TEKTEKER YAPMAYA ÇALIŞMAK (dengesizlik)

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
walla bende gaza geldim hemen keeway superlight ile tek teker yapmam lazım :queen::queen:
Vidsunu isterik valla RoLa...Yanlız düşme pozisyonu olmasın sakın..:wiinkk:
hahhaah allah sonunu bununkı gıbı yapmasın motor profesyonelde motorcu profesyonel mı acep

Görünüşünden profesyonel olduğu belli değil.:silent:.Ama motosikletini çok sevdiği belli..:bounce: ::belge::
Baksana düşerken bile makinayı bırakmak istemiyor...:cherry:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Teker yapmaya kalkındığında ayakları peglerden boşa sallamak
oldukça deneyim isteyen bir harekettir..

Her teker yapan ben '' ayaklarımıda sallarım '' derse olacaklar enaz
bunun kadar vahim durumlardır..
(ayakları boşa sallamayla tüm güç bileklere, oradanda gidona erişir.Ve
bu güçle beraber motosiklet daha hız alır.Geriye doğru bir etki yapar, denge
toparlaması yapamayıncada vaka gerçekleşir.Ve asfalt-beden buluşması
kaçınılmaz tabi ki.).
Tekere kalkmanında bir teknik gerektiğini hiçmi hiç aklınızdan çıkarmayın..
Bu ve bunun gibi videolar hala elimde mevcut..

 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Rüzgar Hakan babocan nerdesin yaw.. Özletiyorsun bak..
Gerçi cepten konuşuyoruz ama seni aramızda da görmek istiyoruz..:cat:

Yengeye ve bebişlere de ben ve ailemden selamlar...:rendeer:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten ne olursa bu denemelerden oluyor
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
hakan abi nerdesin ya yüzünü gören cenettlik valla:rendeer::rendeer:

slm jetse hafta içi işlerden akşamları spordan
vakit bulamıyorum hafta sonları ist dışı gezileri
bu sebepten dolayı gelemiyorum tabiki sizin gibi
güzel dosluğu ve arkadaşlığı olan arkadaşları unutmuş değiliz
en yakın zamanda görüşmek dileğiyle geleceğim
:rendeer:

Rüzgar Hakan babocan nerdesin yaw.. Özletiyorsun bak..
Gerçi cepten konuşuyoruz ama seni aramızda da görmek istiyoruz..:cat:

Yengeye ve bebişlere de ben ve ailemden selamlar...:rendeer:

slm burdayım be gergelli abi özlem nedemek
gönüller bir olsun yeter fırsat buldukca seni takip
ediyorum nerde enteresan konu var sende
nasıl burda olmamki saygılar abi size ve ailenize
ist buldan kucak dolusu sevgiler kalın sağlıcakla:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
aranızda hıc dusmeden motora bınmeyı orenen kackısı var dusmesenız bıle ılla bıseyler atlatmıssınızdır
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
slm burdayım be gergelli abi özlem nedemek
gönüller bir olsun yeter fırsat buldukca seni takip
ediyorum nerde enteresan konu var sende
nasıl burda olmamki saygılar abi size ve ailenize
ist buldan kucak dolusu sevgiler kalın sağlıcakla:rendeer:

Eyvallah kardeşim..:rendeer:

İnşallah fuara gelmeye çalışacam...Kısmet...Benim R1'i pazartesi bakıp alcaklar..:bounce:

Eğer satılırsa fuara gelip olursa 2005/ 2006 R1 yada 1999/ 2000 model 1300 royalstar almaya
niyetliyim..Yani race işine artık paydos demek istiyorum.. :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst