Kesin Dönüş :) Hadi bakalım nereye gidiyoz:)

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
vay vay vay!!!

muzaffer abim hoş geldin özledik seni :)




saygılar tamer :queen: alacağın olsun o kadarda rüşvetle gayfe yaptım ellerimle ayıb bişi :queen:

niye benim plakam düştüğü için motorum bağlandığı için yazmaıdn hain ökkeş :queen:

Pardon ya,

Semih/Bugra/Ertekin/Akin/Serah 5lisi diyecektim. Hem Semihcan ben seni denedim, bakalim forumlari ne kadar dikkatli takip ediyorsun diye. :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Sevgili Mt müdavimleri, arkadaşlar, kardeşler.

Eveeeet, yaklaşık 2 (iki) Ay süren Greyt Biriteyn maceram bitti ve yurda kesin dönüş yapmış bulunmaktayım:)
Havalar da düzelmeye yüz tutmuş, ee o zaman gezi horganizasyonu şart oldu artıkın. MT olarak ilk gezi için gözümü dört açtım bakıyorum. Bu hafta sonu yakın mesafe bir yerleri hedefleyip, mangalları yellemeye başlasak mı:cat:

Herkese tekrar merhaba, kazasız belasız sürüşler:cat::rendeer:

Yelleme yok abi.. Pasta yiycez bu haftasonu.. Hemide muzlu :)
Haydin hoşgeldinisss englişş meeennn :mrgreen:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Yurda sağ salim dönmenize sevindik.. Vatan gibisi yok...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Hoşgeldiniz,sefalar getirdiniz herkes gelmenize sevindi,seveniniz çok anladığım kadarıyla,hayırlısı olsun diyelim.....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hoşgeldin muzaffer tekrar istanbula dönmen çok güzel,haftasonları dışarda oluyorum genellikle,ama biyerde kesin görüşmek umuduyla.
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
hoşgeldin abim...
az kaldı benimde otaraflara gelmeme. görüşmek umudu ile.
saygılar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hoşgeldin abim...
az kaldı benimde otaraflara gelmeme. görüşmek umudu ile.
saygılar

dünür az kaldı...herşey çok güzel olacak gülüm....Voltranı oluşturucaz..:p

Muzo kafayı...:queen:

Ben kolları...:p

Buraki77..bacakları...:p

Dardaymınd Oğuz.. gövdeyi...:p

İhsanhakan abi fasulye...:queen:


Dünür sende takım taklavatı oluşturcan...:queen:

Son Aktivitesi: Dün 23:24


neyse abi seni tutmayalım...işin gücün vardır...:queen:özletme ama bizi...:p

en kısa zamanda Bahariyede olacağım...ifadeni alacağım paşam...:p

Kraliçe Elizabetten bana bi hedaye gelmediyse vay haline...ilk işim elçiyi kazığa oturtmak olucak...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
:queen:Sonunda hasret dolu gunler bıttı :queen: Abijim hosgeldın :rendeer: haftasonu PASTA yemeye beklerık tabı pastalar benden kurtulursa :queen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
yurda hoşgeldin muzaffer abi.haftasonu görüşmek üzere!
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
oo muzaffer abicim hoşgeldin :rendeer:mtm in baş müdürü:cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
velkam velkam velkam,hav ar yu may firiend,nays tu mit yu,si yu letır,best regards....:cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Abi linkini attığım hedaaayeden getirdin mi bana inügltereden?..
Getirmediysen çok pis küscem ben sana :p
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hoşgeldin Muzaffer abi ne getirdin bize :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst