guncelleyeyyim bari..
bizim yawru sahinbazen 5.vites 6000 7000 devir araliginda debriyajdan kacirma yapiyor..(test ederken cikmamisti halbuki)
herhalde debriyaj balatasi bitiktir diye dusunuyorum..
soracagim sey su,debriyaj balatasi nedir ne kadardi..
200 300 arasimidir daha ucuza bulunurmu vs vs
200-300 arasımı naptın sen yaa o paraya neler yaptırılır bee
Ayrıca Motorların debriyaj balata değişimi o kadarda zor değildir
Netten malzemeyi bi araştır olmadı alır bi ustaya götürür yaptırırsın
Pahalı olması ayrı fahiş fiyat olması ayrı
Mercedes balatasını fiyatını biliyormusun? ( araştır bi o fiyla arada cok fark olmadığını göreceksin ) demek istediğim Honda servislerinde pahalı
Yurdışından paypal alımı yapılabilir ( buaralar moda )
yurtdisinda nx4 falcon parcasi bakindim ama bulamadim..sanirim avrupada olmadigindan bulamadim..
Herşeye maydonoz olmasan olmaz değil mi ??
evet servisten dönüş geldi..
debriyaj balatası ve bilimum parçaları değişiyor.
hidrolikler yağlar hava yağ filtresi değişiyor..
ciddi bir fatura gibi gözüküyor..
napalım değer falconuma..
ucuza kask almıstım amerıkadan mete abi sayesinde oradan ettiğim tasarrufu buraya vericezperşembe cuma görüşücez tekrar..