Yamaha Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
50 ytl'ye 450 km gittim.Ama bu depoyu hep zorlayarak bitirdim açıkçası.Hem motor açılsın hemde daha önce dediğim şu yüksek devir teklemesi belki geçer diye.Ama bu kadar artması moralimi bozuyor.Bu arada İstanbul'da 3,11 ytl, Isparta'da 3,14 ytl :pr: o da etkiler tabi.:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
50 ytl'ye 450 km gittim.Ama bu depoyu hep zorlayarak bitirdim açıkçası.Hem motor açılsın hemde daha önce dediğim şu yüksek devir teklemesi belki geçer diye.Ama bu kadar artması moralimi bozuyor.Bu arada İstanbul'da 3,11 ytl, Isparta'da 3,14 ytl :pr: o da etkiler tabi.:cat:

arada 10 ytl lik fark var önemli deel:p
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Arkadaşlar ben ybr için yaptım.Açıkçası istediğim gibi olmadı ama benim beceriksizliğim.:cherry:15 ytl ye 50*50 pleksiglas aldım.Ama uçanteneke abi gibi kağıda çıkartamadım orjinali.Onun için önce eğimi verdim sonra deneye deneye kestim.Alt tarafı orjinali gibi üst tarafı da orjinalin simetrisi olcak şekilde kestim.Yakında fotoğraflarını koyucam.Uçanteneke gibi yapamadım ama korkmaya gerek yok 15 ytl ye kat kat değdi yani deneyin.

Diğer konuda dediğim gibi ön camı yaptım bu arada resimlerini koyucam.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Bir YBR125 sever olarak, yeni fotolarınızı bekliyorum. Siyah bir YBR125 gördüm. Siyah renk, motosiklete çok yakışmıştı.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
evet bızde beklıyoruz ısmaıl ne oldu beyler yaa forum 2. sayfalarda surunuyor bıraz canlanalım lutfen kar yagdı motorları tanımaz oldunuz dımı:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Arkadaslar kolay gelsin herkese.
Arka sol ve sag sinyallerin bagli oldugu camurluk (Gordugum kadariyla ucunda sinyal bulunan kol camurluga mote degil, butunlesik) fiyati nedir? Bu konuda bilgisi olan var mi acaba? Sormamin nedeni ucunda sinyal bulunan kolun camurluk ile birlestigi noktada kirik var. Haliyle camurlugu tamamen degistirmek gerekecek.

Tesekkurler.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Arkadaslar kolay gelsin herkese.
Arka sol ve sag sinyallerin bagli oldugu camurluk (Gordugum kadariyla ucunda sinyal bulunan kol camurluga mote degil, butunlesik) fiyati nedir? Bu konuda bilgisi olan var mi acaba? Sormamin nedeni ucunda sinyal bulunan kolun camurluk ile birlestigi noktada kirik var. Haliyle camurlugu tamamen degistirmek gerekecek.

Tesekkurler.

Arka çamurluk 40 YTL.Yaklaşık bir ay kadar önce değiştirmiştim.Sinyaller çamurluğa bütünleşik değildir.Öyle gözüküyor ama değildir.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
salamlkondassoz4.jpg

Arkadaşlar bu ybr yeni kafa grenajlı fakat far açka-kapatma düğmesi var...

Nasıl oluyor bu iş?Arkadaşıma ybr almayı düşünüyoz.Şu farı kapatamam olayı can sıkıcı.

Acaba diyorum şu 2004-2005 ybr lerde far açma-kapama düğmesi var.Acaba bayiden o far açma kapatma düğmesini temin edip 2006-2007 ybrlere takabilirmiyiz?Öyle bir şey yapabilirsek çok iyi..

Nede olsa orjinali bozulmaz.Basıları basit bir anahtar koyuyor kapatmak için ama orjinali bozuluyor.

Dediğim gibi 2004-2005 fark düğmesini temin edip yeni ybr ye takarsak harika olur......

Sizce bu dediğim gerçekleşebilirmi?

Saygılar....
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Arkadaslar 2007 model 3200 km de YBR125, satış fiyatı 2.500 YTL. Alici olarak arastirma yapiyorum. Sizce fiyat makul mu? Yorumlariniz icin simdiden tesekkur ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
salamlkondassoz4.jpg

Arkadaşlar bu ybr yeni kafa grenajlı fakat far açka-kapatma düğmesi var...

Nasıl oluyor bu iş?Arkadaşıma ybr almayı düşünüyoz.Şu farı kapatamam olayı can sıkıcı.

Acaba diyorum şu 2004-2005 ybr lerde far açma-kapama düğmesi var.Acaba bayiden o far açma kapatma düğmesini temin edip 2006-2007 ybrlere takabilirmiyiz?Öyle bir şey yapabilirsek çok iyi..

Nede olsa orjinali bozulmaz.Basıları basit bir anahtar koyuyor kapatmak için ama orjinali bozuluyor.

Dediğim gibi 2004-2005 fark düğmesini temin edip yeni ybr ye takarsak harika olur......

Sizce bu dediğim gerçekleşebilirmi?

Saygılar....

bence hiç deneme!!benim ybr 2005 model benimkindede yok açma kapama düğmesi..şimdiye kadarda bozulmadı far otamatiği hiç......
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence hiç deneme!!benim ybr 2005 model benimkindede yok açma kapama düğmesi..şimdiye kadarda bozulmadı far otamatiği hiç......
Onun için değil dostum arkdaşım site içinde oturuyor gece eve 1,2 gibi geldigi için site sakinleri fardan rahatsız oluyor.

E farıda kapatamıyoz onun için böyle bir yöntem aklıma geldi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst