- Katılım
- 11 Tem 2007
- Mesajlar
- 545
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar forumu sikca takip eden hemen herkes bi-sekilde sikca gundeme gelen Motoshow 2008'den artik haberdar durumda. Benim nacizhane onerim fuardan once cogunluga uyacak ortak bir tarih/saat/yer belirleyip mumkun olan en yuksek katilim orani ile hep birlikte bir konvoy halinde fuara gitmek olacak.
Bu organizasyon sadece minik bir gezi tadinda olmayip ayni zamanda ben dahil yeni uyelerle eski uyelerin tanismasina'da bir vesile olmus olur. Fuar sonrasi ise belki bir yemek yer, bisiler icer, arkadaslarla fikir, tecrube ve deneyimlerimizi paylasarak spontane gelisen bir atraksiyona hos bir imza atariz diye dusunuyorum. Ne dersiniz? :cat:
Bu organizasyon sadece minik bir gezi tadinda olmayip ayni zamanda ben dahil yeni uyelerle eski uyelerin tanismasina'da bir vesile olmus olur. Fuar sonrasi ise belki bir yemek yer, bisiler icer, arkadaslarla fikir, tecrube ve deneyimlerimizi paylasarak spontane gelisen bir atraksiyona hos bir imza atariz diye dusunuyorum. Ne dersiniz? :cat: