Yamaha Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417
Yamahanın sitesinde zaten hep bu resim vardı, ama gelen grenajlar bunlardan olmadı. Ben ilk YBR aldığımda bu resimleri kaydetmiştim de ordan biliyorum... Bu arada bu grenaj daha güzel kesinlikle...
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
14
slm, bu grenaj olayı motoru biraz hacmen ufak gösteriyo gibi geliyor bana.Sanki düz hali daha bi ağır duruyo gibi.Bana öyle geliyo en azından, sizler ne dersiniz?
ibrahim ethem BAŞ
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
388
dikkatimi çektide yukardaki resimde grenaj sanki photoshopta eklenmiş gibi geldi. bir orantısızlık var sanki grenajda. o resmi beldeyamanın sitesinden almıştım. sanırım motoru bulamayınca eskisinin üzerine montaj yaptılar photoshopta. komik adamlar ya... :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062

1 şubatta aldığım ybr.
kafam karıştı şimdi.
bu, 10 hp olan mı? 12,5 hp olanmı?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
gurzan' Alıntı:
1 şubatta aldığım ybr.
kafam karıştı şimdi.
bu, 10 hp olan mı? 12,5 hp olanmı?
Ruhsata bak. orda yazan doğrudur çünkü teknik belgeye bakarak yazıyorlar. Ha için rahat etsin diye teknik belgeye bak bir de :)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
ruhsata dogru yazdıklarını mı zannediyorsun?:)
ben teknik belgeyi bulayım en iyisi...
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
388
gurzan otomatik jikleyse 10hp, manuel jikleyse 12.5hp. senin grenaj eski tip, ve resimde jikle koluda görünüyor. 12.5hp olması lazım
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
14
slm, unutmuşum yazmayı 10hp olanların en bariz özelliklerinde biride; ekzoz mekanizmasının içinde turbo düzeneğinin bulunması.dolayısıyla yakıt tasarrufu.
selamlar, ibrahim ethem BAŞ
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
165
kafa grenajı takılmamış hali daha kalite değilmi arkadaşlar???
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417
Ben aldığım zaman kafa grenajları daha gelmemişti, grenajsız halini daha çok sevdiğimden grenajı almaya zahmet etmedim bi daha ama olur ya şu resimlerdeki grenajdan getirirlerse o zaman belki fikrimi değiştirebilirim...
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
388
bencede greanjsız hali çok daha güzel. alırken taktırmamıştım ben grenajı. kutu içinde verdiler hala öylece duruyor.

bu arada iki gün önce yaklaşık 60 km hızla keskin bir viraja girdim. asfalt kuru ve düzgündü. motoru yatırmamla ön tekerin kayması bir oldu. ayaklarımı yere sürterek çok zor toparladım düşemeden. bir anda kendimi karşı şeritte buldum. neyseki şansıma yol boştu. bu lastikler birgün balşıma büyük bi iş açacak.
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
14
slm lastiklere aman dikkat, unutmayalım at bile nalsız gidmiyo, 4X4 kullansan lastik gider, teker döner, kaldıki 2 teker zaten şaytan işi.
fakir ama gururlu arkaadaşıma geçimiş olsun dileklerimi iletirim. ibrahim ethem BAŞ
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ibrahimethembas' Alıntı:
slm lastiklere aman dikkat, unutmayalım at bile nalsız gidmiyo, 4X4 kullansan lastik gider, teker döner, kaldıki 2 teker zaten şaytan işi.
fakir ama gururlu arkaadaşıma geçimiş olsun dileklerimi iletirim. ibrahim ethem BAŞ
Abi her mesajın sonuna adını yazma yahu... Zaten sol tarafta bulunan Kullancı Adı'ndan anlıyoruz kimin yazdığını :)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
ybr125black9pp.jpg

dsc01643small1vn.jpg

grenaj mevzuunda cahallığım meydana çıkmasın deyu çok direndim amma, sormadan edemeyeceğim.
iki motorun kafa grenajlarında fark göremiyorum.
ya siz???:silent:
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
14
syn:promethus;
mesaj'ın altına ad ve soyad'ın yazılması kurallara aykırı ise yazmam ve bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.
değilse; 1500 sene evvelinden akdenizden kalan :''insanın karakteri, kaderidir.'' felsefesiyle, devam eder, yinede teşekür ederim.
bu defa imza:pandora
(promethus padorayı bilir)
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
14
syn:promethus;
mesaj'ın altına ad ve soyad'ın yazılması kurallara aykırı ise yazmam ve bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.
değilse; 1500 sene evvelinden akdenizden kalan :''insanın karakteri, kaderidir.'' felsefesiyle, devam eder, yinede teşekür ederim.
bu defa imza:pandora
(promethus pandorayı bilir)
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
388
ibrahimethembas iyi dileklerin için teşekkür ederim
gurzan bence fark var aralarında. senin grenajın üst köşeleri daha sivri. diğeri oval gibi. birde sinyallerde fark var sanırım. yeni modelde sinyaller prizma gibi bir şekil almış. birde sormadan edemeyeceğim. eklediğin resimdeki motorun aynaları direksiyona çokmu yakın yoksa resimdemi öyle çıkmış? sanki aynanın boyu kısa ve hemen elciğin üstünde gibi.
 
Katılım
18 Mar 2005
Mesajlar
35
benim grenaj acayip zırıltı yapıyor. neresini sıksam işe yaramadı. sökeceğim ben. onsuz daha güzel bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst