- Katılım
- 10 May 2007
- Mesajlar
- 729
- Konu Yazar
- #1
Pazar sabahı için gidilecek yerlerin oldugunu duymak
huzur vericiydi,ama evdeki hesap çarşıya uymadı ve
motorumla çıktıgım geziyi artçı olarak tamamladım... Ama keyifliydi

İşte bizim oğlan sabah 09:26 hazır ve nazır
yağı tuzu tamam deposu dolu ekstra benzini var
Ama bişi unuttuk KAYIŞ almamışız yanımıza..
ale:

Asıl buluşma yerinde bekleniyor
DALYAN abi
BARBAROS ve ben LEVENT abiyle ÜMMET abi gelicekmiş aaa ne güzel :cat:

Bu motorun beni nasıl taşıdığını şimdi düşünüyorum :queen:

Can sıkıntısı nelere kadir Allahım

Yola düşüldü Ümmet abi gelemedi 4 motor çıktık yollara
Çok gidememiştik ki Çatalca yolu üzerinde Tepecikte benim kayış koptuuu::23343:: Günlerden pazar oldugundan tamirci esnafı yattıgından
bende orda yattım...
Yardım aramaya gittiler bizde bekliyoruz ama sonuç yok
ale:

Kısmette artçı olmakta varmış...:bounce:
Dalyan abi gel artcı ol gidelim dedi bende kıramadım çünkü ordan donseydım kotu olucaktım ve motor benden fena dayak yıyecektı...::angry2::





















Gezide beni artçı alan herkese tek tek teşekkür ederim, Çok güzel bi gezi oldu görmediğimiz yerleri görmüş olduk inşallah tekrarlarız..
huzur vericiydi,ama evdeki hesap çarşıya uymadı ve
motorumla çıktıgım geziyi artçı olarak tamamladım... Ama keyifliydi

İşte bizim oğlan sabah 09:26 hazır ve nazır
yağı tuzu tamam deposu dolu ekstra benzini var
Ama bişi unuttuk KAYIŞ almamışız yanımıza..

Asıl buluşma yerinde bekleniyor
DALYAN abi
BARBAROS ve ben LEVENT abiyle ÜMMET abi gelicekmiş aaa ne güzel :cat:

Bu motorun beni nasıl taşıdığını şimdi düşünüyorum :queen:

Can sıkıntısı nelere kadir Allahım

Yola düşüldü Ümmet abi gelemedi 4 motor çıktık yollara
Çok gidememiştik ki Çatalca yolu üzerinde Tepecikte benim kayış koptuuu::23343:: Günlerden pazar oldugundan tamirci esnafı yattıgından
bende orda yattım...
Yardım aramaya gittiler bizde bekliyoruz ama sonuç yok

Kısmette artçı olmakta varmış...:bounce:
Dalyan abi gel artcı ol gidelim dedi bende kıramadım çünkü ordan donseydım kotu olucaktım ve motor benden fena dayak yıyecektı...::angry2::





















Gezide beni artçı alan herkese tek tek teşekkür ederim, Çok güzel bi gezi oldu görmediğimiz yerleri görmüş olduk inşallah tekrarlarız..