bakalım görecekmisiniz

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bu resimde bir bebek var bakalım görebilecekmisiniz ben baya ugraştım görmek için birde sizleri görelim:cherry:




sonadan ekledim bazı işgüzar arkadaşlar için:)

al baaalm kankooo bu salatanın içinde ne göreceksin merak ettim hadeee sıkıyosa bunu da görde görelim:mrgreen:


yabunda

yada bundaaaaa:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ben buldum valla ...Ayaklarını ve ellerini havaya kaldırmış..Keltroş bir bebiş..:wiinkk:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benlardan bende birsürü vardı yaw
gösüm alışmıs artık hemenecik buluyom ki vardı zaten bu bende ::miiz::
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
ya ben daha bulamadım gözlerim bi hoş oldu:mrgreen:
biri banada söylesin nerde olduğunu:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Kıza benzemiyo be bu bebiş..:cherry:
Biraz kel gibi..Bide bu bebiş çıplak be ...:cyclopsan
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
ben galiba buldum:mrgreen:
resimdeki kadının karnındaki bebektenmi bahsedionuz:p
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
çocuğun beyin yani kafası vücüdüna göre aşırı büyük bence bebek normal değil kanımca akraba evliliği:p
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
O bebek rahim içinde yatmakta olan fetüs... Herhalde doğumuna 1 ay filan var..
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
21
ya nasıl görmezsiniz ayrıntıya değil bütüne bakın dallardan oluşuyo aslında resmin tamımına yakını bebek:mrgreen:

ya nasıl görmezsiniz ayrıntıya değil bütüne bakın dallardan oluşuyo aslında resmin tamamına yakını bebek:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O bebek rahim içinde yatmakta olan fetüs... Herhalde doğumuna 1 ay filan var..

:queen::queen::queen:abi süpersin yaa
benim bi arkadasım var biyoloji ci kahve falı bakarken bile böle konusuyoo
yok fetüs yok embrio vs....



yaw beceremem print de bişeler yapmayı ama göremeyenler az cok farkına varır heralde artık


ahanda gırmızıynan cevirdiğim (en azında cevirmeye calıstığım:cherry: ) yerde bebek
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ben galiba buldum:mrgreen:
resimdeki kadının karnındaki bebektenmi bahsedionuz:p


:mrgreen::mrgreen::queen::mrgreen::mrgreen:

:queen::queen::queen:abi süpersin yaa
benim bi arkadasım var biyoloji ci kahve falı bakarken bile böle konusuyoo
yok fetüs yok embrio vs....



yaw beceremem print de bişeler yapmayı ama göremeyenler az cok farkına varır heralde artık


ahanda gırmızıynan cevirdiğim (en azında cevirmeye calıstığım:cherry: ) yerde bebek


yaw sen nekadar iş güzarsın yaw e şimdi nerde kaldı bunun zevki nerde kaldı göz testi acaba günün sazanı kim olacak diyodum bende :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heehee kanaka baska yokmu elinde
hadiii hadiiii sor sor sor sor :p
Alırım Anahtarını MAyK(anladın sen onu) :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst