abiler caddebostan burger saat 17,00 zaten muhabbet giyinme birilerini bekleme bilmem ne derken yarım saat geçer 17,30 dan gecenin kör karanlığına kadar oynarım ben. neyse yazıyorum yine 1 MART PAZAR SAAT 17,00 CADDEBOSTAN BURGER KİNG
ama biz ne diyoz sen ne diyon pazar günü oynanırsa ertesi gün kalkıp işe gitmek koyar
O yuzden simdilik kaan ile ugrasasım var
olm bu kaan senın basına bır dert acıcak ama dur bakım verıcem sana bır ayar
ayrıca concon soooole bır arastırbakım 1999 2004 yılları arasında fenerbahce genceler basketbolda oynıyanlara bakbakım ısmım hala yazıyomu