Kırmızı Rugan Ayakkabım ve haremdeki GSXR’ım / Ayşe Şule Bilgiç

Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
116
güzel yazı paylaşım için de teşekkürler :)
racingler hep bi adım öndeler zaten :p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
niye yalan mı havandan geçilmiyor :) , varmı naked motor gibisi gerçek motor kullanıcıları :) , eyvah eyvah taş geliyor :p


Bu kadar karizmatiksek oğlumla ben, bu bizim suçumuz değildir Burak Bey ::miiz:: Lütfen cıbıl cıbıl bir makineye binip rüzgardan dünyanın dayağını yediğiniz için bana bulaşmayınız. Ben motoru hava atmak için alsaydım sizlerle takılmazdım heralde di mi? ::miiz1::
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Bu kadar karizmatiksek oğlumla ben, bu bizim suçumuz değildir Burak Bey ::miiz:: Lütfen cıbıl cıbıl bir makineye binip rüzgardan dünyanın dayağını yediğiniz için bana bulaşmayınız. Ben motoru hava atmak için alsaydım sizlerle takılmazdım heralde di mi? ::miiz1::

doğru bize hava atıp da ne yapacan ki :p büyük bi taş oldu sahiden :) , rüzgarla sevişmedikten sonra napayım motora binmeyi :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gazeteciysen gazeteciliğini bil motorcuyum deme.... Veya motorculardan geçinme....:pr::pr:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Niyeyse bütün neykıdçılar da bunu söyler, rüzgarla sevişmek falan.. Sonrada gidip fellik fellik cam ararlar... :p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Hakkaten haa. Nereye yatıyosun cicimmm??? Nereye kapanıyosuunn? Sanki bi işe yarayacak da :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
91
sevgili rüzgarın kızı,
herşey iyi hoşta ancak çoğu insanın bir motosiklet alabilmek için bilmem kaç lirayı biraraya getirebilmek uğruna kaç takla attığı şu güzel ülkemde sen motosiklet hareminden bahsediyorsun.Bir gazeteci biraz daha temkinli ve duyarlı olmalı sanırım .hayırlı olsun ,güle güle kullanman dileğiyle...
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
@Ertech o kızı sanırım kıraç kapmıştı

Ya gerçekten şu vergiler dussede herkes biseyler alsa
bugun bi VW araba baktık , full golf 35.000 ytl (sifir)
600 cc civari bir motor 15 ytl (ikinci el )
ayip yav
bu kız gibiler bunun kulisini yapsalar ya , dergi var , gazete var bissuru dizisi varsa mutlaka TV dede tanıdıkları var
neden sadece TR de 250 cc satmak isteyen çinçançon firmalarına kıyak yapılıyor

Yok kardes gemisini yuruten kaptan paran varsa alaırsın paran yoksa
resmine bakarsın

Bukızın benim gordugum
1 -fazer (yeni)- 20.000
1- mp3 20.000
1 adette GSX-R i var 20.000
20 şerden 60 kaat demek (ortalama diyorum şimdi ne t fiyt aratmayın)
Allah daha fazla versinde, oyle gazetede yazarak bize fayda dokunmuyor
(bu arada dergisinide aliyorum itiraf olarak , malesef 3-5 dergi olunca insan resim gormek icin bile almak durumunda , gerçi fenada degil hani en azindan farkli seyler deniyorlar)

AMA ben bagiramiyorum ki %38 KDV mi oluuuur dşiye
zatenbagirsam doverler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Ne biliym alındım sen öyle "hava atmak için alıyolar" filan diyince :)
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Anlatım ve örnekleme hoş ; hele o her gece yatağa alınmaması gereken şehvetli cümlesine bittim ya :)
Motor aşkına sahip ve ayrıca böyle şehvetli bir motor kullanıcısı bir kız arkadaşım olsa die dua ediyorum hep :) Kimse üstüne alınmasın , kimseye sarkmıyorum...
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
millet harem kursun ben vitrine ekmek sürüp yiyim

rüzgarın kızına evlenme teklif etsem kabul eder mi acep :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst