Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
4
bende honda cbx 250 var, son derece memnunum. eminim buda hakkını veriyordur ancak, yorumlardaki gibi fiyat biraz abartı olmuş....
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
180
slm

bende yamaha ybr250 aldım henüz 2 hafta oldu.ve çok memnunum çok araştırdım arkadaşlar honda cbf250 nin tipi bitürlü hoşuma gitmemişti ve benim motor daha şekilli daha havalı ve nede olsa yamaha yani henüz 600km deyim ve titreşim ne bilim en ufak bi sürüşte sıkıntı yaratmadı herkese tavsiye ederim.ayrıca bakımları 1.000km de ve daha sonra 10.000 de buda iyi bi avantaj ayrıca enjeksiyonlu.
yaklaşık şehir içi 120ytl civarı yakıyor
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
@ altayfun ;benim motor daha şekilli daha havalı ve nede olsa yamaha
Derken; honda cbf250 de nede olsa honda nesi farklı şimdi seninkinin...
Nede olsa kawasaki gelecek bende ninja 250r alacam..Nede olsa suzuki mi alsam acabaa..
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
180
üzgünüm yani öledemek istemedim ama iki motoru yanyana getir hangisi daha havalı ve estetik bi bak
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Bu arada motorun hayırlı olsun daha 600 kmdeyse zevkli olur kimse kullanımını yazmadı sen anlatırsın bize nede olsa kullanıcısın:p:p
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
180
böyle tanışmak istemezdim.:salut:
güzel motor ya ama henüz alışamadım geçen pazar aspendosa gittik yolda bisorun bi aksilik beklenmeyen bişi olmadı.
durduğum heryerdede ilgi odağıydı motor:queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Rodaj bitmeden sonhız denemesi yapmazsın büyük ihtimal yaptıysan değeri alabilir miyiz? 2kişi mi tek kişi mi düzde mi meyildemi denedin yada deneyeceksin??
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
180
ufak tefek basmaya çalıştım.
130 gördüm tek kişi düz yolda antalya alanya yolunda ama daha gidecektide yeni olduğu için zorlamak istemedim ama tahminimce 160 a kadar çıkabilecek diye düşünüyorum hızlanmaya göre yani.
şu çok hoşuma gitti daha önce ybr 125 kullanıyordum onda 100den sonra sanki havada gidiyordum.
bunda ise daha bi yola oturuyor gibi hissettim en ufak bi zorlanma hisside olmadı motorda
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ufak tefek basmaya çalıştım.
130 gördüm tek kişi düz yolda antalya alanya yolunda ama daha gidecektide yeni olduğu için zorlamak istemedim ama tahminimce 160 a kadar çıkabilecek diye düşünüyorum hızlanmaya göre yani.
şu çok hoşuma gitti daha önce ybr 125 kullanıyordum onda 100den sonra sanki havada gidiyordum.
bunda ise daha bi yola oturuyor gibi hissettim en ufak bi zorlanma hisside olmadı motorda

hocam yeni makinaya okadar basmakla hata etmişin bence!! fazla zorlama..normal şartlarda 1000,1500 km ye kadar 80 km'yi geçmemen lazım kitapçığındada yazar zaten saygılarımla.....
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
ufak tefek basmaya çalıştım.
130 gördüm tek kişi düz yolda antalya alanya yolunda ama daha gidecektide yeni olduğu için zorlamak istemedim ama tahminimce 160 a kadar çıkabilecek diye düşünüyorum hızlanmaya göre yani.

arkadaşım öncelikler yeni motorun hayırlı uğurlu olsun...allah kazasız belasız mutlu bir şekilde kullanmayı nasip etsin ancak...

kim ne derse dersin YBR250'nin 150 bile görebileceğini sanmıyorum...motor beygir gücü olarak CBF250 ile aynı bile değil...CBF250'yi yaklaşık 9.000 km kullandım ve çok fazla sıkıştırmadan bir keresinde kafa aşşağı 140 görmüştüm...ama daha fazla çıkacağını iki motor içinde sanmıyorum...

tamam kalitelidir,estetikdir,gidişi duruşu vs.güzeldir bunlar Honda Yamaha vs.4 japonlar için zaten olması gereken şeylerdir ama bu motor kesinlikle 160 görmez...:cat:
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
180
bende zaten gördüm demedim ama görecek hissine kapıldım :cat:

dostum birde rodaj süresince sence arasıra yüksek devirlere çıkmam bi sorun yaratırmı
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
dostum birde rodaj süresince sence arasıra yüksek devirlere çıkmam bi sorun yaratırmı

bir sorun yaratmaz sadece motorun çok uzun ömürlü olmaz o kadar...hatta BBRR üstad bir başlıkta rodajda kısa sürelerde yüksek devirlere çıkmanın motoru açmada etkili olacağından bahsetmişti...yani uzun süre kalmadıkça sorun yok...:cat:
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
180
teşekkürler sanırım okumuştum aklımda öyle kalmış.allahın izniyle bu motora 3-5 yıl binmek istiyorum o yüzden sordum.
ve birde 80 80 bitmiyor yol hem merak işte ama daha dikkatli olmak gerekecek sanırım:)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
3
yok abi yaaa daha neler. 9400 ytl yi ona vereceğine git kawasaki falan al. hiç değilse 600 cc lik motorun keyfine varırsın... abartmışlar gerçekten... bana kalırsa ne honda ne kawasaki tarzım değildir. ben jawa derim başka birşey demem... o parayı vereceksen git bi 69 cit falan al ne biliyim hiç olmazsa binerken zevk alırsın...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
282
O fiyata kimse alınmayacağını anlamış. yaklaşık bizim buradaki bayide 2 aydır aynı yerinde duruyor ybr 250cc :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırdır arkadaşlar, başlık hala devam ediyor..
hala satıyolar mı bu motosikleti? daha doğrusu o fiyata satmaya uğraşıyorlar mı hala? ii sabır varmış.. ben çoktan vazgeçip aldıkları motosikletleri geri yamahaya göndermişlerdir diye düşünüyordum. demek ki bayilerin elinde patladı :) ah bi üzüldüm bi üzüldüm ki sormayın :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayırdır arkadaşlar, başlık hala devam ediyor..
hala satıyolar mı bu motosikleti? daha doğrusu o fiyata satmaya uğraşıyorlar mı hala? ii sabır varmış.. ben çoktan vazgeçip aldıkları motosikletleri geri yamahaya göndermişlerdir diye düşünüyordum. demek ki bayilerin elinde patladı :) ah bi üzüldüm bi üzüldüm ki sormayın :)

dur bi onlarada bi güzellik yapılcak...:wiinkk:




arkadaşlar dün beldeyamaya ybr 250 nin fiatı hakkında attığım maile cevap vermişler.uygun bi fiata çekebilirlerse güzel bi 250 lik motosiklete binme şansımız olabilir.

gelen cevap;

Her sene, Yamaha kullanıcılarının en fazla rağbet gösterdiği ürünlere yönelik çeşitli kampanyalar yapmaktayız.



YBR 250 model motosiklette kampanya yaptığımız ürün kategorileri içerisinde yer almaktadır.



2008 senesi içerisinde yüksek ihtimalle YBR 250 model motosikleti içeren bir kampanya tarafımızca yürürlüğe girecektir.



Fakat bu kampanyanın içeriği ve zamanı ile ilgili tarafınıza net bir bilgi vermenin yanıltıcı nitelikli olduğuna inanıyoruz.



Bununla beraber, YBR 250 ile ilgili talebiniz sistemimize kayıt edilmiştir. İlerleyen süreçte, YBR 250 ürüne ilişkin herhangi bir kampanyanın yürürlüğe girmesi durumunda tarafınıza kampanya ile



ilgili tüm bilgiler mail yolu ile iletilecektir.



Saygılarımızla
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederim metehan bey, bu bilgi iyi oldu.. ama ne olacak ki motosiklet bence yine 6 dan fazla etmez. yani altıbini buna vereceğime gider er5 alırım. onlarda 9 dan altıya düşmezler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst