27 şubat,29 şubat ya da 1 mart streetball

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
olüm ne biçim adamsın nan gelmiyoz biz baskete neyin :mrgreen:

adama 17 deme 19-20 dedeim gitti 18 dedi ne uyuz adamsın nan :)

neyse ben gelsem bile geç gelirim yani gene 20 gibi gelirim ben gelen kadar yorulmayın!!
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
Yıllar var ki ben basketball oynamıyorum... Daha oncesinden hamlıgımı atmam lazım 3 5 mac yapıp.. gelip rezil olamam suan =)

aynen valla bizde her hafta sonu maç yapardık son 1--2 senedir bırakın maçı koşmuyorum bile bakalım nolcak hafta sonu .ıçımızı kaldırıp koşabilecekmiyiz. :p


Bu arada kadir kim badboy kim:queen::queen::queen::queen:

ikiside ben oluyorum da :mrgreen: o açıdan düzelt istersen. Hatta bizim takımın adı bile belli Bad boys :bounce:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
aynen valla bizde her hafta sonu maç yapardık son 1--2 senedir bırakın maçı koşmuyorum bile bakalım nolcak hafta sonu .ıçımızı kaldırıp koşabilecekmiyiz. :p


Bu arada kadir kim badboy kim:queen::queen::queen::queen:

ikiside ben oluyorum da :mrgreen: o açıdan düzelt istersen. Hatta bizim takımın adı bile belli Bad boys :bounce:

herkesmi ham olur abicim :queen:
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
ama harbiden alıngansın yahu

ham sözcüğü nedemke yada hamlamak diyelim :) uzun süredir spor yapmadıktan sorna bi kere spor yapıp bilmem neyi tersten görmektir :)

bkz: hamlamak sözlük

varya şu anda ne kadar paranoyak herşeyi tersten anlayan bi insan olduğumu fakettim :) Kusura bakma valla işimiz muhasebe olunca bi zaman sonra kayış kopuyo :mrgreen:
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
bizim patronda çok ısrar ediyo ille de çık bi tatile diye ama ben kıyamıyorum burda patron ve ben varım şimdi tek başına kalmasın garip :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ustalar ben warım diyen herkesi yazdım gelen gelir . 11-12 kişi fln olcaz eğe sözünüzü tutarsanız.
1 MART SAAT 18,00 CADDEBOSTAN BURGER KİNG !
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya karar ver alıcam aklını kac oldu enson aaaa 18 mi ohooo iii onada tmm ne diyelim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulan biri diyo pazar gelirim biri diyo işim war gelemem ambalak oldum anasını satiyi.
pazar yaparsak pzt günü kimse yatağından kalkamz
cumartesi saat 18,00 güzeldir.
hatta bi daha yazam
1 MART CUMARTESİ 18,00 CADDEBOSTAN BURGER KİNG.
top ve çekirdek senden :D
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tmm anladım top mop kolay adam gelsinde sonra teketek yapmayalım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MERAK Etme sağlam maç olcak
bi de bgn taxime giderken conrad'ın önünden geçtim 2 motor wardı basketbol sahasının orda. burdan mıydı onlar ? saat 14,00 gibi
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
ustalar ben warım diyen herkesi yazdım gelen gelir . 11-12 kişi fln olcaz eğe sözünüzü tutarsanız.
1 MART SAAT 18,00 CADDEBOSTAN BURGER KİNG !


ne lan piskolocik baskı yapıyosun döverim ha:queen:

dur lan ertekinle barış abinin haberi olmadı daha sanırım onlarıda bi uyariim..

dedğim gibi ben 7-8 gibi gelirim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
isteyen gelir isteyen gelmez. daha ne diyim
yaptık ilanı gelen gelirim dedi.
ya okan-gizemle teke tek yapcam ya da sağlam maç olcak. daha da bişey demiyorum.
ne nazlı çıktınız yaa aaa :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bu site boyle bir org. gormemistir eminim ya. Bir haftadir sabah aksam org. gununu belirlemek icin cirpindiniz ve hala anlasamadiniz mi? :mrgreen:

Biraz da ben karistirayim ortaligi.

Bu aksam yani CUMA gunu olsuun. Ben citlek citlerim siz top sektirirsiniz!


:) :) :)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu site boyle bir org. gormemistir eminim ya. Bir haftadir sabah aksam org. gununu belirlemek icin cirpindiniz ve hala anlasamadiniz mi? :mrgreen:

Biraz da ben karistirayim ortaligi.

Bu aksam yani CUMA gunu olsuun. Ben citlek citlerim siz top sektirirsiniz!


:) :) :)
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:::xs06::::xs06::::xs06::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu site boyle bir org. gormemistir eminim ya. Bir haftadir sabah aksam org. gununu belirlemek icin cirpindiniz ve hala anlasamadiniz mi? :mrgreen:

Biraz da ben karistirayim ortaligi.

Bu aksam yani CUMA gunu olsuun. Ben citlek citlerim siz top sektirirsiniz!


:) :) :)

atın bunu siteden. anarşik insan :queen::p
ya herkeste bi naz bi bişey işi olan war olmayan war bi karar veremedik.delircem
yarın ola hayrola.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
atın bunu siteden. anarşik insan :queen::p
ya herkeste bi naz bi bişey işi olan war olmayan war bi karar veremedik.delircem
yarın ola hayrola.

bak koçum buraları eskiden dutluktu :queen:

burda eskiden bu işler organizasyonu yapanın istediği saate göre değil genellemenin müsait olduğu vakte göre yapılırdı... böylece saat tarihte anlaşmazlık çıkmazdı

sonra dutlar gitti kurtlar kaldı :queen:
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
bırakın tartışmayı da herkes geliyo dimi sonra orda sap gibi kalmayalım :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst