Motosikletle Hareket Yaparken Yaşanılan Kaza

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
:pr: :pr:
''Kaza geliyorum demez.!'' diyenler bir bakın bakim..:bounce:
Geliyorum diyor mu?:wiinkk:

.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
motor sürüklenirken ilk araç manevra yaparak çarpmadı arkasındaki araç sürücüsü hiç manevra yapmadan motorun üzerinden geçti resmen ilginç:silent:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Haketmiş. Oh olsun, umarım birkaç kemiği kırılmıştır...
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
motora acdım yaw:cyclopsan

madem ön kaldırıcen daha geniş ve trafiksiz bi alanda dene be adam:farao:

emme manevra yapmayıp motora çarpan danaya kııııııl oldum ya.::rantinp:

insan bi düşünür, milli servet sonuçta::unsure::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
salak iyi düştü..............
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Düşmek adama koymadı fakat motosikletin parçalanması....
Ona bişey diyemem işte..:p
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
böylesine gidiş dönüş olan bir yolda, ön kaldırma istenişi cahillikten olsa gerek.. git başka yerde yap kardeşim artistik hareketlerini... :farao: bence dua etsin kendisinde bişe yok gibi görünüyor...
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
evet yaw,
görüntüyü çeken biraz buzzzz kanlı.

'motor düştü bari videoyu kurtaralım'!

demiş galiba :silent:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Salaklığın bir bedeli olmalı, hem kendisinin hem de başkalarının
hayatını hiçe sayıp tehlikeye atanların başına gelen bu türden
kazalara üzülmek gelmiyor içimden. 'Hak etmiş' demek acımasızlık
gibi görünebilir, ama herkese de acınmıyor. Benim içimden de şöyle
demek geliyor 'Yazık olmuş salağın motoruna ama hak etmiş, umarım
uzun süre bir daha binemez!'
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Demekki ne yapmak gerek?Oturarak ön kaldırın.Ayakta ön kaldırmayı denemeyin.Bakınız yukardaki video.:)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
üzücü bir okadar sa salakça ama motosiklete cerpan arabanın yerinde olsam bende üzerinden gecerdim iyi bakın manevra yapacak alan yok sag tarafı çukur manevra yapmaya kalksa belki kendi de takla atacaktı düşen motosikletli arkadaşa da bişey olmamış gibi eee bir musibet bin nasihatten iyidir ne diyelim yinede geçmiş olsun
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
belkide adamın yapmak istedigi hareket buydu :)
one yav motosiklette iyonlarına ayrıştı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst