[Eskişehir - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla guzelmıs yauw :( bende olmak ısterdım :(:(

arkadaslar su elektrıklı bısıkletlere aman dıkkat..bu aksam bı tanesı karanlıkta farlarını yakmadan gelıyomus.bende dukkanın onunden yola cıkıyodum..bıraz capraz cıktım yola tam 2 serıt ortasında kodum cocuga..farları yanmıyodu gormedım..bısıkletle beraber bıraz yuvarlandı.ben motoru yatırmadan kurtardım..celallendım bı anda nıye yakmıyon farını dıye bagırdım ne yakcam sarjı bıtıyo gormuyonmu dedı:pr: carpınca dusmeseydı o lafın ustune zıplıcaktım ::rantinp:::rantinp:::rantinp: serseri mayın gıbı gezıyo adamlar yolda..aman dıkkat...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Konuyu Toplam 14 üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 7 Misafir)
viper_1, forester, umut_utu, phenemenon, BLaCK_j.W.a, PeSsiMisTsTyL3, hasanbasri

Haci geçmiş olsun.

Bende yaya yürürken birkaç defa tehlike atlatmıştım.
Korna yok. Far yok. 45-50 km hız.
Pakistandan farkımız yok şu ülkede... :farao::farao:

Sizlere beğendiğim 2 başlığın linkini atıyorum.
Bu arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Üşenmeden yeni topik açmışlar...

http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/42104-inonu-seyitgazi-kirka-buyukyayla-afyon.html

http://www.motosiklet.net/forum/fotograflar/42086-eskisehir-mt-09-03-2008-bulusmasi.html
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
129
Motor almayı düşünen var mı acaba aramızda?


benim altımda bir DT olması gerektiğini düşündüğümden CGLyi satmayı düşünüyorum
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
Stewkan;
dostum sizi kaybettik. Umut'la beraber arkamızdan geliyordunuz. Sonra bir anda yok oldunuz.
Bekledik. Siz gelmeyince. Sinan geri döndü. Tekrar tekrar baktı. Ama sanırım irtibat koptu. K.bakmayın.
Arkadaşlar irtibat ve böyle zamanlar için : 0 555 765 45 44 ( viper_1) Volkan diye kaydedin.

Bugün saat 14:00 itibariyle buluşmaya gelen herkese teşekkür ediyoruz! :cat::cat:

En kısa zamanda Tekrar görüşmek dileğiyle...

--- --- ---

Süloo geçmiş olsun.

Yok volkan hatun üşüdü ince giyinmiş siz carrefour un ordan donunce uzaktık size çevre yolundan dewam ettik kornaya bastık ama duymamışsınızdır habersiz kaçar gibi oldu ama kusura bakmayın olurmu.
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
Beyler dünkü ziyafet ve asfalt eskitme organizasyonu için herkeze teşekkürler nice kazasız belasız keyiflli turlara arkadaşlar...

Uğur sana zahmet fotoların tamamını zipleyip bana yollayabilirmisin ayrıca eklediklerin süper çıkmış bunlardan bide uzun yolda çekmek lazım;)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
Günaydın Eskişehir MT.
Yazılanları okudumda buluşma baya güzel ve yararlı olmuş. Tabi ben olsam benim içinde güzel olacaktı ya neyse. haberleşme sağlıklı olmayınca kaçırdım buluşmayı.
haftasonu fikrini ben atmıştım ama yeterince destek görmeyince mecburen pazartesine hazırlamıştım kendimi. haftasonu netten uzak kalınca buluşmadaki değişikliktende haberim olmadı haliyle.
Umarım bi sonraki buluşmayı kaçırmam.
bu arada kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun. aman dikkat diyorum.
pazar karfurdaydım bikaç motosikletli gördüm belkide taoplantıya katılan arkadaşlardandı.

bişey daha motorum beni deli edecek gaz yemiyor hava filtresini falan tamizledim ama nafile, bu konuda yardım lütfen. yapacak bişey yoksa bi servise gidecem artık.
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
121
valla dünkü gezi baya güzel olmuş görünüyor. ben evi boyuyodum gelemedim.inşallah bi sonraki sefere bende aranızda olurum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celallendım bı anda nıye yakmıyon farını dıye bagırdım ne yakcam sarjı bıtıyo gormuyonmu dedı:pr:

İnanmıyorum yaaa cevaba bak :pr: şarjı bitiyormuş :queen:

Sizlere beğendiğim 2 başlığın linkini atıyorum.
Bu arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Üşenmeden yeni topik açmışlar...

Yanınızda kendimi o kadar mutlu hissediyorum, topik açmak çocuk oyuncağı gibi geliyor :rendeer:

aha bunlar da benim fotolar.

Bu fotoğraflar seni ilk tanıdığım günlere götürdü beni :)

benim altımda bir DT olması gerektiğini düşündüğümden CGLyi satmayı düşünüyorum

Uğur bu cümle çok iddialı bir cümle olmuş gibi geldi bana :p

Yok volkan hatun üşüdü ince giyinmiş

Bu sefer kız arkadaşınla sohbet etme imkanım olmadı ama diğer toplaşmalarda tekrar görüşmek ümidiyle :bounce:

motorunu getirirsen ben bir bakayım.

Usta ya dün sen migrosun oraya geldin mi :silent: Başaran usta dediler ama halinizi hatrınızı sormaya fırsatım olmadı :pale:

Yazılanları okudumda buluşma baya güzel ve yararlı olmuş. Tabi ben olsam benim içinde güzel olacaktı ya neyse. haberleşme sağlıklı olmayınca kaçırdım buluşmayı.

Volkanın numarasını telefonuna kaydet. Eskişehir MT de her an her şey olabilir :cat:

valla dünkü gezi baya güzel olmuş görünüyor. ben evi boyuyodum gelemedim.inşallah bi sonraki sefere bende aranızda olurum.

Hangi evi boyadığını merak ettim doğrusu :mrgreen: Bir sonraki toplaşmaya seni de bekliyoruz, daha sonraki toplaşmalara eş adayını da bekliyoruz :queen:
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
22
arkadaşlar pazar günü biraz erken ayrılmak zorunda kaldığım için özür dilerim...acayip şeklide gezesimiz vardı...umarım sizlerde iyice eğlenmişsiinizdir...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
arkadaşlar pazar günü biraz erken ayrılmak zorunda kaldığım için özür dilerim...acayip şeklide gezesimiz vardı...umarım sizlerde iyice eğlenmişsiinizdir...

pazar demek gezi demek normaldir orhan. :)

fotolar harita gibi acaip kaliteli olmuş uğur:queen::queen::queen: valla açılsında kaydediyim dedim anca açıldı :):):)
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
SELAM ESKİŞEHİR MT.motorumu sattım bundan sonra eskişehir mt xt siz kaldı..tek endurocu bendim be..hayırlı uğurlu olsun vatana millete..üzüldüm yaa..sormayın bişi..
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
hayırlı olsun ismail,seni de süpersport klasmanında görmek isteriz :p yakışır sana da bi RR.sen de alırsan bi RR team kurarız artık :p
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Beyler gezi güzele benziyo gelmek isterdim ama hatunla gezdik o gün benim payımı ayırın bidahikine söz :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorla gezmeye cıkan olursa gelın ömure dogru cekırdek ısmarlıyım..
sıkıldım oturmaktan..actıva var onla gezmekte zewk wermıyo:S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst