- Katılım
- 23 Şub 2008
- Mesajlar
- 240
- Konu Yazar
- #1
valla kap tiipi var ama kaç tipininin olduğunu sanmıyorum
len nereye kaççan seni heryerde bulurlar :mrgreen:
Ilk resimlerdeki motosiklet cok guzel bence. Milletin her gordugu cruiser motosiklet icin chopper da chopper demesi bir garip, alin size chopper.
Bu arada Metehan metroda cektirdigin resim interpol listelerine girenlerin kivaminda. :mrgreen:
nerede bi harika motor var metehan abi orda ve herzaman aynı poz![]()
yok abi esta piti piti
kapkaç değilde çok sinirli bakmışsın:cat:
Metehan abı senın uzerınede oldugun makıneden bı uyede vardı bılmem hatırlarmısın v-rod uyenın ılk moturuydu...
son resim kopardı beni yaa.abi heryerin toz pas olmuştur şimdi..yenge evede almaz seni öle..süpürgeyle kovalar valla :queen: demedi deme
yok abi sende kapkaççı tipi yok bence. kap-dur cu tipi war. çantayı kapıosun ama kaçmıosun :queen::queen: