[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Kazanın racing aldığımdaki tek etkisi neleri yapıp neleri yapmamam konusunda beni biraz daha bilgilendirmiş olması olacak...Hani bir alışılagelmişlik vardır ya racingcilerin arkasında sürekli sarışın kızlar olur falan...Çoğu zaman çoğu motorcu arkadaşımın bana dediği şey
"Neden senin arkanda hiç kız göremiyoruz?"
Benim cevabım sürekli aynıydı ve aynıda olacak...
"Ben motor aldıysam kendime aldım,ona buna değil!!!"
Ne alaka diyeceksiniz...Şöyle bir alakası var eğer ben bu kazayı arkamda arkadaşım yerine kız arkadaşım varken yapmış olsaydım hem daha büyük bir rezillik çekecektim hemde kızın ailesi ile uğraşmak zorunda kalacaktım...Benim düşüncem hep aynı oldu...Motora beni yalnız binerken gören çok az kişi vardır.Genellikle arkamda bir artçım olur ve artçımında muhabbeti herkesle süper olur.Ben yalnız binmeyi sevmiyorum motora.Arkadaşlarımla zaman geçirmeyi seviyorum ve öylede yapıyorum...Ama bu kazadan sonra çok zorda kalmadıkça arkama artçı alacağımı da sanmıyorum...Allah korusun daha büyük bir olay olsaydı millet demez miydi "Kendi kendine ettin de bu adamın suçu neydi" diye...Bundan sonra artçı bineceği zamn arkama veli izni getirmeden bindirmem :mrgreen:

Racing konusuna tekrar dönecek olursak,racing motorlar benim hayatım,hayalim...Eğer elime bu hayalimi gerçekleştirmek için fırsat geçecek olursa inanın hiç kaçırmam...Sen kendine hakim olduktan sonra sorun çıkacağını sanmam...Bizi olgunlaştıracak şeyler kazalar,yeter ki Allah büyük kaza vermesin...İnşallah bu kaza da benim yaptığım ilk ve son büyük kaza olur...Yolunuz da farınız da hep açık olsun,tekeriniz düz bassın arkadaşlar...İsmail abi tavsiyelerini göz önünde bulunduracağıma şüphen olmasın...Ama abi yine de kararım büyük cc racing olacaktır :wiinkk:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Hoşbulduk eskişehir 68 doğumluyum 14 yaşından beri motorsiklet kulanıyorum ve motosiklet tamircisiyim şu an bisan salcano motor servisinde çalışıyorum.Uzun zamandır bu siteyi takip ediyordum az çok sizleri tanıma fırsatım oldu ve üye olmaya karar verdim bu güne nasipmiş. Ayrıca sanada geçmiş olsun en kısa zamanda sağlığına kavuşursun.

abi eski jawacılardan mısın sende yoksa :)

herkese günaydın 20-23 martdaki motosiklet fuarı için bi plan yapan varmı. hep beraber ya minibüs yada tren le gidsek diyorum.şimdiden gidecekler belirlenirse ona göre bir plan yaparız eger katılım az olursa benim arabaylada gidebiliriz o zaman ben dahil 5 kişi gidebiliriz

abi uygun bi fiyatta olabilir.malum sadece pazarım boş o da bi mesele. gözümüz gönlümüz açılır ya. nerde olcaktı bu istanbulda olanmıydı sen sölemiştin dükkanda da bana unuttum. ya da havanın yağmadığı bi gün urayım sana bi elmanı içeyim :):p:mrgreen:

slm arkadaşlar;

herşeyin kesinleşmesiyle birlikte sizlerlede paylaşmak istedim, c.tesi günü biletimi aldım burdan ist.'a, pazar günü de yurt dışına çıkıyorum ,seneye şubatta tekrar gelicem inş., hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum,, yazın bol bol gezin fotoğrafları ekleyin fırsatım oldukça net'ten takip etmeye çalışçam,, herkes kendine iyi baksın , geldiğimde bıraktığım gibi görüşmek dileğiyle !!!:king::king::king:


aaah canım kardeşim seni çok özlicem biliyomusun. koca 1 sene nasıl geçer sensiz bilmem valla:salut::salut: o cbf'yle bozdağda kros yaptığımız, bursa'ya gidiş ve gelişte 4.vitesle 110 yaptığımız, ilk buluşmamızda söğütönü'ye gitmemiz, ilk beraber gezim seyitgazi yolundaki fotoğraflarımız, türbe içindeki fotoğraflarımız ilk artçı olmam . ilk kullandığım vitesli motosiklet seninkisimotosikletle ilgili bi çok ilk'i sen yaşattın adamım aah ah. kardeşim benim. herkesin huzurunda hakkını helal et. kalmasın birbirimizde hakkımız. 1sn sonra ne olcağımızı allahdan başka kim biliyo :) benden yana hakkım varsa sende helal olsun. ( en son buluşmamızdaki ali'ye selam söleyver )

45584159kj6.jpg
+ kar :pale::pale:


almanya da güzelmiş diyolar. öbür mtlerden baktım demin de :quen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Cüneyt abi nasip olursa bende gideceğim ama mete arkadaş seni bırakmam gece misafirim olacan diyo kötü emelleri yoktur umarım :mrgreen: sonrada trakyaya geçeceğim yani geri dönme olayı beraber olmaz benim için en mantıklı seçenek şu an için tren ama tahminim eskişehirden 7-8 arkaaş gider bu yüzden tren olasılığı artar gibime geliyor :p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Toplu gidilirse daha güzel olur...Hem ben kaybolurum orda :mrgreen: Ne bilem ben istanbulu yav :mrgreen: Ondan sonra Mete abi Bora abiyi kötü emellerine alet edemeden başkaları beni kötü emellerine alet edebilirler...:pale:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
ERSİN Kardeş ALLAH'a emanet ol yolun açık olsun cbf150 yi arkandan ağlatma:salut:

Cüneyt abi nasip olursa bende gideceğim ama mete arkadaş seni bırakmam gece misafirim olacan diyo kötü emelleri yoktur umarım :mrgreen: sonrada trakyaya geçeceğim yani geri dönme olayı beraber olmaz benim için en mantıklı seçenek şu an için tren ama tahminim eskişehirden 7-8 arkaaş gider bu yüzden tren olasılığı artar gibime geliyor :p

Hayırdır trakyada nereye gideceksin ya buralarda bizi böyle yanlız bırakma ya kimle okey oynarım ben sonra

http://youtube.com/watch?v=o9M0QV2kajo


zuhahahahha

bu videonunda sonunu izleyinde bayanlara trafikte niye karşı olduğumu anlayın.sözüm meclisten dışarı:p

http://youtube.com/watch?v=uKYkZzJDXX0


ilk video mutteşem ya kız cağız pompayla baya yatıp yuvarlanıyor umut sabah sabah yanaklarıma ağrı girdi ya:queen:

buda bizim yüz karamız bu erkek olamaz ya bunun hiçmi çocukken oyuncak arabası olmamış:pr:

http://youtube.com/watch?v=97Dj6Yc58so&feature=related
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar herkese günaydın, hafta sonu geçti muhabbet yine bir dünya :cherry:

Toplantı, askerlik, yeni gelenler, ölüm kalım derken arada bir kaç şey kaçırdıysam af ola :bounce:

Yahya abicim,
Öymenler çay bahçesindeki fotoğraflarımızı sabırsızlıkla bekliyorlar.
Vaktin olduğunda buraya yüklersen ya da maille gönderirsen ben onların foruma da iletirim :rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
sağolun arkadaşlar benden yana helal olsun, siz de hakkınızı helal edin
eray sanada kızmadım hiç kızar mıyım len sana,
sinan abi cbf'i emanet etçek biri arıyodum, babamda kalıor, ben binerim dedi,,km 5800 de şu an geldiğimde herhalde, taş çatlasın 6000 olur.
hamza kardeşim ne demek istediğini çok ii anladım artık msn den fırsat buldukça foto gönderirim,, kalanını sansürsüz eray a göndercem o veri depolama işini yapçak zaten öle anlaştık :mrgreen::)

sinan abi gitmeden göreyim yüzünü, tmm ,ne zamandır görüşmüyoz..


Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
torento_1987, AS_DOPER


durmuş abi saygılar,, :wiinkk:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Herkese merhabalar...Traş oldum kendime geldim oh be yüzüm gözüm açıldı ya :cherry: Durmuş abi şu benim motosikletin işini bi ara derinlemesine inceleyelim bakalım ne kadara patlayacak temmuza kadar idare etsin abi ya havalar ısınacak herkes gezerken benim yerimde oturmam olmaz şimdi :cherry: Naked olarak kullanıcam temmuza kadar benim racer ı :queen:

Tamam Ersin...Açıkca söyleyeyim bu sene tanıdığım en şahane insanlardan birisin...Senden gördüğüm yakınlığı,yardımı çoğu yıllanmış arkadaşımdan görmedim çok sağol:rendeer:Benden yana bi hakkım varsa helal olsun sende helal et hakkını...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
sağolun arkadaşlar benden yana helal olsun, siz de hakkınızı helal edin

sinan abi cbf'i emanet etçek biri arıyodum, babamda kalıor, ben binerim dedi,,km 5800 de şu an geldiğimde herhalde, taş çatlasın 6000 olur.

sinan abi gitmeden göreyim yüzünü, tmm ,ne zamandır görüşmüyoz..

eyvallah kardeşim benim. :cat:

baban eski motorcu biner o motora bak gör :queen::queen: geldiğinde 10.000 :queen::queen::queen:

görüşcez adamım inşallah. bi akşam buluşuruz yaparız bişeler helalleşiriz daha bi derinden:salut::salut:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
eyvallah kardeşim benim. :cat:

baban eski motorcu biner o motora bak gör :queen::queen: geldiğinde 10.000 :queen::queen::queen:

görüşcez adamım inşallah. bi akşam buluşuruz yaparız bişeler helalleşiriz daha bi derinden:salut::salut:

10.000 mı 100000000 km :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
herkese merhaba;

Ersin abi hayırlı yolculuklar nasip olsun inş. bizden yana bi hak söz konusu ise seve seve helal olsun.Sen de hakkını helal et abi.Güle güle git güle güle gel inşaallah:rendeer:

ne acemilikmiş bea sen kalk kapıya çarp arabayı devir helal valla.Aytaç ablaaa bu umutun son videolarını izlemelisin.arabada böyle yapan bayanlar inş. motosiklet kullanmaya karar vermzler birgün:queen:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
Herkese merhabalar...Traş oldum kendime geldim oh be yüzüm gözüm açıldı ya :cherry: Durmuş abi şu benim motosikletin işini bi ara derinlemesine inceleyelim bakalım ne kadara patlayacak temmuza kadar idare etsin abi ya havalar ısınacak herkes gezerken benim yerimde oturmam olmaz şimdi :cherry: Naked olarak kullanıcam temmuza kadar benim racer ı :queen:

Tamam Ersin...Açıkca söyleyeyim bu sene tanıdığım en şahane insanlardan birisin...Senden gördüğüm yakınlığı,yardımı çoğu yıllanmış arkadaşımdan görmedim çok sağol:rendeer:Benden yana bi hakkım varsa helal olsun sende helal et hakkını...

herkese merhaba;

Ersin abi hayırlı yolculuklar nasip olsun inş. bizden yana bi hak söz konusu ise seve seve helal olsun.Sen de hakkını helal et abi.Güle güle git güle güle gel inşaallah:rendeer:

ne acemilikmiş bea sen kalk kapıya çarp arabayı devir helal valla.Aytaç ablaaa bu umutun son videolarını izlemelisin.arabada böyle yapan bayanlar inş. motosiklet kullanmaya karar vermzler birgün:queen:

benden yana da arkadaşlar,helal olsun, en erken 1 en geç 2 sene sonra fırtına gibi döneerim inş. yollara,:)
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Günaydınlar bugün cemre düştü :thumleft: :flower: ::biggrinn ::haapppy: ::blusssh: ::sefereee ::cheeeeer ::hosgeldi ::gleam:: ::comico:: ::bira01:: ::141:: ::145::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sözüm meclisten dışarı:p

Sözünün meclisten dışarı olmasına sevindim Umutcum :p

arabada böyle yapan bayanlar inş. motosiklet kullanmaya karar vermzler birgün:queen:

Doğru söze ne denir? Üzerime alınmadığım için, Amin canım amin diyorum :queen:

Günaydınlar bugün cemre düştü :flower:


İşte bu iyi haber :flower::flower::flower::flower:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gökhan hazır susmuşlarken gaza getirme milleti istersen :p
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaslar :cherry: böle muhabbete hönk die dalacam ama :cherry:
videolar süpermiş yaw öldüm gülmekten sözün mecli dışı olması da iyi olmuş :cat:

Slm Ayşegül, burada da ben :p

Söz meclis dışı olduğu için biz alınmıyoruz anlaştık mı :cherry:

Kapımız hönk diye girene de açık canım rahat ol :rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst