Motosiklet23-Oktay DAL'ın Şampiyonluk Kupası

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
600 cc kategorisi, 2007 Türkiye Drag Yarışları Şampiyonu, Elazığımızın ve Motosiklet23'ün gururu
Oktay DAL'ın, İzmir'deki Şampiyonlar Gecesi Kupa Törenine katılamamıştık. :silent:

Oktay Elazığ'a döndükten sonra bu güzel olayı kendi aramızda kutlamak istedik. :cat:

Arkadaşlarımız, Semih SERTDEMİR'in çarşı merkezindeki bürosuna gelmeye başladılar. :)

Birbirini gören kulüp üyelerimiz sevinç ve muhabbetle kucaklaştılar. :)





Polis baskını mı var ne :queen: Bu gelen kişiyi gözüm bir yerden ısırıyor ama nereden :mrgreen:




Gören de kupayı benim aldığımı sanacak. Masada gözümün önüme koydum hemen. :wiinkk:
Aslında chopper motosikletlerle ilgili bir yarış kategorisi olsa ben bilirim yapacağımı ama yok işte









Oktay'ın o geceye ait fotoğraflarıyla güzel bir video klip yapılmıştı. Projeksiyon makinası ile perdeye yansıtacaktık ama bir aksilik çıktı.
Biz de o video klibini dizüstü bilgisayardanAllah'ın emri gibi herkese tek tek seyrettirdik.:wiinkk:








Murat ÇELİK arkadaşımız ağzımızı tatlandırma zamanının geldiğine karar verdi. :p







:rendeer: Tebrikler Oktay DAL:rendeer:




Sohbet faslı başladı.
Gönül ne çay ister ne çayhane; gönül güzel bir sohbet ister herşey bahane.(Şair mi olsam ne :queen: )






 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Pasta, kola, NARGİLE.. :) Keyifli geçmişe benziyor. Paylaşım için sağol. Arkadaşınıza başarılarının devamını dilerim....:cat:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Oktay DAL arkadaşımızı can-ı gönülden kutluyor, başarılarla dolu bir ömür geçirmesini temenni ediyorum. :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
93
Valla orada olamamama çok üzüldüm ama çok güzel bir gece yapmışsınız süper olmuş Başarılar Oktay Abi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst