Ruhsata bak. orda yazan doğrudur çünkü teknik belgeye bakarak yazıyorlar. Ha için rahat etsin diye teknik belgeye bak bir degurzan' Alıntı:1 şubatta aldığım ybr.
kafam karıştı şimdi.
bu, 10 hp olan mı? 12,5 hp olanmı?
Abi her mesajın sonuna adını yazma yahu... Zaten sol tarafta bulunan Kullancı Adı'ndan anlıyoruz kimin yazdığınıibrahimethembas' Alıntı:slm lastiklere aman dikkat, unutmayalım at bile nalsız gidmiyo, 4X4 kullansan lastik gider, teker döner, kaldıki 2 teker zaten şaytan işi.
fakir ama gururlu arkaadaşıma geçimiş olsun dileklerimi iletirim. ibrahim ethem BAŞ