t.dağ,şarköy,gelibolu,şehitlik,ç.kle fotoları

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
yol motorcuları sizi,resımlerı gorunce uctum resmen cok sagol ummet abıcım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kim tutar beni yürübe,kesseler acımaz :)
hani sizden ses seda çıkmıyor,




ümmet abi yine beklerim,ama iş yerimi değiştirmedim yanlış anlaşılma olmuş,
tamam faruk yanlış anlamışım evet.geliriz ama bizde bekleriz seni ist gelince haberim olsun kesinlikle.
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
çok güzel bi gezi olmuş ümmet abi çok güzel yerleri gezmişiniz:)
seni ve yanındaki diğer abiyi tebrik ederim:)
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
207
bigaya geldiğimizde bizi mt den vedat mandacı(HARMANCI olacak,yaşlanıyorsun ağabey):) yolda karşıladı varolsun kardeşim doyumsuz sohbetleri ve gönülden ikramları için teşekkür ederiz.

Sevgili Ümmet ağabey,
Seninle ve diğer arkadaşlar ile tanışmak tan, çok büyük memnuniyet duydum, öncelikle bunu belirtmek isterim....

Bende dün Çanakkale ye Yanar17 Sebahattin hocama uğradım,daha sonra Mutto,Muhuttin arkadaşımız geldi,her ikisinin doyumsuz sohbeti ve sıcakkanlı ve misafir perverlikleri için çok teşekkür etmek istiyorum...

Biga ya girişiniz de çektiğim resimleri apload ediyorum



 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bigaya geldiğimizde bizi mt den vedat mandacı(HARMANCI olacak,yaşlanıyorsun ağabey):) yolda karşıladı varolsun kardeşim doyumsuz sohbetleri ve gönülden ikramları için teşekkür ederiz.

Sevgili Ümmet ağabey,
Seninle ve diğer arkadaşlar ile tanışmak tan, çok büyük memnuniyet duydum, öncelikle bunu belirtmek isterim....

evet yaşlandım galiba vedat :p:p:queen:hemen düzeltiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hani benim sipariş resimlerim?...... :silent::pale:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Hani benim sipariş resimlerim?...... :silent::pale:
alp valla yol arkadaşım güzergah değiştirelim dedi,malkara ve keşanı dağ ve ormanlarını görmedik,şarköyden geliboluya geçtik sen kurban oldun özür dilerim,hafatya izmire geliyorum busefer duble çaylar benden :pr::bounce:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Motorun tadını çıkarıyosun abi.. :cat: Biz de şehir içi, öyle kös kös motora biniyoruz.. :pale: Sinir, stres sahibi oluyoruz..:pale: Ahhhh, ahhhhhhhhhhh...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Motorun tadını çıkarıyosun abi.. :cat: Biz de şehir içi, öyle kös kös motora biniyoruz.. :pale: Sinir, stres sahibi oluyoruz..:pale: Ahhhh, ahhhhhhhhhhh...
ahçekme tubiş sende gezersin zamanı gelince,eveli hafta kuşadası,buhafta izmir,sıra geldi antalyaya:p
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Ümmet abi çok kötüsün yaa :pr::pr:
Ben üç aydır ayağımın üstüne basamıyorum sen nerelere gitmişsin...:salut::salut:
Yine çok güzel bir gezi olmuş, Mudanya tarafına gitmişken bir de pideli köfte yeseydin benim için ya da Trilye de bir çay içseydin :wiinkk:
Paylaşım için teşekkür ederiz , kazasız keyifli sürüşler dilerim:rendeer:
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
Merhaba Ümmet.
Resimler için teşekkürler. Vedat sizle buluştuktan sonra Biga dan Çanakkale ye bizleri ziyaret geldi. Buluştuğunuzu görüştüğünüzü söyledi.
Pazartesi günü öğle üzeri Eceabat üzerinden İstanbula doğru yola çıktı.
Bizleri ziyarete geldiğiniz için hepinize teşekkürler.
Sevgiler selamlar. Sebahattin
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Ümmet abi çok kötüsün yaa :pr::pr:
Ben üç aydır ayağımın üstüne basamıyorum sen nerelere gitmişsin...:salut::salut:
Yine çok güzel bir gezi olmuş, Mudanya tarafına gitmişken bir de pideli köfte yeseydin benim için ya da Trilye de bir çay içseydin :wiinkk:
Paylaşım için teşekkür ederiz , kazasız keyifli sürüşler dilerim:rendeer:
hande alıyorum haberini ayağın durumu iyiye gidiyormuş egzersizlerede başlamışın,hadi artık yatma tembel tembel ist mt seni çok özledi,şimdi aramıza katılma zamanı,fuara mutlaka gelmelisin.:rendeer::rendeer::rendeer:

Merhaba Ümmet.
Resimler için teşekkürler. Vedat sizle buluştuktan sonra Biga dan Çanakkale ye bizleri ziyaret geldi. Buluştuğunuzu görüştüğünüzü söyledi.
Pazartesi günü öğle üzeri Eceabat üzerinden İstanbula doğru yola çıktı.
Bizleri ziyarete geldiğiniz için hepinize teşekkürler.
Sevgiler selamlar. Sebahattin
rica ederim sabahattin hocam asıl bizsize çok teşekkür ederiz sabahın köründe bizim için toplandınız,zaman ayırdığınız için,sizden ayrıldıktan sonra bigagirişinde vedat karşıladı bizi sağolsun çok iyi ağırladı bizi.hepiniz varolun eksik olmayın fuarda görümşek üzere.:cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
26
ellerinize tekerinize sağlık ümmet abim.çok güzel bir gezi olmuş ve fotolarında çok güzel.bu güzel geziyi bizlere sunduğun için çok teşekkürler.Allah tekerini düz bastırsın.böyle güzel gezilerinin devamı dileğiyle...
 
Katılım
22 Ara 2007
Mesajlar
47
ümmet abi yapacağını yapmış yine havalar iyilesti ümmet abi yerinde durmaz her hafta bir yere gider bizede resimlere bakmak kalır.tekerine sağlık abi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst