- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
- Konu Yazar
- #41
Vidsunu isterik valla RoLa...Yanlız düşme pozisyonu olmasın sakın..:wiinkk:walla bende gaza geldim hemen keeway superlight ile tek teker yapmam lazım :queen::queen:
hahhaah allah sonunu bununkı gıbı yapmasın motor profesyonelde motorcu profesyonel mı acep
Görünüşünden profesyonel olduğu belli değil.:silent:.Ama motosikletini çok sevdiği belli..:bounce: ::belge::
Baksana düşerken bile makinayı bırakmak istemiyor...:cherry: