3 Cbf 150, 1 Er 5 Karda Gezi....

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
evden çıkıyoruz,ilk önce yaşar arkadaşın iş yerine varıyoruz,yolda kar yagmıyordu ama,yollarda kar vardı,yaşar arkadaşı alıp eyüpteki koray arkadaşın dükkanına gittik er 5 almıştı,güle güle kullanmak nasip olsun,ordan çıktık bakırköye geçecektik ki ardı ardına glene telefonlardan bakırköye gelmeyin cevapları bizi eyüpde bırakmaya mecbur etti, sonra eyüpte bir cafeye girerek iki muhabbet ettik ama bu arada dışarıda öyle bir kar yagıyorduki motorlar kar ile kaplandı.
hava karamadan eve dönmek için yola koyulduk,ilk önce koraydan ayrıldık, ondan sonra yaşar arkadaşdan ayrıldık bizim kuzenle 10 km lik yolumuz vardı ana caddeden eve varmak istedik ama ana caddeler bilem buzluydu.
eve vardık ama ben bu sefer garaja motoru zor bela koyabildim,
ve mutlu son.

s5001738smallfs3.jpg

s5001739smallgs6.jpg

s5001740smallqw7.jpg

s5001741smallxp1.jpg

s5001742smallly3.jpg

s5001743smallzx4.jpg

s5001744smallkq2.jpg

s5001745smalloc2.jpg

s5001746smallwl9.jpg

s5001747smallck8.jpg

s5001748smalljv1.jpg

s5001748smalljv1.jpg

s5001749smalltp3.jpg

s5001750smallbs8.jpg

s5001751smallaj1.jpg

s5001752smallaq7.jpg

s5001753smallcf0.jpg

s5001754smallot1.jpg

s5001755smallxj4.jpg

s5001756smallmy5.jpg

s5001757smallto3.jpg

s5001758smallsf1.jpg

s5001759smallsr0.jpg

s5001760smallqb6.jpg

s5001761smallsg8.jpg

s5001762smallcf3.jpg

s5001763smallmc3.jpg

s5001764smallvy1.jpg

s5001766smallrv9.jpg

s5001767smallxe0.jpg

s5001768smallcz1.jpg

s5001770smallnx6.jpg

s5001768smallcz1.jpg

s5001770smallnx6.jpg

s5001771smalllr1.jpg

s5001772smalloq1.jpg

s5001773smallqh0.jpg

s5001774smallxv8.jpg

s5001775smallyx2.jpg
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
karda gezı neysekı kazasız belasız bır gezı olmus resımlerde guzel elınıze emeyınıze saglık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en sevdiğim 2 commuter gezi harka olmuş kazasız sürüşler dileğiyle..
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
cbf' güzel,:)
sürücüler mükemmel,:mrgreen:
emme er 5 bambaşka duruyo beeeee:cat:
motorlarınıza ve emeğinize sağlık,
cihan:cat:
birol:cat:
yaşar:cat: veee
er 5'li koray :cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
selam cihan güzel bir gezi olmuş gene.Orda olsaydım şu er5li arkadaşla sohbet etmek isterdim nasıl motoru iyi kaçıyormuymuş :) cbf 150denmi geçti o motora :silent:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
selam cihan güzel bir gezi olmuş gene.Orda olsaydım şu er5li arkadaşla sohbet etmek isterdim nasıl motoru iyi kaçıyormuymuş :) cbf 150denmi geçti o motora :silent:

cbf 250'den geçti,ama üzücü bir kazası olmuştu arkadaşın.
daha bir hafta olmuş alalı.:cat:
cihanla bir kaç tur atıcaktık ama hava iyi olmadığı için başka bir güne.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
güzel gezi olmuş...karların için cbf ve er-5 başka duruyo canım...
bu arada cbfin orjinal lastikleriyle karda buzda gidiliyo demekki..ben memnunum zaten lastiklerden memnun olmayan varsa okusun burayı :cat:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Eğlenceli olduğu kadar tehlikeli de olmuştur heralde:cherry:
Bizimle paylaştığınız için teşekkürler...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
güzel gezi olmuş...karların için cbf ve er-5 başka duruyo canım...
bu arada cbfin orjinal lastikleriyle karda buzda gidiliyo demekki..ben memnunum zaten lastiklerden memnun olmayan varsa okusun burayı :cat:

benim lastikleri orjınal,ama kuzenin lastikleri michelin ama gene de kayıyor,
hangi lastik kaymaz biliyonmu çivili lastik kaymaz o da olmaz.

Eğlenceli olduğu kadar tehlikeli de olmuştur heralde:cherry:
Bizimle paylaştığınız için teşekkürler...

eh biraz oldu sanırım dönüş yolunda kar yagıyordu çünkü kaya kaya geldik eve

cbf' güzel,:)
sürücüler mükemmel,:mrgreen:
emme er 5 bambaşka duruyo beeeee:cat:
motorlarınıza ve emeğinize sağlık,
cihan:cat:
birol:cat:
yaşar:cat: veee
er 5'li koray :cat:

saol kanka,er 5 başka tabi 500 cc var 3 cbf yetmiyor bile cc sine
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
cbf 250'den geçti,ama üzücü bir kazası olmuştu arkadaşın.
daha bir hafta olmuş alalı.:cat:
cihanla bir kaç tur atıcaktık ama hava iyi olmadığı için başka bir güne.

Birol keşke biraz binme fırsatınız olsaydı.izlenimlerinizi söylerdiniz.Çok büyük fark varmı merak ediyorum doğrusu. :) aynı motorsa almıyalım böyle büyük ccler :p :):cherry::mrgreen:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Cihan ve tayfası valla iyi cesaret tebrikler arkadaşlar.Biz bu havada yaya bile dışarı çıkmaya üşenirken siz maşallah.Aman hasta olmayın da.
Cihancım senin şu çakan lambalar için açtığın topikte bir şey sormuştum bir bakabilirmisin zahmet olmazsa.Teşekkürler.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
Birol keşke biraz binme fırsatınız olsaydı.izlenimlerinizi söylerdiniz.Çok büyük fark varmı merak ediyorum doğrusu. :) aynı motorsa almıyalım böyle büyük ccler :p :):cherry::mrgreen:

abi fark olmazmı rolentide bile çalışırken insanın içindeki adrenalin yükseliyor.:cyclopsan
hele birde çalışması yok mu.
yani makina yol istiyor yol.:cat:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
helal olsun arkadaslar cesaretinize diyecek bısey bulamıyorum bu havada motor kullanmak ıyı bır fıkır mı bılemıyorum ben ıkı haftadır garajda yatan motorumun sadece marsına basıp yarım saat calıştırmakla yetındım. Günü kazasız bıtırmenız sevındırıcı paylaşım için tesekkurler arkadaslar

selamlar
tansel
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst