Yamaha Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Yorumlar icin tesekkurler, baska arkadaslar varsa onlarin da yorum yapmasindan cok memnun olurum.

Tesekkurler.

Not: Metehandro, kardesim ne yapalim? Iyi firsat dedik, olur mu olur. Hayrini gorurum insallah. :mrgreen:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Bu fırsat değil, bu fiyata bu civar km ybr 125 çok, 2000-2200
arası bu km olsaydı o zaman fıırsat olurdu. bir süredir ben de
arıyorum ve acele etmiyorum, 4-5 bin km de 2200 ytl civarı
makul bir fiyat. Sezona daha var nasılsa çıkar illaki, kolay gelsin.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bu saatten sonra fiyatlarin dusmek yerine yukselecegini, en azindan sabit kalacagini dusunuyorum. Sizce de oyle degil mi?
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Uzun süre 3000-3300 den plaka teslim satıldı, gelecek bir-iki
ay içinde zam olsa bile büyük bir miktar olacağını sanmam. Diğer
taraftan piyasada satılık çok fazla ybr var kolay kolay yükseleceğini
sanmıyorum.
 
Katılım
18 Şub 2007
Mesajlar
55
merhaba arkadaşlar ben 150 lik bi scooter kullanıcısıyım ve sezon açılmadan yeni vitesli ve kendini kanıtlamış bi marka motosiklet alacağım nasipse,, ben tercihimi ybr 125 de kullanmaya karar vermiştim ki. honda cbf 150 kullanıcısı bir arkadaşım sürekli bana iyi karar ver pişman olma diyip duruyor. bugun almış getirmiş cbf 150 yi illaha bin dedi kullandım gerçekten çok hoş,,, ama ybr 125 hiç kullanmadım. Bana iki motoruda kullanmış ve kıyaslayacak arkadaşlar gerekli çünkü sonra keşke şunu alsaydım demek istemiyorum. Birde bu cbf 150 lerde ayak marşı olmaması ve far aydınlatma olayının motor devri düşükken kararık yanma problemi beni bu makineden uzaklaştırıyor. ama arkadaşımın honda için yaptığı metiyede " uzun yolda mükemmel vibrasyon ses yok ve süspansiyon harukulade demesi" hiç aklımdan çıkmıyor. Bilmiyorum bunaldım :silent:
LÜTFEN YARDIM EDİN
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Forumda marka model kıyaslamaları var orayı kontrol ediver.Olması lazım cbf 150 mi Ybr 125 mi diye.Orda her türlü karşılaştırma yapmışlar.
 
Katılım
18 Şub 2007
Mesajlar
55
Forumda marka model kıyaslamaları var orayı kontrol ediver.Olması lazım cbf 150 mi Ybr 125 mi diye.Orda her türlü karşılaştırma yapmışlar.

yaptım herhangi bir sonuç yok daha çok silindir hacmini tartışıyorlar yada abuk subuk yorumlar yapıyorlar onemli olan dayanıklılık benim için? ve problem çıkartmaması??
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Benim derdim de bu ve YBR125 alarak insallah iyi bir secim yapmis olacagim.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
yaptım herhangi bir sonuç yok daha çok silindir hacmini tartışıyorlar yada abuk subuk yorumlar yapıyorlar onemli olan dayanıklılık benim için? ve problem çıkartmaması??

Benim derdim de bu ve YBR125 alarak insallah iyi bir secim yapmis olacagim.

8 aydır bende yaşadığım problemler:iki defa sinyal ampülü patladı,bir de 13500 de km teli koptu:)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
salamlkondassoz4.jpg

Arkadaşlar bu ybr yeni kafa grenajlı fakat far açka-kapatma düğmesi var...

Nasıl oluyor bu iş?Arkadaşıma ybr almayı düşünüyoz.Şu farı kapatamam olayı can sıkıcı.

Acaba diyorum şu 2004-2005 ybr lerde far açma-kapama düğmesi var.Acaba bayiden o far açma kapatma düğmesini temin edip 2006-2007 ybrlere takabilirmiyiz?Öyle bir şey yapabilirsek çok iyi..

Nede olsa orjinali bozulmaz.Basıları basit bir anahtar koyuyor kapatmak için ama orjinali bozuluyor.

Dediğim gibi 2004-2005 fark düğmesini temin edip yeni ybr ye takarsak harika olur......

Sizce bu dediğim gerçekleşebilirmi?

Arkadaşlar soruma cevap verecek yokmu?

Saygılarımla...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
salamlkondassoz4.jpg

Arkadaşlar bu ybr yeni kafa grenajlı fakat far açka-kapatma düğmesi var...

Nasıl oluyor bu iş?Arkadaşıma ybr almayı düşünüyoz.Şu farı kapatamam olayı can sıkıcı.

Acaba diyorum şu 2004-2005 ybr lerde far açma-kapama düğmesi var.Acaba bayiden o far açma kapatma düğmesini temin edip 2006-2007 ybrlere takabilirmiyiz?Öyle bir şey yapabilirsek çok iyi..

Nede olsa orjinali bozulmaz.Basıları basit bir anahtar koyuyor kapatmak için ama orjinali bozuluyor.

Dediğim gibi 2004-2005 fark düğmesini temin edip yeni ybr ye takarsak harika olur......

Sizce bu dediğim gerçekleşebilirmi?

Arkadaşlar soruma cevap verecek yokmu?

Saygılarımla...
Böyle bi anahtar yapabilirsiniz sizde :wiinkk:



Onlardan biri farın,digeri havalandırmanın altındaki ışıkların anahtarı,kardeşim yapmıştı:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yorumlar icin tesekkurler, baska arkadaslar varsa onlarin da yorum yapmasindan cok memnun olurum.

bence o fiyat çok neden??bir de sen o motoru üstüne alacaksın bunları hesapladınmı hiç :silent:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
aargh

Eğer üstüne almayacaksan o fiyata alınabilir.Fakat ruhsatı üzerine alacaksan yaklaşık 200-300 ytl daha masrafın olur.Bu durumda sıfır almak daha iyi olur.

___________

iş çıkışında motoru ısıtmak için çalıştırmıştım.Bende üstündeydim.jikleyi indirip doğrulurken dengesiz arkadaşımın biri motorun vites koluna asıldı.Motor dengesiz şekilde şahlandı.Allah'tan sağ elim frendeydi ki hasarsız bir şekilde durabildim.:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bugün motosikleti servise goturup kontrol ettirdim. Motorun sifirdan bir farkinin olmadigini soylediler.

Hesabima gore sifir ile bu bahsettigim motor arasinda butun masraf kalemleri dikkate alindiginda ve karsilastirildiginda 1000 YTL fark var. Bence küçümsenecek bir fark değil. Siz ne düşünüyorsunuz?

Not: Mosotikleti (2007 model km 3000'de) 2400 YTL'ye aliyorum.

YBR'ciler, haydi bakalim havalar güzellesiyor. Konu basligi biraz canlansin! :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Bugün motosikleti servise goturup kontrol ettirdim. Motorun sifirdan bir farkinin olmadigini soylediler.

Hesabima gore sifir ile bu bahsettigim motor arasinda butun masraf kalemleri dikkate alindiginda ve karsilastirildiginda 1000 YTL fark var. Bence küçümsenecek bir fark değil. Siz ne düşünüyorsunuz?

Not: Mosotikleti (2007 model km 3000'de) 2400 YTL'ye aliyorum.

YBR'ciler, haydi bakalim havalar güzellesiyor. Konu basligi biraz canlansin! :)

kardeşim 200 daha aşağı alacam diye başına iş açma bak serviste onay vermiş al gitsin

içinde kalır sonra:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst