- Katılım
- 13 Haz 2005
- Mesajlar
- 3,062
31 km.de paşa paşa yatıyorsizinkiler ne alemde
rahmetli kt 125, enson 2,6 lt. yakmıştı. aynen bende yakıt tüketimini önemsiyorum. bir ara kafayı bozmuştum hesaplamalarla.bu konforda 2.6 litreyle 100km gidebileceğim başka bir motor daha olabileceğini sanmıyorum. benim için yakıt sarfiyatı ve konfor çok önemli.