Kısmetde CBF varmış :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hayırlı olsun hocam.arkadaşlar kuyruğu düzeltmiştir sanırım:mrgreen:
amin kardeşim, kuyruk esprisini anlamadım ama ya :mrgreen:
Hayırlı uğurlu olsun hocam sevindim bizim ekibe katıldığın için :) 1200km de sanırım makina. 1000km bakımı yapıldı isede bence genede yaptır.Yağını değiştir.Bundan sonra 4000km bakımı var servisinde yaptırmanı tavsiye ederim.Güzel motor memnun kalırsın umarım.Saygılar.2.el nekadara aldın sakıncası yoksa:)



pardon yazmıssın :p :) :pr::pr: uyguna almışsın .2008 model olmasıda avantaj.:cat:
sağolasın erdocum, sizin tecrübenizden yararlanıcam mutlaka.:rendeer:
Emin hayırlı olsun paşam be..:rendeer:
Valla yeni gördüm bak...
Allah kaza bela vermesin..
Allah seni sevdiklerine bağışlasın..
Tekerin yere düz bassın..
Gülegüle tekere gelesin..
Allah nazardan saklasın..
Motorun benzinsiz gün görmesin..
Trafik polisiyle işin olmaya..:p
Ceza yemeyesin..:p


.
Daha sayayım mı paşam..:wiinkk:

Vallahi çok sevindim yaw..:rendeer: :rendeer:Ben nasıl görmedim bu topici hayret..:pr:

.
Bu arada emeği geçen tüm arkadaşlarıma sevgiler..:cat:
Allah onlarıda sevdiklerine bağışlasın..:rendeer:
iyi dileklerinin binlerce katını Allah sana versin abicim amin cümlemizi :rendeer:
Allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın kardeş. hayırlı olsun diyorum ve en yakın zamanda ıslatalım şunu :D
ne zaman istersen ıslatırız en sevdiğim kız kardeşim :cherry: bana kırbaçlama tekniklerini öğreteceksin daha :rendeer:
hayırlı olsun tekerin düz bassın senin ve tüm motorcu arkadasların
amin cümlemizin teşekkür ederim :rendeer:

wow siteye girmeyeli neler olmus neler :) hayırlı ugurlu olsun emin abi kazasız surusler dılerım :rendeer: ama motosikletin rengını beyenmedım YEŞİL olsa daha iyi olurdu :queen:
sağol ilhancım daha iyisi senin olsun, yeşili çok aradım fakat sonradan öğrendimki bunların yeşil rengi yokmuş :queen:
ahanda biride burda..
tyeker teker gelin ölümmm:)
sen deilmiydin şilede beni kenara çekip boğazlı kazağın ne kadar sexi olduğunu söleyen, soorada bizim vat69 grubu duydu die bbeni afişe etmeyin abi, ben çoluk çocuk sahabıyım die ağlayan:queen:
dökerim foyalarını metöhöfötö:cherry:


bu arada M-in yeşiloülu kardeşim
hayırlı uğırlu olsun motorun güle güle kullan,
ne kadar üstünden kamyon geçmiş olsada, dana önce 3 sefer kol çıkarmış olsada aldın motoru :p ii iteledim sana:queen:

şaka şemal bi yana Allah güzel günlerde binmeyi nasib etsin, umarım binlerce kilometreler yaparsınız bi arada taaki 600f ini alana kadar:cat::cat::rendeer:



renigi Yeşil deil ama
YEŞİL KUAFÖR den aldı motürü:queen:
sağol abicim teşekür ederim :rendeer: hem kamyondan sonra ismail usta baya iyi toplamış motoru desene :cherry: ayrıca yeşil kuaför tadilattan çıksın hemen traşa gidicem :cherry: kısmet bu işler ilerde 600f i de görürüz inşallah:wiinkk:
bu arada bende gazi osman paşadayım motorun için sana tek tavsiyem gazi osman pada MOTO-R zeki ustaya git mass plazanın tam karşısı ;)
vay komşum sağolasın yetkili servis ise giderim tabiki :wiinkk:

güzel bir seçim yapmışsın, güle güle kullan, kazasız belasız inş.
çok sağolasın amin cümlemize :rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun, kazasız, belasız, arızasız kullanırsın inşallah.:wiinkk:
metokekosu, sonunda seni de zehirlemiş. :mrgreen:
teşekkür ederim gültekin abi cümlemize, panzehir bulamadım napiim :cherry:
hayırlı olsun kardeş, güle güle kullan,
kaça aldın sorması ayıp.
teşekkür ederim tayfurcum 2.750 ye aldım 1250 kmde 2008 model.
Ula M inn... Hayırlı olsun sonunda cüssene göre bi motor almışsın :)
Vallaa bu film yalan olur diyodum ama kuzu sayesinde film hayata geçirilmiş :)
Güle güle bin tekerin düz bassın.. :rendeer:
sağol teyze bu cüsseye göre motoru bırak pantolon bile bulmak zor :cherry: bujim sağolsun :wiinkk:
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum :)
teşekkür ederim barancım hepimize inşallah :rendeer:
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanman dileğiyle............
teşekkür ederim çok sağol kardeşim hepimize :rendeer:
hayırlı uğurlu olsun...kazasız belasız kullanasın inşallah...sanırım CBR isitiyodun ama sürüş pozisyonu ve yedek parça fiyatları olarak CBF seni çok daha rahat ettirecektir...:cat:
çok teşekkür ederim bülentcim, aynen dediğin gibi parça fiyatı ve beni "tartmaması sebebiyle" caydım ondan :cherry:
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler :cat:
çok teşekkür ederim patronum erhan abi cümlemize inşallah :rendeer:
allah allah tesadüfe bak sevgililer günü hediyesi gibi olmuş:mrgreen:


M in hayırlı olsun:rendeer::rendeer::rendeer:

artıkın gezilerde enfazla bir kişinin çıldırmasına sebeb olursun:queen:
hahahaha abi kendimemi aldım yani sevgülüler günü hediyesini:cherry: sağolasın abicim ama gezilerde çıldıracak o tek kişi ben mi olucam yoksa artçımmı bilemiyorum :mrgreen:
Sevgiili emin nihayet senide motorize yaptılar sonunda eh hayırlı olsun tekerin dğz bassın yolun ve farın açık olsun,kaskın olsun,koruma ve A2 olsun olsunda CBF olsun darısıda olmayanların olsun
hepimizin olsun abicim çok teşekkür ederim :rendeer:

Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. :)
Allah kaza bela vermesin.

Allah razı olsun cümlemize :rendeer:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Güle güle kullan Emincim, hayırlı uğurlu olsun:rendeer:

Siyah miyah yakıo şelepsisim.:cat:

Bide kurtulduk senden, ohh beeee:p

[YT]ooazU0XFJVU[/YT]
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun tam okumadım topiği ama :cherry:
şimdi unun kuyruu eğri duruyoo yaa ne zman düzeltcen kuyruğunuuu:cherry::cherry::p
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Hayırlı olsun, iyi günlerde kullan...
teşekkür ederim sağolasın :rendeer:
Hayırlı olsun hemşom. Artık yazın cbf ınla gelirsin memleketine.
hemşom sağolasın abim, bende çok isterim ama bizimkiler izin vermez ki :rendeer:
kardesım hayırlı ugurlu olsun.gulegule bın.guzel secım.
eyvallah zeki abi sağolasın teşekkür ederim:rendeer:
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
teşekkür ederim cümlemize :rendeer:
Hayırlı olsun, güle güle kullanın :rendeer:
sağolasın okancım :rendeer:
Güle güle kullan Emincim, hayırlı uğurlu olsun:rendeer:

Siyah miyah yakıo şelepsisim.:cat:

Bide kurtulduk senden, ohh beeee:p
sağolasın abicim :rendeer:fakat bu benden kurtulduğunuz anlamına gelmez bilakis bundan sonra hep peşinizdeyim :p
Hayırlı olsun Emin. :rendeer:
Kazasız belasız..

teşekkür ederim hepimiz inşallah :rendeer:

hayırlı uğurlu olsun tam okumadım topiği ama :cherry:
şimdi unun kuyruu eğri duruyoo yaa ne zman düzeltcen kuyruğunuuu:cherry::cherry::p

teşekkür ederim sağolasın, bu ikinci eğri kuyruk esprisi ama vallahi ben anlamadım bilmiyorum çünkü biri açıklasın bari de bende güleyim :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim sağolasın, bu ikinci eğri kuyruk esprisi ama vallahi ben anlamadım bilmiyorum çünkü biri açıklasın bari de bende güleyim :mrgreen:

:queen::queen::queen:
kuyruğu eğri : yeni alınan motosikletler için kullanılır
Düzeltmek için : Arkadaşlara yemek, cay vs. ısmarlanır :wiinkk:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
emincim, cok cok hayirli olsun....:rendeer: :rendeer:
gule gule guzel gunlerde kullan. Allah kaza bela vermesin..... :cat: :cat:
cok super duruyor.... ben de mi yoksa cbf150 alsam :queen: :queen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heeeeeee ya öyle desenize hahahaha, peki o zaman ısmarlarım da ya kuyruğu düzeltemezlerse? :p

:queen::queen:sen ısmarla o düselir merak etme :cherry:
dee ben adanadayım bana da bişe yapman lasım istanbulda ısmarladığın hişbişe bana yaramas :silent:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
emin kardeşim .. allah kazalardan belalardan korusun .. çok güzel makine aldın .. gkn yardımcı olmuş . vesile olmuş . yoksa sen daha o hooo ((:)

hayırlı ugurlu olsun tekrar güzel günlerde kullan ..
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
emincim, cok cok hayirli olsun....:rendeer: :rendeer:
gule gule guzel gunlerde kullan. Allah kaza bela vermesin..... :cat: :cat:
cok super duruyor.... ben de mi yoksa cbf150 alsam :queen: :queen:

vay recep abicim sağolasın daha iyisi senin olsun inşallah, valla abi kullanan arkadaşlardan gördüğüm kadarıyla son derece kaliteli bir motor, kaza ve bakım haricinde servise gidenine rastlamadım.

:queen::queen:sen ısmarla o düselir merak etme :cherry:
dee ben adanadayım bana da bişe yapman lasım istanbulda ısmarladığın hişbişe bana yaramas :silent:
düzelirse sorun yok o zaman:p yanlız dediğin doğru sizin payınızı nasıl yapıcaz? lahmacun kargoya verilir mi acaba:mrgreen:
emin kardeşim .. allah kazalardan belalardan korusun .. çok güzel makine aldın .. gkn yardımcı olmuş . vesile olmuş . yoksa sen daha o hooo ((:)

hayırlı ugurlu olsun tekrar güzel günlerde kullan ..
amin cümlemizi kanka sağolasın beraber nice km. ler deviririz inşalah:rendeer: beni NGK bujim ateşledi :p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
OOOOOO Emin abi hayırlı uğurlu ola :rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
EE artık Emun abım Tum MtYe yemek ısmarlarsın :queen: İST mt VE KOmsu İl mt lerı duyuru 23 subatta emun abı herkeze söyle bir ziyafet veriyir koşun yetişin Emun abım sneın motorun parasını gecer ama değer Ahanda soyle bır sofra


:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst