- Katılım
- 3 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,854
- Konu Yazar
- #1
Sevgili Mt müdavimleri, arkadaşlar, kardeşler.
Eveeeet, yaklaşık 2 (iki) Ay süren Greyt Biriteyn maceram bitti ve yurda kesin dönüş yapmış bulunmaktayım
Havalar da düzelmeye yüz tutmuş, ee o zaman gezi horganizasyonu şart oldu artıkın. MT olarak ilk gezi için gözümü dört açtım bakıyorum. Bu hafta sonu yakın mesafe bir yerleri hedefleyip, mangalları yellemeye başlasak mı:cat:
Herkese tekrar merhaba, kazasız belasız sürüşler:cat::rendeer:
Eveeeet, yaklaşık 2 (iki) Ay süren Greyt Biriteyn maceram bitti ve yurda kesin dönüş yapmış bulunmaktayım
Havalar da düzelmeye yüz tutmuş, ee o zaman gezi horganizasyonu şart oldu artıkın. MT olarak ilk gezi için gözümü dört açtım bakıyorum. Bu hafta sonu yakın mesafe bir yerleri hedefleyip, mangalları yellemeye başlasak mı:cat:
Herkese tekrar merhaba, kazasız belasız sürüşler:cat::rendeer: