27 şubat,29 şubat ya da 1 mart streetball

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
abiler caddebostan burger saat 17,00 zaten muhabbet giyinme birilerini bekleme bilmem ne derken yarım saat geçer 17,30 dan gecenin kör karanlığına kadar oynarım ben. neyse yazıyorum yine 1 MART PAZAR SAAT 17,00 CADDEBOSTAN BURGER KİNG

senin açıceeen bulüşmenin ben :queen:

olum ilk mesajını editleyerek gerekli tarihi yaz ama biz ne diyoz sen ne diyon pazar günü oynanırsa ertesi gün kalkıp işe gitmek koyar cumartesi akşamı saat 7-8 gibi başlarız zaten biz sigara kullanan insanlarız nefesimiz yetmez zabaa kadar oynamaya 2 saat oynar dalgamıza bakarız... o yüzden şu 17 saplantından vazgeç :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oooff biri der cmt biri der pazar
o zaman son editi yapıyorum
cumartesi saat 18,00 caddebostan burger king ...!
ilk mesaja da yazdım 1 MART SAAT 18,00 CADDEBOSTAN BURGER KİNG.. BAKA EDİT OLMAYACAKTIR. SON TARİHTİR :D



Bİ de bi zahmet şu konunun başlığını 1 mart 18,00 caddebostan streetball olarak değiştirsin biri.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amma olay oldu aaaa halledin hadi amma sporcu siteymisiz yıgılma oldu gelen gelsin ben gidicem zaten bayadır oynamıyorum ter atarım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla lan street hastası çıktı millet.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gel sen de. sağlam maç olcağa benziyo. epey adam olduk.
zira isim verenler gelirse
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Yıllar var ki ben basketball oynamıyorum... Daha oncesinden hamlıgımı atmam lazım 3 5 mac yapıp.. gelip rezil olamam suan =)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:):):):):):):):):):):):):):):):):):)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Zamanında çok oynadım, hatta klüpte lisanslı oyuncuydum... :) size bol eğlenceli streetball'lar. :farao:
Türkçesi yok mu? arkadaşlarım. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
var da kullanmak istemiyırum. benim branşım değil zaten istediğim gibi kullanırım :) VEleybolcuyum ben.
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Biz de marabayız... Hakkaten bakıyorum şöyle mükemmel yaptıgım hiçbir iş yok =)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ben bu haftasonu sehir disindayim ve kirki yilin basi buralarda bir organizasyon isine girdiniz, masallah bula bula bu haftasonunu bulmussunuz! :p

Guzel bir etkinlik olacaktir, katilim gosterecek arkadaslara simdiden iyi eglenceler dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler.
yine yaparız merak etme. spor seven insanlarız biz.:)
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
O yuzden simdilik kaan ile ugrasasım var

olm bu kaan senın basına bır dert acıcak ama dur bakım verıcem sana bır ayar
ayrıca concon soooole bır arastırbakım 1999 2004 yılları arasında fenerbahce genceler basketbolda oynıyanlara bakbakım ısmım hala yazıyomu
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
olm bu kaan senın basına bır dert acıcak ama dur bakım verıcem sana bır ayar
ayrıca concon soooole bır arastırbakım 1999 2004 yılları arasında fenerbahce genceler basketbolda oynıyanlara bakbakım ısmım hala yazıyomu

Anlasildi Fenerbahcenin maküs kaderinin sebebi =)

Ayrıca o fenerbahcenin genceler degil gencolar takımında oynamış olmayasın sen :p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işte basketbol ruhu aral bence gitsen vilibol oyna olum zaten okulada gitmiyosun fikri amca kızcak sana hele bide basket oynadıgını duyarsa bu sizin camia için buyuk kayıp en son kaç kişi oldu bi guncelle bide harbi geleneksel yapalım bunu yada seçme yapıp klüp kuralım motospor klübü diğe bide spor okulu acarız lige katılırız :cherry::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst