inanılmaz

Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
metehanım ya gerçekten bu makina çok yakışıyo sana be, hatta siteye ilk girdiğim günlerde bu fotolarını görmüştüm alet senin sanmıştım.
daha sonra bi konu okuyorum baktım metroda kasklı bi deli :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819



geçen kar yağdı yine pindik metrocana...korkuyo halk benden abi...kapkaçcı tipi var bende...:p
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
valla kap tiipi var ama kaç tipininin olduğunu sanmıyorum :p

len nereye kaççan seni heryerde bulurlar :mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu harleyi nerede görsem aklıma bir deyim gelir. hani derler ya bu motor benim olsun 100milyar borcum olsun hakikaten öle yani :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ilk resimlerdeki motosiklet cok guzel bence. Milletin her gordugu cruiser motosiklet icin chopper da chopper demesi bir garip, alin size chopper.

Bu arada Metehan metroda cektirdigin resim interpol listelerine girenlerin kivaminda. :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ilk resimlerdeki motosiklet cok guzel bence. Milletin her gordugu cruiser motosiklet icin chopper da chopper demesi bir garip, alin size chopper.

Bu arada Metehan metroda cektirdigin resim interpol listelerine girenlerin kivaminda. :mrgreen:

yıl 2005 kankü...:pekşın o zamanda var...

haci beni boşverde sen çok acele ettin be...ilanlara baktım herif ne ayak diye...bir tanede Reno arac satıyo...incik aradım boncuk aradım bi kusur bulamadım bu işte ama...yinede acele ettin...halen söylüyorum geç kalmadın...biraz daha bekle...
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Metehan abı senın uzerınede oldugun makıneden bı uyede vardı bılmem hatırlarmısın v-rod uyenın ılk moturuydu...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
son resim kopardı beni yaa.abi heryerin toz pas olmuştur şimdi..yenge evede almaz seni öle..süpürgeyle kovalar valla :queen: demedi deme
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
nerede bi harika motor var metehan abi orda ve herzaman aynı poz :)

:pçaktırma...bi dragstar 650 alırsamda şaşırma...sağım solum belli değil ...:)

yok abi esta piti piti :p

kapkaç değilde çok sinirli bakmışsın:cat:

standart bakış abi...:psinirli baktığımda aynı Memati etkisi yaratıyorum..:p

Metehan abı senın uzerınede oldugun makıneden bı uyede vardı bılmem hatırlarmısın v-rod uyenın ılk moturuydu...

evet hatırladım...takılmıyo artizler buralara...:p

son resim kopardı beni yaa.abi heryerin toz pas olmuştur şimdi..yenge evede almaz seni öle..süpürgeyle kovalar valla :queen: demedi deme

abi diz altında bi peçete falan olması lazımdı...yada termiz bi yer seçtim..motor aşkına abi...:p

yok abi sende kapkaççı tipi yok bence. kap-dur cu tipi war. çantayı kapıosun ama kaçmıosun :queen::queen:

abi 121.9 kilo olmuştum geçen tartıldım...bu kiloyla ırgızlık yaparken kalpten giderim...değermi...:p


topiğin içine itinayla edilmiştir...özür dileriz...:pale:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
"Çekmesene kardeşim...! Bak o makinayı alır...",

"Beyler ayıp oluyo...",

"Çekersem çekerim sana ne..",

"Gel bakıym şekerim, alıym makineyi, dur kıpırdama...!" ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst