- Katılım
- 14 Eyl 2006
- Mesajlar
- 5,631
abi süpersiniz ya!peugeot mopedten sonra ufak bi scooter alayım dedim,fakat sizlere bi takıldım,abi YBR 125 bu kadar mı tatlı anlatılır.o kadar güzel anlatmışsınız ki mecburen almak zorundayım artık.Ben forumda yeniyim ve buradaki kardeşlik ötesi paylaşım beni şoke etti.hepinize helal olsun ...:cat:herkese saygılar..
pişman olmadım
sende olmazsın:cat:











