- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
- Konu Yazar
- #1
evden çıkıyoruz,ilk önce yaşar arkadaşın iş yerine varıyoruz,yolda kar yagmıyordu ama,yollarda kar vardı,yaşar arkadaşı alıp eyüpteki koray arkadaşın dükkanına gittik er 5 almıştı,güle güle kullanmak nasip olsun,ordan çıktık bakırköye geçecektik ki ardı ardına glene telefonlardan bakırköye gelmeyin cevapları bizi eyüpde bırakmaya mecbur etti, sonra eyüpte bir cafeye girerek iki muhabbet ettik ama bu arada dışarıda öyle bir kar yagıyorduki motorlar kar ile kaplandı.
hava karamadan eve dönmek için yola koyulduk,ilk önce koraydan ayrıldık, ondan sonra yaşar arkadaşdan ayrıldık bizim kuzenle 10 km lik yolumuz vardı ana caddeden eve varmak istedik ama ana caddeler bilem buzluydu.
eve vardık ama ben bu sefer garaja motoru zor bela koyabildim,
ve mutlu son.
hava karamadan eve dönmek için yola koyulduk,ilk önce koraydan ayrıldık, ondan sonra yaşar arkadaşdan ayrıldık bizim kuzenle 10 km lik yolumuz vardı ana caddeden eve varmak istedik ama ana caddeler bilem buzluydu.
eve vardık ama ben bu sefer garaja motoru zor bela koyabildim,
ve mutlu son.