abant gezisi

Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
11
arkadaşlar abanta kadar gidemedik ama çok macera dolu bir gezi oldu bir dahaki sefere olur inşallah.resimleri ekliyeceğim


















 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Yeni bir gezi mi bu!?
Fotoğraflar ve paylaşoım için çok teşkküerler....:cat:
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
51
Motosikleti
Honda NT1100
sn. izbace resimleri koyacağını bilseydim daha düzgün giderdik olmadı şimdi
:)

resimlerin öncesi de bende var 1-2 karede ben eklerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Öyle bir havaya rağmen güzel bir gezi yapmışsınız. Fotoğraflar da çok iyi
Selamlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst