkı benı Allahta senı ve aılenı mutlu etsın :rendeer: hergun ehlıyetı dusunuodum :)
hayırlısı olsun başarılar dilerim aman dikkat et motor senin değil diye akrobatik hareketler yapma ve trafik kurallarına uyacagına söz ver:p
saol gokhan abi :) trafık kurallarına bi kastım yoq zaten o motorlada pek akrobası yapılmaz kucuk teker bıde tamponlar yere yapısık :p
hayırlı uğurlu olsun. yarın senin için çok daha umutlu başlayacak demektir. yeni motorun da hayırlı uğurlu olur inşallah...
teşkürler :rendeer:
Servis yapacam ayaana motoru indiri gandi yapacan dimi çakaall :)
Şaka bir yana yeni işin hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız servisler... En kısa zamanda cıbır'ına kavuşman dileği ile...:rendeer:
aaa abi nerden bıldın ya :D operasyon acıga cıktı ortalık sakınlessın baska zamna yparım :p dileklerın ıcın tesekkurler :rendeer:

hayırlı olsun ilhancım yeni işin
motoruna da aldıında hayırlı olsun deriz:wiinkk:
metehan abinde yapmmış abiliğini:)
banada abilik yap metoto abiii, banada motür al:queen:

saol gokhan abı . ama motoru alınca ıslatma felan yoq mâlum yol uzak :p motür denılen alet piyasaya cıksın alıırm sana :D
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayırlı olsun ilhancım yeni işin
motoruna da aldıında hayırlı olsun deriz:wiinkk:
metehan abinde yapmmış abiliğini:)
banada abilik yap metoto abiii, banada motür al:queen:

o ne be...:queen:


sana Moto Guzzı düşünüyom kuzen...layık olduğun makina...:wiinkk:

İlhanım daha sıfatını görmüş değilim ama msnde Crazy Selçük ve Sen beni yeterince taciz ettiniz..en son Selçükde sıkıştırınca yeter üleynn dedim ve kendimi oralara attım artık ne diyim...:p

iyi oldu ya...banada değişiklik oldu valla...oralarda güzelmiş...bu kadar günahtan sonra 2 sevap işleyelimki az yanayım hesabı yapıyom yoksa kralını tanımam...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
o ne be...:queen:


sana Moto Guzzı düşünüyom kuzen...layık olduğun makina...:wiinkk:



İlhanım daha sıfatını görmüş değilim ama msnde Crazy Selçük ve Sen beni yeterince taciz ettiniz..en son Selçükde sıkıştırınca yeter üleynn dedim ve kendimi oralara attım artık ne diyim...:p

iyi oldu ya...banada değişiklik oldu valla...oralarda güzelmiş...bu kadar günahtan sonra 2 sevap işleyelimki az yanayım hesabı yapıyom yoksa kralını tanımam...:p

yazık yav adamcagız selcuktan uzaklasablmek ıcın tee b.cekmecelere gelmıs :D bizim buralar güzeldir neden? cunku ben burda yasıyorum :p
yarın sabahtan sabıka kaydı almaya gıdıom ordanda saglık saporu ordanda muhtara ordanda resımlerımı almaya ordanda ıs yerıme :)

metehan abi emnıyetten şu saatte gelsın dedılermı sabahtan gıdıyımmı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819




yazık yav adamcagız selcuktan uzaklasablmek ıcın tee b.cekmecelere gelmıs :D bizim buralar güzeldir neden? cunku ben burda yasıyorum :p
yarın sabahtan sabıka kaydı almaya gıdıom ordanda saglık saporu ordanda muhtara ordanda resımlerımı almaya ordanda ıs yerıme :)

metehan abi emnıyetten şu saatte gelsın dedılermı sabahtan gıdıyımmı ?

pm yi okudun dimi...14 Martda Cumaya gelsin dedi...adını not aldı bir kenara...bence zabahınan 8 de damla...sıra numarası alınır genelde ya bu işlerde...ama ehliyet dönemi değil galiba zaman...oralar bana boş geldi......aman doğru memura git...gümleme bu sefer...
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
pm yi okudun dimi...14 Martda Cumaya gelsin dedi...adını not aldı bir kenara...bence zabahınan 8 de damla...sıra numarası alınır genelde ya bu işlerde...ama ehliyet dönemi değil galiba zaman...oralar bana boş geldi......aman doğru memura git...gümleme bu sefer...

pmyi şimdi okudum :p sabah 8de orda olcam burda numara felan alınmıo ekmek kuyrugu gıbı uzuo beklıon oyle sıran gelene kadar :)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hayırlı olsun kardeşim,inşallah motorunada kavuşursun en kısa zamanda

Mete kankam sanada ayriyetten teşekkür ederim bilgilerini tecrübelerini aktarıp arkadaşlarımızı doğru yönlendirdiğin için,kimin kankası yaf seviyem seni yağmurumu gıdışından öp kocaman
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
pmyi şimdi okudum :p sabah 8de orda olcam burda numara felan alınmıo ekmek kuyrugu gıbı uzuo beklıon oyle sıran gelene kadar :)

kanka o zaman daha erken git...7 de damla işin olsun...

motorcan bilgi değilde çevreyi kullanıyoz abi...yarıçapım geniştir bilirsin...sen aramadın abi...fuara geliyonmu...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
hayırlı olsun kardeşim,inşallah motorunada kavuşursun en kısa zamanda

Mete kankam sanada ayriyetten teşekkür ederim bilgilerini tecrübelerini aktarıp arkadaşlarımızı doğru yönlendirdiğin için,kimin kankası yaf seviyem seni yağmurumu gıdışından öp kocaman

saol abi :) metehan abımde her derde deva :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bizim keko İlhanı aradım...ehliyeti kapmış...şimdi işyerindeymiş...hadi bakalım hayırlısı olsun...ama zor işlerdir bunlar...genc olduğu için tabi heyecanlı...Allah korusun yani...birde bahşişi bol olur ...zengin müşteriye pizza götürürse yolunu bulur...maaş + bahşiş...yazda gelmiş...oh mis...ama kışın yapılmaz bence ...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
162
işin hayrlı olsun metehan abi b.çekmeceyem gelmişsin gelmişken dirneyede bi ura yaw artık ehliyet motor alırsın hani sevabına :queen: gene yüssüzlüüm tuttu :p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
bizim keko İlhanı aradım...ehliyeti kapmış...şimdi işyerindeymiş...hadi bakalım hayırlısı olsun...ama zor işlerdir bunlar...genc olduğu için tabi heyecanlı...Allah korusun yani...birde bahşişi bol olur ...zengin müşteriye pizza götürürse yolunu bulur...maaş + bahşiş...yazda gelmiş...oh mis...ama kışın yapılmaz bence ...

Aferin sana.:wiinkk:.Allah seni sevdiklerine (bizler dahil) bağışlasın..:rendeer:

Hayra geçti be.:cat:..Hele gençlere hayır etmek daha bir güzel bence..:wiinkk:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Hayırlı olsun İlhan kardeşim.
şimdiden site isimlerini ezberlemeye başla. :)

Bana gelen pizzalar torpilli olsun he :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
işin hayrlı olsun metehan abi b.çekmeceyem gelmişsin gelmişken dirneyede bi ura yaw artık ehliyet motor alırsın hani sevabına :queen: gene yüssüzlüüm tuttu :p

ula ybr125 in varmış ya daha ne istiyon...sen istemişin tek göz Allah vermiş 2 göz...onu bulamayan çin çonlarla sürünen arkadaşlar var...sürünüyozda demiyolar he...:p

Aferin sana.:wiinkk:.Allah seni sevdiklerine (bizler dahil) bağışlasın..:rendeer:

Hayra geçti be.:cat:..Hele gençlere hayır etmek daha bir güzel bence..:wiinkk:


öle abi bende mutlu oldum inan...amin..:p


Hayırlı olsun İlhan kardeşim.
şimdiden site isimlerini ezberlemeye başla. :)

Bana gelen pizzalar torpilli olsun he :)


seni dabıl boyda kesmez ayu....:p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
işin hayırlı olsun umarım cbr 125 bir müddet sonra sana yetersiz kalmaz yanından vıız diye rahat rahat kurula kurala bi dylan geçerse nerde kaldı bunun cbr lığı demezsin :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst