[Eskişehir - MT]

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Speedy/Serdar hoşgeldin...Biraz daha bahsedebilir misin kendinden :cherry:

Hoşbulduk eskişehir 68 doğumluyum 14 yaşından beri motorsiklet kulanıyorum ve motosiklet tamircisiyim şu an bisan salcano motor servisinde çalışıyorum.Uzun zamandır bu siteyi takip ediyordum az çok sizleri tanıma fırsatım oldu ve üye olmaya karar verdim bu güne nasipmiş. Ayrıca sanada geçmiş olsun en kısa zamanda sağlığına kavuşursun.[/QUOTE]



kemal can damısın abi
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hay yarabbim ya neden gece olunca böyle insanın üstüne bişeyler geliyormuş gibi olur hiç anlamıyorum...Valla arkadaşlar bakın benim acil olarak aktiviteye ihtiyacım var son zamanda herşey üst üste geliyor biraz kafa dağıtmam lazım...Birisi el atsında bi sucuk-ekmek partisi falan düzenleyelim lütfen ya:wiinkk:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
43
HAYIR KEMAL CANDA DEĞİLİM SAKARYA CADDESİNDE DÜKKAN ER MOTOR KESKİN MARKET KARŞI SOKAGINDA




kemal can damısın abi[/QUOTE]
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
HAYIR KEMAL CANDA DEĞİLİM SAKARYA CADDESİNDE DÜKKAN ER MOTOR KESKİN MARKET KARŞI SOKAGINDA

Yine de tanıdık olabilirsin belki abi :cherry: O taraflarda kim var benim tanıdık şey var Gürsel abi ZZR 1100 var belki onu tanıyor olabilirsin onun aracılığıylada ben seni tanıyor olabilirim.Gerçi illa tanıdık olmamız şart değil tanışırızda nedense taktım ben bu gece tanıdık olayına :mrgreen:
İyi geceler Eskişehir MT.Sol bacak ağrımaya başladı en iyisi yatayım artık ben :cat:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Günaydın Eskişehir Mt nasılsınız bakalım ALLAH herkeze sağlık sıhat versin SPEEDY-26 Aramıza hoş geldin dilerim burada güzel vakit geçirirsin:cat:
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
doğrudur burakcım...hamza acemi değil 6 yıldır motor kullanıyor...hepimizin istemediği,korkusu, kaza yapmak...ben inanıyorum taşıt kullanılıcıların en tedbirli en dikkatlı olanı biz motorcularız...
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
herkese günaydın 20-23 martdaki motosiklet fuarı için bi plan yapan varmı. hep beraber ya minibüs yada tren le gidsek diyorum.şimdiden gidecekler belirlenirse ona göre bir plan yaparız eger katılım az olursa benim arabaylada gidebiliriz o zaman ben dahil 5 kişi gidebiliriz
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Günaydın Eskişehir MT...Hepinize hayırlı işler,hayırlı günler dilerim....

doğrudur burakcım...hamza acemi değil 6 yıldır motor kullanıyor...hepimizin istemediği,korkusu, kaza yapmak...ben inanıyorum taşıt kullanılıcıların en tedbirli en dikkatlı olanı biz motorcularız...

İnşallah bir daha size bu korkuyu yaşatmıcam abi...Allah hepimizi kazadan beladan korusun :cat:

herkese günaydın 20-23 martdaki motosiklet fuarı için bi plan yapan varmı. hep beraber ya minibüs yada tren le gidsek diyorum.şimdiden gidecekler belirlenirse ona göre bir plan yaparız eger katılım az olursa benim arabaylada gidebiliriz o zaman ben dahil 5 kişi gidebiliriz

Abi ben gitmeyi kafaya koydum ki katılım olursa +1 benden...Trende uyar otobüste,motosiklet harici her türlü araç uyar çünkü motorum yok :salut:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
29. saatten hepinize selamlar... :queen:

--- ---

Murat, abi yoldan geliyoduk, duramadık. Napıyon, nerelerdesin? Birgün oturup muhabbet edelim yaw.
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
slm arkadaşlar;

herşeyin kesinleşmesiyle birlikte sizlerlede paylaşmak istedim, c.tesi günü biletimi aldım burdan ist.'a, pazar günü de yurt dışına çıkıyorum ,seneye şubatta tekrar gelicem inş., hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum,, yazın bol bol gezin fotoğrafları ekleyin fırsatım oldukça net'ten takip etmeye çalışçam,, herkes kendine iyi baksın , geldiğimde bıraktığım gibi görüşmek dileğiyle !!!


:king::king::king:
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
slm arkadaşlar;

herşeyin kesinleşmesiyle birlikte sizlerlede paylaşmak istedim, c.tesi günü biletimi aldım burdan ist.'a, pazar günü de yurt dışına çıkıyorum ,seneye şubatta tekrar gelicem inş., hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum,, yazın bol bol gezin fotoğrafları ekleyin fırsatım oldukça net'ten takip etmeye çalışçam,, herkes kendine iyi baksın , geldiğimde bıraktığım gibi görüşmek dileğiyle !!!


:king::king::king:

sağlıklı bir şekilde tekrar dönmen dileğiyle GÜLE GÜLE torento:king:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Millet < KRİZALİT & 2.KAT KAFEDE > olacaz. İsteyen gelebilir... :cat:

ADRS: Şafir Fuzuli Cad. TEDAŞ karşısı.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Ersin görüşmek üzere kardeşim...Oralarda sende bol bol foto çek girdikçe yükle buraya :cat: Tarihi mekanları falan boşver diğer resimleri çek :cherry: Annadın sen onu :queen:

Püfff motorum yok ki çıkıp krizalite gideyim anca ben böyle evde krizlere girerim :pr: Bacağım iyileşse de yürüyerek gezsem ya :pale: Az kaldı temmuza az :p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
slm arkadaşlar;

herşeyin kesinleşmesiyle birlikte sizlerlede paylaşmak istedim, c.tesi günü biletimi aldım burdan ist.'a, pazar günü de yurt dışına çıkıyorum ,seneye şubatta tekrar gelicem inş., hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum,, yazın bol bol gezin fotoğrafları ekleyin fırsatım oldukça net'ten takip etmeye çalışçam,, herkes kendine iyi baksın , geldiğimde bıraktığım gibi görüşmek dileğiyle !!!


:king::king::king:

KARDEŞİM ALLAHA EMANET OLASIN SENEYE GÖRÜŞMEK ÜZERE RUS KIZLARINA GÜZELLERİNİ NUMARA VE MSN IMI VEREBİLİRSİN :d GERÇİ ORDA ÇİRKİN KIZ YOK



RUSYA KARŞILA ERSİN GELİYOR ,ESENTEPE OVASI AMELE YUVASI hahahaha KIZMADIN DİMİ LEM KARDEŞİZ BİZ UNUTMA
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ersın ıyı yolculuklar sana..tek parca gerı don :)
speedy hosgeldın sende..bı mz cı daha geldı olduk 3 MZ :)

abi bence sen yanlış düşünüyosun.sebep:şimdi bu adam 200 hacimli motorla kaza yaptı fakat sınırlarını zorladı.o makinayla 140lı hızlara çıkmak her babayiğidin harcı değil.harcı değil derken cesaret ister yani.e bu adam düşük hacimli motoru uzun süre zaten kullanmış artık limitlerini aşmaya çalışıyo.bence hacmine göre motor kullanmak düşük hacimli motorun limitlerini zorlamaktan daha güvenlidir.en azından yüksek hızlara çıkacam derken vibrasyon,aynaların kapanması,dengesizlik vs sorunları yüksek cc motor aldığında yaşamaz.ayrıca hamza 2 günlük motorcu da değil.hamzaya da tavsiyem artçı almaması.

rafi abinin söylediklerine gelince:rafi abiye git sor rahmetli babamı çok iyi olmasada tanır,rahmetli dedemi daha iyi tanır.onları tanımıyosa motorcu burhanı bilir.burhanda babamın çok samimi arkadaşıydı.babam,dedem ve dayım hepsi motorcuydu.hatta lakabı da beyaz jawalıymış.tabi 80lerden falan bahsediyorum.yani anlatmak istediğim ben gözümü açtığımda bizim motorumuz vardı.porsuk buz tuttuğunda üzerinde motor kullanan manyaklardan biri de babamdı.danay adnana sorabilirsiniz.devoğlu şabana da.volkan abi belki hatırlar belki hatırlamaz bilmiyorum ama fikret amcada rahmetli dedemin çok samimi arkadaşıydı.kuzucu derler :D babam öyle kofti motorcu değildi,yeterli tecrübeye fazlasıyla sahipti,dikkatsizde değildi fakat alkolün kurbanı oldu.sağlığında ne yapıp ne etsekte rahmetliyi içkiden vaz geçiremedik.ve onun ölüm sebebi oldu sonunda.sizlere de tavsiyem motorlu taşıt ve alkolü aynı anda kullanmayın.sonucunu kaldıramayacağınız olaylar doğurabiliyor.

sıteye cok sık gıremıyorum..ama hamzanın racıng alıp almaması konusunda yaptıgı kaza bence etkılı olmamalı..
kendımden ornek werıyım 7 aydır gunde 12 saat honda actıva ustundeyımm..bı zamandan sonra artık altındakı motor zevk vermıyo we motorun sınırlarını zorlamaya baslıyosun..sonucta actıvanında bı sınırı var we ben b u sınıra hergun bıraz daha yaklasıyom..her vırajda daha cok yatıyom,her frende daha kısa mesafede fren yapıyom...bı yerden sonra bu sınırı asıcaz we yapısıcaz yere:mrgreen: bence hamzada aynı sebepten yanı motorun sınırlarını zorlaması yuzunden yaptı kazayı..sonucta her racıng alan ölmuyo..ornek : ozi26:cat: oguzun ılk bındıgı motor 600f tı ve sımdı 1000 lık makınaya bınıyo..ben derımkı hamza al kardesım motorunu gule gule kullan..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst