Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yani araştır tabii.. Belki bizim ki gibidir.. Bizim boyandığından değişti stickerlar...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
guncelleyeyyim bari..
bizim yawru sahin:) bazen 5.vites 6000 7000 devir araliginda debriyajdan kacirma yapiyor..(test ederken cikmamisti halbuki)
herhalde debriyaj balatasi bitiktir diye dusunuyorum..
soracagim sey su,debriyaj balatasi nedir ne kadardi..
200 300 arasimidir daha ucuza bulunurmu vs vs
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Eğer seni bi süre daha idare etsin istiyorsan pul attır.. Tornacılar yapıyor. Ama yok değişcem dersen 250 civarında...
Bu arada fotograf isteriz.. :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
fotograf makinem kiz arkadasimda:) o bi donsun istanbula beraber yikar temizler paklar fotosunu cekeriz..:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
guncelleyeyyim bari..
bizim yawru sahin:) bazen 5.vites 6000 7000 devir araliginda debriyajdan kacirma yapiyor..(test ederken cikmamisti halbuki)
herhalde debriyaj balatasi bitiktir diye dusunuyorum..
soracagim sey su,debriyaj balatasi nedir ne kadardi..
200 300 arasimidir daha ucuza bulunurmu vs vs

200-300 arasımı naptın sen yaa o paraya neler yaptırılır bee

Ayrıca Motorların debriyaj balata değişimi o kadarda zor değildir

Netten malzemeyi bi araştır olmadı alır bi ustaya götürür yaptırırsın
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
200-300 arasımı naptın sen yaa o paraya neler yaptırılır bee

Ayrıca Motorların debriyaj balata değişimi o kadarda zor değildir

Netten malzemeyi bi araştır olmadı alır bi ustaya götürür yaptırırsın

Bırak da o kadar bilelim.. :)

Honda bu parçaları diğerlerine göre pahalı bunu herkes bilir.. Motor yeni bakımdan geçti bizim de.. :wiinkk: Taaa Adana'lara fiyat sorduk...

Özgür ne düşünüyosun, değiştirecek misin.. ?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
:)
ben bakindim sifir debriyaj balatasi 280 ytl civariydi..(emin degilim)
zaten daha olmus bisi yok bi bakilcak..
ama gerekirse degistiririm tabii ki..
tubis saol bu arada pul atma olayi aklimda olsun(nasil bi islemse artikin:) )
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Pahalı olması ayrı fahiş fiyat olması ayrı

Mercedes balatasını fiyatını biliyormusun? ( araştır bi o fiyla arada cok fark olmadığını göreceksin ) demek istediğim Honda servislerinde pahalı

Yurdışından paypal alımı yapılabilir ( buaralar moda )
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yurtdisinda nx4 falcon parcasi bakindim ama bulamadim..sanirim avrupada olmadigindan bulamadim..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Pahalı olması ayrı fahiş fiyat olması ayrı

Mercedes balatasını fiyatını biliyormusun? ( araştır bi o fiyla arada cok fark olmadığını göreceksin ) demek istediğim Honda servislerinde pahalı

Yurdışından paypal alımı yapılabilir ( buaralar moda )

Herşeye maydonoz olmasan olmaz değil mi ??
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
40 milyona doldurdm deposunu su ana kadar 160 km yaptim 4te 3 u dolu gozukuyor.ama tam olcmedim diyebilirim;cbrrdan sonra tabiki fazla olacak ama deger:)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
evet servisten dönüş geldi..
debriyaj balatası ve bilimum parçaları değişiyor.
hidrolikler yağlar hava yağ filtresi değişiyor..
ciddi bir fatura gibi gözüküyor..
napalım değer falconuma..

ucuza kask almıstım amerıkadan mete abi sayesinde oradan ettiğim tasarrufu buraya vericez:( perşembe cuma görüşücez tekrar..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
evet servisten dönüş geldi..
debriyaj balatası ve bilimum parçaları değişiyor.
hidrolikler yağlar hava yağ filtresi değişiyor..
ciddi bir fatura gibi gözüküyor..
napalım değer falconuma..

ucuza kask almıstım amerıkadan mete abi sayesinde oradan ettiğim tasarrufu buraya vericez:( perşembe cuma görüşücez tekrar..

slm dostum,motorsıkletın kac km de,bırde bende yedek olarak debrıyaj balatası,yayları ara dısklerını takım almıstım bıraz tuzlu ama yedek olarak bulunsun dıye.aslında ıyı makına ama sert kullanıldıgında bakım gerektıren ve pahalı makıneler.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
21000 kmde yeni aldım daha..
takım olarak değişiyordu benimkilerde tahminen tam oalrak konuşamadım şirkette olduğum için ama biliyorum ki emin ellerde..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
hayırlı olsun gercekten ıyı ve sıkı makınadır.yanlız yedekparcaları pahalı.dıkkatlı kullanmakta fayda var.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
evet pahalı olduğunu tecrübe ediyorum..
ama çok çok iyi gidiyo..
rüzgar için cam araştırıcam yakın zamanda..
çanta demiri bulabileceğim bir yer biliyormusun
ve koruma demiri..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst