Yamaha Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
abi süpersiniz ya!peugeot mopedten sonra ufak bi scooter alayım dedim,fakat sizlere bi takıldım,abi YBR 125 bu kadar mı tatlı anlatılır.o kadar güzel anlatmışsınız ki mecburen almak zorundayım artık.Ben forumda yeniyim ve buradaki kardeşlik ötesi paylaşım beni şoke etti.hepinize helal olsun ...:cat:herkese saygılar..

pişman olmadım:)

sende olmazsın:cat:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
194
gerçekten tarzına göre cok rahat hoş kaliteli bir motor :)
tavsiye ederim amcamın oğlunda var kıyak motor ..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631

izmirden hayaletfilo nun ybr'si


kilisten özaktaşı'nın ybr'si tam teçhizat


benim ybr

ssssim9.jpg
[/QUOTE]

antalyadan fakir ama gururlu'nun ybr'si

dsc00211gp9.jpg
[/QUOTE]

hayati abimizin ybr'si

y125st3.jpg
[/QUOTE]
antalyadan sonix arkadaşımızın motoru
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buda benim ybr'''yanındakide 4x4 :)
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
144
bende ybr min resmini koymak isterdim ama bitürlü beceremedim resim koymayı ne yaptıysam öğrenemedim hayuuu yokmu yardım edecek kimse:)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
buda KILTEKİN in ybr si...fekat kaç beygir olduğunu bilmiyo...adı motorcu işte bunun...:queen:

yok kardeşim. biz bişey bilmiyoruz. motorcu falan da değiliz.
sen biliyon her şeyi. aslansın sen...
netten motorun fotosunu görür, gözünden anlar, topik açarsın "bu motor alınır, bu kaçmaz, bu işin feriştahıdır" diye. :queen:

o zaman 12,5 olanlar ve 10 hp olanlar aynı anda satılıyordu.
geçiş dönemiydi. her kafadan bir ses çıkınca, biz de sorduk. "nedir? bu kaçlık olandır" diye...
hala 4035 km.'de, cillop gibi duruyor makina. :wiinkk:
sıfır, anahtar teslim 2700 liraya almıştık... vay beee... :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok kardeşim. biz bişey bilmiyoruz. motorcu falan da değiliz.
sen biliyon her şeyi. aslansın sen...
netten motorun fotosunu görür, gözünden anlar, topik açarsın "bu motor alınır, bu kaçmaz, bu işin feriştahıdır" diye. :queen:

o zaman 12,5 olanlar ve 10 hp olanlar aynı anda satılıyordu.
geçiş dönemiydi. her kafadan bir ses çıkınca, biz de sorduk. "nedir? bu kaçlık olandır" diye...
hala 4035 km.'de, cillop gibi duruyor makina. :wiinkk:
sıfır, anahtar teslim 2700 liraya almıştık... vay beee... :wiinkk:

ya abicim makina almışın tükana koymuşun...da beygirini bilmiyosun...bana name yap...işte senin motor tecrüben bu...alıyon ama ne aldığını bilmiyodn...deminde MD de bir cbfci...almış makinayı...diyoki bunda benzin ışığı varmı diye...:queen:eek: hesap...özünü bil diye yazıyom..:bounce:nazarımda dünkü motorcusun...:wiinkk:

beni boşver...sen önce aynaya bak bi...kaç hp olduğunu öğrendin dimi...:p

sen 2006 da alıyosun ben 2004 te alıyorum makinayı daha ne olsun...yani sen giderken ben dönüyordum aynı yoldan...:bounce::p

yani fazla değil 2 yıl öncesine kadar düdük makarnasıydın...:queen:

şimdide pembe seleyle uğraşan bir düdük makarnasısın...:queen:

katettiğin yol nanay...:queen::bounce:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Selam arkadaşlar.::asker::
Uzun bir aradan sonra yine buralardayım.
Dün ramazan ayından bu yana ilk defa mavişime bindim.Meğer bütün kış Adrenalinsizlikten gebermişim beyav::150::
Babaçi eline sağlık güzel bir çalışma olmuş.Eski müdavimlerin ybr leri hoşuma gitti bir arada görünce.Yeni katılan arkadaşlarla birlikte daha geniş bir albüm oluştursak çok iyi olacak sanırım.:thumleft:
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355








BU DA BENİM YBREM NASIL AMA SAF KAN BRAZİL:mrgreen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
seninki bi değişikmiş hakkaten :) göstergeleri çok hoşuma gitti :) sticker'lar da çok hoş duruyor. nerden almıştın bunu :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Breziya'da uretilenler daha iyi gorunuyor. Beygir guclerinin de daha fazla oldugunu duymustum.

Ama devir gostergesi yok. Keske o da olsa idi.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
dsc02173nz2.jpg


Bu gösterge daha kullanışlı bence , benzin göstergesi tam benim gibi milimlik benzin hesaplayan fukaralar için:)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar 2006-2007 ybrlere 2004-2005 far açma kapatma düğmesi takabilirmiyiz..?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst