Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Tem 2005
- Mesajlar
- 675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla guzelmıs yauw
bende olmak ısterdım 

arkadaslar su elektrıklı bısıkletlere aman dıkkat..bu aksam bı tanesı karanlıkta farlarını yakmadan gelıyomus.bende dukkanın onunden yola cıkıyodum..bıraz capraz cıktım yola tam 2 serıt ortasında kodum cocuga..farları yanmıyodu gormedım..bısıkletle beraber bıraz yuvarlandı.ben motoru yatırmadan kurtardım..celallendım bı anda nıye yakmıyon farını dıye bagırdım ne yakcam sarjı bıtıyo gormuyonmu dedı
r: carpınca dusmeseydı o lafın ustune zıplıcaktım ::rantinp:::rantinp:::rantinp: serseri mayın gıbı gezıyo adamlar yolda..aman dıkkat...
arkadaslar su elektrıklı bısıkletlere aman dıkkat..bu aksam bı tanesı karanlıkta farlarını yakmadan gelıyomus.bende dukkanın onunden yola cıkıyodum..bıraz capraz cıktım yola tam 2 serıt ortasında kodum cocuga..farları yanmıyodu gormedım..bısıkletle beraber bıraz yuvarlandı.ben motoru yatırmadan kurtardım..celallendım bı anda nıye yakmıyon farını dıye bagırdım ne yakcam sarjı bıtıyo gormuyonmu dedı