İstanbul Trakya (çatalca,çerkezköy.saray,çorlu)

Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Pazar sabahı için gidilecek yerlerin oldugunu duymak
huzur vericiydi,ama evdeki hesap çarşıya uymadı ve
motorumla çıktıgım geziyi artçı olarak tamamladım... Ama keyifliydi :p

İşte bizim oğlan sabah 09:26 hazır ve nazır
yağı tuzu tamam deposu dolu ekstra benzini var
Ama bişi unuttuk KAYIŞ almamışız yanımıza..:pale:

Asıl buluşma yerinde bekleniyor
DALYAN abi
BARBAROS ve ben LEVENT abiyle ÜMMET abi gelicekmiş aaa ne güzel :cat:

Bu motorun beni nasıl taşıdığını şimdi düşünüyorum :queen:

Can sıkıntısı nelere kadir Allahım :p


Yola düşüldü Ümmet abi gelemedi 4 motor çıktık yollara
Çok gidememiştik ki Çatalca yolu üzerinde Tepecikte benim kayış koptuuu::23343:: Günlerden pazar oldugundan tamirci esnafı yattıgından
bende orda yattım...
Yardım aramaya gittiler bizde bekliyoruz ama sonuç yok :pale:


Kısmette artçı olmakta varmış...:bounce:
Dalyan abi gel artcı ol gidelim dedi bende kıramadım çünkü ordan donseydım kotu olucaktım ve motor benden fena dayak yıyecektı...::angry2::





















Gezide beni artçı alan herkese tek tek teşekkür ederim, Çok güzel bi gezi oldu görmediğimiz yerleri görmüş olduk inşallah tekrarlarız..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
güzel bir hafta sonu olmuş aksaklıklara rağmen yola devam etmişsiniz geri dönmeye değmezdi bencede devam etmek en iyisi :)
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
abılerım olur ole aksılıkler yolda bosverın sız guzel gezı olmus fotolar super
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Guzel resimler, paylasim icin tesekkur ederim.
Renkler ne guzel, yesil ve kahverengi. Cayir, cimen, toprak gormek ve kokusunu almak gibisi yok.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
gelmek isteyipte gelemediğim bigezi çok güzel geçmiş ordaki herkese teşekkürler davetleri için,resimlerle bizde sizlerle birlikte gezmiş olduk emeklerinize sağlık,yeni gezilerde buluşmak üzere.
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
63
ben edirnedeymm.. gormedm sizi..

istanbuldan cıkan birini ben burdan gormediysem ona trakya gezisi demesnler :p:p:):)

herysey yolunda gittimi tadı cıkmaz gezinin... macera iyidir... :)
dahada bol gezmeler...
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
hocam senin ilk resimde motorun olduğu yer avcılar avrupa kafenin olduğu binamı?arcı olark yola devam ettinde motoru naptın??
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
güzel gezi olmuş..akşam kumburgaz durakta 3-4 arkadaş bekliyordunuz yardım gerekir diye yavaşladım ama baktım arkadaşlarınızı bekliyorsunuz devam ettim..hoşca kalın
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
hocam senin ilk resimde motorun olduğu yer avcılar avrupa kafenin olduğu binamı?arcı olark yola devam ettinde motoru naptın??

Evet aynen oyle :) avrupa cafenın altındakı dıa orası dalyoner abıyı beklerken
Motoru tepecıkde bı abımızın bıldıgı yere emanet bıraktık bugunde aldım :pale:

güzel gezi olmuş..akşam kumburgaz durakta 3-4 arkadaş bekliyordunuz yardım gerekir diye yavaşladım ama baktım arkadaşlarınızı bekliyorsunuz devam ettim..hoşca kalın

Cemal abı bırılerı bızı bekledı bız bırılerını bekledık..
Abı bız senı gormedık keske gorusseydık iyi olurdu :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst