Motosiklet Fuarına HepBirlikte Gidelim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
545
Arkadaslar forumu sikca takip eden hemen herkes bi-sekilde sikca gundeme gelen Motoshow 2008'den artik haberdar durumda. Benim nacizhane onerim fuardan once cogunluga uyacak ortak bir tarih/saat/yer belirleyip mumkun olan en yuksek katilim orani ile hep birlikte bir konvoy halinde fuara gitmek olacak.

Bu organizasyon sadece minik bir gezi tadinda olmayip ayni zamanda ben dahil yeni uyelerle eski uyelerin tanismasina'da bir vesile olmus olur. Fuar sonrasi ise belki bir yemek yer, bisiler icer, arkadaslarla fikir, tecrube ve deneyimlerimizi paylasarak spontane gelisen bir atraksiyona hos bir imza atariz diye dusunuyorum. Ne dersiniz? :cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ewett 20-23 mart anasayfada koskocaman yazıyor zaten..hepimiz gidelimde nerde buluşucaz bir yer kararlaştıralım.bide benim gibi daha yalovadan gelicek mt arkadaşlarda olur diğer şehirlerden.onun için çok erken bir saat olmaması gerek bence?siz belirleyin ben gelim :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Şimmdiiii şöyleee oluuyooorr güüzel kardeşim.. :p

Fuar da bir adet MT standı oluyor,herkesler orada toplaşıyooorrr.. :mrgreen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Şimmdiiii şöyleee oluuyooorr güüzel kardeşim.. :p

Fuar da bir adet MT standı oluyor,herkesler orada toplaşıyooorrr.. :mrgreen:

bunu bilmiyordum.. TEkirdağ Mt Dende Biz Gelicez ama Muhtemelen pazar günü .. StantTa Görüşürüz ARkadaşlar Umarım :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Tüm MT üyelerini standımıza bekliyoruz. Fuar hakkında detaylı bilgi yakında verilecek.

Fuar zamanı hergün MT Stand buluşması 17:00'dadır. :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bence de olabilir...hatta on numara olur...:cat: aman dur kız şimdi aklıma geldi bu fuar dünya ticaret merkezinde değilmi...ters kalıyo o zaman...o zaman değiştiriyoruz...mecidiyeköy'de olabilir...:p
bülent aslında havaalanı çoksüper olurdu:p:p:p:queen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bülent aslında havaalanı çoksüper olurdu:p:p:p:queen::queen:

:queen::queen: yok abi ya orası ayıp olur artık karşıdan gelcek arkadaşlarımıza falan..:p

şaka bir yana her yere yakın ve merkezi diye mecidiyeköy dedimki...eski otobüs duraklarının olduğu yer köprü altında pek ala toplanabiliriz...:cat:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
iki yıldır fuarları ve mt standını takip ediyorum ama hep bi aksaklık çıktı buluşma saatinde gelemedim inşallah bu sene bir çok arkadaşla tanışırım
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
545
:queen::queen: yok abi ya orası ayıp olur artık karşıdan gelcek arkadaşlarımıza falan..:p

şaka bir yana her yere yakın ve merkezi diye mecidiyeköy dedimki...eski otobüs duraklarının olduğu yer köprü altında pek ala toplanabiliriz...:cat:

Mecidiyekoy'de kopru alti asiri kalabalik ve fazla hareketli bir yer. Herkesin belirtilen saate sadik kalarak ayni an'da gelemeyecegini goz onunde bulunduracak olursak o kadar kalabalik ve ayakalti bir mekanda dostlarimizi beklemek zor olacaktir. Zira gelen herkes aninda, "kapti-kacti" hesabi fuar'a yola koyulmayacak. Arkadaslari biraz beklesecegimiz aşikar ve bu yuzden daha rahat toplanabilecegimiz, musait, genis ve trafigi fazla olmayan bir yer (meydan hatta) bulmaliyiz bence :bounce:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst