[Eskişehir - MT]

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Bora abi bi detaylı konuşalım da bende başlayayım bodye artık:cat:
kaswl3.jpg

tamam hamzacım hafta içi akşam 6 gibi salona gelebilirsen yerinde salonuda görerek bilgi verebilirim o saatlerde bizimkilerde idmanda oluyorlar zaten:cat:

bugun tramvayla hastaneye giderken ismailin motoru gordum meğerse gökhanın dükkanı orasıymış birkaç motur daha vardı ama dikkat etmedim kilerdi tramvayla giderken yanımda ne zaman motosiklet geçse için cız ediyor motosiklety delisi olmak böyle birşey sanırım hepimizin tutkusu kimse motorsuz kalmasın kötü bişey :mrgreen:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
deli deli sürüyondur gene olm sen :queen::queen::queen: şaka şaka

almanyada motosikletler için ayrıca otoparkları var. üstelik bedavaymış. bizim ülkemizdde niye yok yaa böle şeyler :pr: adam motor gördümü basıyo arkamdan küfürü :pr::pr::pr:



sen nerden biliyon bakayım:queen::queen: almanya da motorsikletler için otopark olduğunu yoksa bir tanıdık mı var oralarda. :cherry::cherry:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
haklısın bora abi. motor=rüzgar=mutluluk. ne olursa olsun spx dahi olsa motor mutluluk veriyor insana. bi başlık vardı motosiklet kullanırken ne hissediyorsunuz diye o aklıma geldi :):):)

sen nerden biliyon bakayım:queen::queen: almanya da motorsikletler için otopark olduğunu yoksa bir tanıdık mı var oralarda. :cherry::cherry:

ee şöyleki. :mrgreen::mrgreen: bilmemek ayıp değil ersin öğrenmemek ayıp. :mrgreen::pdış devletlerden örnek almalıyız onlara benzemeye çalışmalıyız ersin :queen::queen::queen::queen: e tabi arkadaşlarımız da var oralı. :) sen de ruslarlar kaynaşcan biz bişe diyozmu :queen::queen::queen::queen::cat:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
haklısın bora abi. motor=rüzgar=mutluluk. ne olursa olsun spx dahi olsa motor mutluluk veriyor insana. bi başlık vardı motosiklet kullanırken ne hissediyorsunuz diye o aklıma geldi :):):)



ee şöyleki. :mrgreen::mrgreen: bilmemek ayıp değil ersin öğrenmemek ayıp. :mrgreen::pdış devletlerden örnek almalıyız onlara benzemeye çalışmalıyız ersin :queen::queen::queen::queen: e tabi arkadaşlarımız da var oralı. :) sen de ruslarlar kaynaşcan biz bişe diyozmu :queen::queen::queen::queen::cat:



şimdik söyle oluyor sinan abi,, :) ben çalışmaya gidiyom hem fazla karıştırma bakayım sen oraları :wiinkk::)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
tamam hamzacım hafta içi akşam 6 gibi salona gelebilirsen yerinde salonuda görerek bilgi verebilirim o saatlerde bizimkilerde idmanda oluyorlar zaten:cat:

Abi nerede salon bi tarif etsen :wiinkk:

Herkese iyi geceler Eskişehir MT...Bu gece erken yatıcam biraz çakır keyflik var üstümde motora binemeyince alkole bağladım kendimi :p Şaka şaka öyle iki tek atalım dediler attık...Ya deliriciem bu twenty six denilen yerde nedir be dam olayı :farao: Bahçede oturmak zorunda kaldık ya :farao: İlla kız mı olması lazım hayret ya :farao:

Oğuz kawas mı gitti senin :silent: Eğer oysa çok üzülücem çünkü o motorda gözüm vardı ya siyah inci :salut: Neyse hayırlı olsun...:cat:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Abi nerede salon bi tarif etsen :wiinkk:

Herkese iyi geceler Eskişehir MT...Bu gece erken yatıcam biraz çakır keyflik var üstümde motora binemeyince alkole bağladım kendimi :p Şaka şaka öyle iki tek atalım dediler attık...Ya deliriciem bu twenty six denilen yerde nedir be dam olayı :farao: Bahçede oturmak zorunda kaldık ya :farao: İlla kız mı olması lazım hayret ya :farao:

Oğuz kawas mı gitti senin :silent: Eğer oysa çok üzülücem çünkü o motorda gözüm vardı ya siyah inci :salut: Neyse hayırlı olsun...:cat:



bir tane avukat mahkemeye vermişti ama yürürlüğe girdimi bilmiyorum
bayanlarda yanında erkek olmadan giremıyecek dıye ama nerdeeee zaten bu dünyaya kız gelenin işi kral valla damsız girememe derdi yok , askerlik derdi yok ,ev hanımı olursan iş derdın yok vsvsvsvs
bu erkek olmak neden bu kadar zor madem gırılmez kızları da almayacan içeriye
protestoooooooooo:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
herkese iyi geceler olsun.Gecenin bu saatinde neişin var .net'te derseniz; Nargile keyfi de sıkıyormuş adamı yhauw:pArkadaşta kalıyorum da sabaha kadar keyif yapmaya devam:queen::queen::queen:
harikasın sen ahmedim. allah bozmasın inşallah. valla zor seninkisi hakkaten.sabah güneş vuruyomu yüzüne :queen: :queen: öyle derlermiş eskiden. sabah yüzüme güneş vurmadan akşam da güneş batmadan eve gelinmezmiş çalışmaktan:)
teşekkür ederim sinan abi sabah güneşinin tadı hiçbişeyde yok hele birde yanındaysa birisi.....:queen:
Ahmetcim her şeyin yolunda gitmesine çok sevindim kardeşim :rendeer:

Hepinizin aklında olsun bu sene ben de EMOK a gelmek istiyorum yaaaaa :salut:
Sana da çok teşekkür ederim ablacım,iyi dileklerin ve sen iyi ki varsın:rendeer:Özledim ya msn muhabbetlerini:wiinkk:
şimdik söyle oluyor sinan abi,, :) ben çalışmaya gidiyom hem fazla karıştırma bakayım sen oraları :wiinkk::)
çalışma işi belli bi mesaiye göre değil mi abi.Neden öyle dedin ki şimdi:pAkşam 17:00'dan sonra......:queen::queen::queen:Torento Ersin değil Hovarda Ersin:cherry:

Herkese iyi sürüşler dilerim:cat:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Günaydın Eskişehir MT...Herkes nerede yahu...Gökhan abi,Sinan abi ilk sizleri görürdüm günaydın yazan ama yoksunuz bugün açılışı ben yapıyorum :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sımdı pızzacıya tıkılıp kalmıs olmam degıl yol yapıyo olmam gerekırdı..:pale:
actıvaya degıl MZ'ıme bınmem gerekırdı..:pale:
sehrın trafıgınde gurultusunde degıl bozdagda sarıcakaya yolunda nalıhana dogru gazlıyo olmam gerekırdı..:pale:
onumde arkamda motorcu kardeslerım..top case lerde mangal kofte ekmek olması gerekırdı.:pale:
aksam donuste yagmura yakalanıp botların ıcıne kadar ıslanıp eve donmem gerekırdı..:pale:
cok ozledım eskı gunlerı cookk..:salut::salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
sımdı pızzacıya tılıp kalmıs olmam degıl yol yapıyo olmam gerekırdı..:pale:
actıvaya degıl MZ'ıme bınmem gerekırdı..:pale:
sehrın trafıgınde gurultusunde degıl bozdagda sarıcakaya yolunda nalıhana dogru gazlıyo olmam gerekırdı..:pale:
onumde arkamda motorcu kardeslerım..top case lerde mangal kofte ekmek olması gerekırdı.:pale:
aksam donuste yagmura yakalanıp botların ıcıne kadar ıslanıp eve donmem gerekırdı..:pale:
cok ozledım eskı gunlerı cookk..:salut::salut:

hehe:)yazdıklarının hepsi gözümde canlandı birden Eren abi:cherry:İnşaallah az kaldı o günlere:cat:

Herkese iyi günler olsun.Ben artık bu kadarına dayanamam yaklaşık 3hafta oluyo motora binmeyeli ama bugün yasakları çiğneme vakti gelidiğinin tam vakti olduğunu düşünmekteyim:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahmet carsıya dogru gelırsen gel benım dukkana..
serdar abının yanına ugrarız..
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Bunaldım yav...Motor olsada gezsek arabaya tıkılıp kaldık zevk vermiyor ya motor kadar...Of of babam arabayı üstüme yapsa hemen satıp motor alıcam :queen: O da böyle olacağını bildiğinden yapmıyo tabi :cherry: Biraz daha bozarsam kafayı gidip motosiklet kiralıcam :cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Akşam çıktım bi bozdağ yapıp indim hemen.Mihalgazi yolu berbat bi durumda önceden moktandı zaten şimdi moktan mok olmuş:pr: Bakalım birde sarıcakaya taraflarına bakiim ben oralar düzgündür gibime geliyo ama:wiinkk:
buda en sevdiğim anlardan bi kare.

Akşam üstü mehtapla dağ havası ayrı bi güzel oluyo beaa:p

Batan güneeeeeeş.Beni de al hesabı:queen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
bir tane avukat mahkemeye vermişti ama yürürlüğe girdimi bilmiyorum
bayanlarda yanında erkek olmadan giremıyecek dıye ama nerdeeee zaten bu dünyaya kız gelenin işi kral valla damsız girememe derdi yok , askerlik derdi yok ,ev hanımı olursan iş derdın yok vsvsvsvs
bu erkek olmak neden bu kadar zor madem gırılmez kızları da almayacan içeriye
protestoooooooooo:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:

şimdi üniversiteye türbanla da girecekler..:pr::pr:
wallaha iyice rahata kavuştu bayanlar:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
kendimi tutamadım murat kusuruma bakma kardeş . sana cevap olarak yazmıyorum genel anlamda söylemek istediklerimi sölemek istiyorum :)

sanki türbanla girince bişey kaybetcez. bizim dinimiz diğer dinlere benzemez.bizim dinimizin aslı yüzyıllardır değişemdi. diğer 3 dinin kitaplarının da aslı bozulmuştur. zamanında o din adamları o zamanki yaşam şartlarına uyarlayarak istediklerini ekleyip istediklerini çıkarmışlar. başka dinlerde ayıp nedir yoktur. bizim annemizin bacımızın başını kapatmasını kahrolası milletler yobazlık olarak algılıyorlar. eninde sonunda yeryüzündeki tek din islam olacak. ve müslümanla savaşanın başına neler geldiği zaman zaman medya da görünmektedir. O fransanın özellikle. başına gelmedik kalmıycak bak görün siz. bizimle en çok uğraşan devlet birisi fransa diğeri de danimarka. Allah'ından bulsun bu iki devlet. zaman zaman sinir bozucu haberleri gördükçe bunlara beddua ediyorum :pr: :pr:

ayrıca bu eğitimde özgürlük anlamında yapılacak olan bir reformdur. kim ne derse desin türban ya da başörtü ile üniversiteye girilecek bu kanun onaylanacak. ister derse girmesinler ister maaş almasınlar kimsenin umrunda değil.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ersinim allaha emanet ol inşallah. güle güle git güle güle gel :):):)

bak bu fotoları unutma :) sayfa 239dan sona devam et okumaya kardeşim :):):)

04112007610xu3.jpg


04112007603th5.jpg
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
3 Tf Ciler

3 tf cilerdik 2 tf ciler kaldık sinan abide bugun yarın satar rokkoyu ben tek tf ci olarak kalırım ve bir efsane oluruz motosiklet akımı gibiydik peeeh


ERSİN ' İM GÜLE GÜLE GİT GÜLE GÜLE GEL ALLAHA EMANET OL ALLAHIN HAYIRI ÜZERİNDE OLSUN BENDE OLAN TÜM HAKKIM HELAL OLSUN
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst