- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,687
- Motosikleti
- Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Yorumlar icin tesekkurler, baska arkadaslar varsa onlarin da yorum yapmasindan cok memnun olurum.
Tesekkurler.
Not: Metehandro, kardesim ne yapalim? Iyi firsat dedik, olur mu olur. Hayrini gorurum insallah. :mrgreen:
Tesekkurler.
Not: Metehandro, kardesim ne yapalim? Iyi firsat dedik, olur mu olur. Hayrini gorurum insallah. :mrgreen:
