Ağır Yaralı Motokurye Can..Çarptığı XXXXXX Mal Derdinde..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İşte Türkiyeden manzaralar...XXXXX olan yeri siz doldurun artık...


http://haber.mynet.com/detay/yasam/TEM-Otoyolu-ndaki-kazada-insanlik-drami/05Mart2008/A050310F




TEM Otoyolu'ndaki kazada insanlık dramı


İSTANBUL (İHA) - TEM Otoyolu Seyrantepe mevkiinde meydana gelen kazada tam anlamıyla insanlık dramı yaşandı. Emniyet şeridindeki araca çarparak ağır yaralanan motokurye, "Durumum yok" diyerek hastaneye gitmemekte direnirken, malının derdine düşen araç sürücüsü ise "Masraflarımı kim karşılayacak?" dedi.


Edinilen bilgiye göre, öğle saatlerinde Seyrantepe mevkiinden Havalimanı istikametine giden 34 BN 3638 plakalı motosikletin sürücüsü E.Ç., emniyet şeridinde park halinde duran U.A'ya ait 34 ZJ 0086 plakalı araca çarptı. Kazada yola fırlayan kurye E.Ç., bacağından ve kafasından yaralandı. İlk müdahaleyi yapan vatandaşlar, olay yerine ambulans çağırdı. Bu sırada yürekleri parçalayan bir olay yaşandı.


Motokurye E.Ç, "Benim maddi durumum iyi değil. Çoluğum çocuğum var. Hastane masraflarını karşılayamam" diyerek ağır yaralı olduğu halde motosiklete binerek gitmeye çalıştı.
Bunun üzerine vatandaşlarla motokurye arasında uzun süre tartışma yaşandı.
E.Ç., ağır yaralı olduğu halde masrafları karşılayamayacağı için hastaneye gitmemekte direnirken, diğer taraftan çarptığı aracın sürücüsü U.A. ise motokuryenin yanına gelerek, "Benim masraflarımı kim karşılayacak?" dedi. Ardından ağır yaralı şahıs ile sürücü arasında pazarlık başladı. Olay karşısında şaşkınlıklarını gizleyemeyen vatandaşlar da duruma tepki gösterdi. Vatandaşlar, "Mal değil, can önemlidir" diyerek sürücü U.A'yı ikna etmeye çalıştı.

Bu arada, 45 dakika süren bekleyişin ardından ters yönden bir ambulans geldi. Vatandaşlar yolu trafiğe keserek yaralı motokuryeyi ters yöndeki ambulansa götürmeye çalıştı. Kurye E.Ç yine, "Ben gidemem. Param yok, durumum yok" diyerek direndi. Uzun uğraşlar devam ederken diğer yönden bir ambulans daha geldi. Ambulansın gelişiyle doktor, vatandaşlar ve yaralı şahıs arasında tartışma yaşandı. Uzun süren uğraşların ardından masrafların devlet tarafından karşılanacağı söylenince yaralı şahıs ikna oldu. Yaralı olan E.Ç., ambulansla Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürüldü.

Öte yandan, araç sürücücü U.A., yaralı ambulansa binerken, E.Ç'nin telefon numarasını alarak, kuryenin motosikletini de aracına koydu. Olay yerine gelen polis ekipleri de duruma müdahale ederek motosikleti konulduğu araçtan indirdi.
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
gercekler acıdır acıtır..napalım..degısmıyor XXXXXXXX olanlar..!!1
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
yuh ya bu kadar mı olur dıcem ama burası Türkiye artık hiç birşeye şaşırmamaya başladım
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Öte yandan, araç sürücücü U.A., yaralı ambulansa binerken, E.Ç'nin telefon numarasını alarak, kuryenin motosikletini de aracına koydu. Olay yerine gelen polis ekipleri de duruma müdahale ederek motosikleti konulduğu araçtan indirdi.

Utanmaz herife bak...yaptığı resmen gasp...suçuda 36 yıldan başlar...masraflarını kim karşılayacakmış...en fazla kaskon veya zorunlu trafiğin karşılar kim karşılyacak başka...motosikleti alıp gitmekde ne oluyo...:pr:

kapitalist rejimlerinin sancıları bunlar işte...parası olan ve olmayan...dünya ikiye ayrıldı artık...bir yandan evli çoluk çocuk sahibi adam masraflardan korkarak hastaneye bile gitmek istemiyo...diğer yandan kaza yapan şahıs başka bir dünyadan olduğu için şahsın sağlığını bir kenara bırakılıp işin maddi durumuyla ilgileniyor...:pr::pr:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
motorsiklet sürücü napsın.çoluk çocuğunu düşünüyor.gerçi oda hatalı fakat otomobil sürücüsü hep masraf derdine düşmüş hemde motorsikleti otomobilene koymaya çalışmış.türkiye işte ne yapsa yeridir:pr:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahhhh bi gorsem bunları ah bi gorsem hastanelik etmeyen xxxxxxxxxxxxxxxx gbi olsun nasıl uyuzum artık varya iyice sayko yaptılar ulan kavgaya tövbeliyimde bölelerine direk tekmee tokat yaa
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ne diyim bilmiom böylelerde var işte adam hayatında ilk defa araba görduyse boyle tepkılerde buluna bılıo!!
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
resmen şehir eşkiyası, utanmazlığı yetmiyormuş gibi birde motoru alıp kaçırmaya çalışıyor şerefsiz:pr:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Meteciğim o koyduğun XXXXXXX lerin yerini ben HAYVAN olarak doldururum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böyle bir xxxxxx'de bana çarpmıştı yandan sadece bi sol sinyal verseydi kaza olmayacaktı birde utanmadan sen çarptın demezmi :pr:elimde kalacaktı xxxxxxx sonuçta 8'de 8 xxxx suçlu çıktı ama neye yarar
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
55
Ya nebiçim insanmış bu ya. Orada yaralı motor sürücüsüne yardım etmesi gerekirken kendi mal derdine düşmüş. Ne diyeyim bu tür insanlara allah ne biliyorsa öle yapsın...
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
Kural ihlali yapan, emniyet şeridinden gitmek suretiyle bir araca çarpan, aklamaya çalıştığıız, sırf motorcu diye kolladığınız, tüh tüh vah vah dediğiniz motosikletli arkadaş durduk yere sizin arabanıza çarpsa neyse canım boşver mi diyeceksiniz ? Aracınızı emniyet şeride park etmiş aracınızın yanında beklerken sadece aracınıza değil size de çarpabilirdi, sevdiğiniz birine de çarpabilirdi.

Bu sürücü bir şekilde kendi hayatını riske atıyorsa başına gelecekleri kabullenmiş demektir. Maddi açıdan da manevi açıdan da. İşlediği suça göre icabında hapse de girecek, para cezası da ödeyecek, benim çoluğum var çocuğum var diye mazeret mi olur ? Suçlu birisi körü körüne sadece motorcu diye bu kadar kollanmaz arkadaşlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
"Durumum yok" diyerek hastaneye gitmemekte direnirken,

ağır yaralı olduğu halde motosiklete binerek gitmeye çalıştı

aracın sürücüsü U.A. ise motokuryenin yanına gelerek, "Benim masraflarımı kim karşılayacak?" dedi.

.


Kural ihlali yapan, emniyet şeridinden gitmek suretiyle bir araca çarpan, aklamaya çalıştığıız, sırf motorcu diye kolladığınız, tüh tüh vah vah dediğiniz motosikletli arkadaş durduk yere sizin arabanıza çarpsa neyse canım boşver mi diyeceksiniz ? Aracınızı emniyet şeride park etmiş aracınızın yanında beklerken sadece aracınıza değil size de çarpabilirdi, sevdiğiniz birine de çarpabilirdi.

Bu sürücü bir şekilde kendi hayatını riske atıyorsa başına gelecekleri kabullenmiş demektir. Maddi açıdan da manevi açıdan da. İşlediği suça göre icabında hapse de girecek, para cezası da ödeyecek, benim çoluğum var çocuğum var diye mazeret mi olur ? Suçlu birisi körü körüne sadece motorcu diye bu kadar kollanmaz arkadaşlar.


Dostum esas detay burada...tabiki herkes malın derdine düşcek...ona laf yokda...böyle bir durumda sen ne yapardın...kaza yapan motosiklet belli plaka belli...o an kuryenin cebindeki parayımı alırsın yoksa(abartılı ama)...empati yapalım...



Bende İBNE derim o zaman :)


peki şimdi cinsel tercihi Eşcinsellik olanların suçu nedir...Eşcinsel şerefsiz olmaz...karaktersiz olmaz...tam tersi onlar duygularını dolu dolu yaşarlar...:queen:(nerden biliyon deme..):p

fuhuş yapan Travestilerle GAY leri ayırmak lazım birbirinden...:queen:

başka bi formül bul abi...kimsenin günahına girme...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Kural ihlali yapan, emniyet şeridinden gitmek suretiyle bir araca çarpan, aklamaya çalıştığıız, sırf motorcu diye kolladığınız, tüh tüh vah vah dediğiniz motosikletli arkadaş durduk yere sizin arabanıza çarpsa neyse canım boşver mi diyeceksiniz ? Aracınızı emniyet şeride park etmiş aracınızın yanında beklerken sadece aracınıza değil size de çarpabilirdi, sevdiğiniz birine de çarpabilirdi.

Bu sürücü bir şekilde kendi hayatını riske atıyorsa başına gelecekleri kabullenmiş demektir. Maddi açıdan da manevi açıdan da. İşlediği suça göre icabında hapse de girecek, para cezası da ödeyecek, benim çoluğum var çocuğum var diye mazeret mi olur ? Suçlu birisi körü körüne sadece motorcu diye bu kadar kollanmaz arkadaşlar.

dediğiniz normal şartlar altında doğru ama zabıt tutulmuş, hasarını karşı tarafın zorunlu trafik sigortasından alacaksın, ha sigortası yokmu? o zaman polis arkadaşlar zaten orada gerekeni yaparlar, motoru kasaya atıp götürmekte ne demek oluyo bu bana garip geldi açıkçası.
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
Dostum esas detay burada...tabiki herkes malın derdine düşcek...ona laf yokda...böyle bir durumda sen ne yapardın...kaza yapan motosiklet belli plaka belli...o an kuryenin cebindeki parayımı alırsın yoksa(abartılı ama)...empati yapalım...


Abicim, 4teker modifiye sitelelerinde motosikletlilerden bahsediyorlar, vay motorlara şöyle kılız, böyle gıcığız, rüzgarımla savurcam, takla attırcam diye mesajlar yazılıyor. Motorcular 4tekerlere düşman, yayalar arabalara kıl, arabalar herkese gıcık. Bu ne ya ? Herkes birbirinin boğazında. Hep biz haklıyız, haksız olsak da biz haklıyız, karşı taraf suçlu. Ben buna anlam veremiyorum sadece.

dediğiniz normal şartlar altında doğru ama zabıt tutulmuş, hasarını karşı tarafın zorunlu trafik sigortasından alacaksın, ha sigortası yokmu? o zaman polis arkadaşlar zaten orada gerekeni yaparlar, motoru kasaya atıp götürmekte ne demek oluyo bu bana garip geldi açıkçası.

Haberde zabıt tutulmuş diye birşey yazmıyor, fotoğraf da polis de yok. Ben araç sürücüsü haklı demiyorum, motoru gaspetmek tabi ki yanlış ve suç ama motosiklet forumunda hep bir ağızdan 4teker sürücüsünü sözlü linç de bir o kadar yanlış.

O arabanın sürücüsü tanıdığınız biri olsa bugünkü yorumunuz serseri bi motorcu emniyet şeridinde deli gibi gidiyodu bizim tanıdığın arabasına arkadan çarpmış olmaz mıydı ? Olaylar tek yönlü değildir. Çok yönlüdür, hemen infaz yapmayın, ben sadece bunu söylemek istedim.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst