Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 May 2006
Mesajlar
75
alan diyorsunuz.daha hiç ben aldım diyen çıkmadı.alan var mı?
alan oolmuştur ama yazdıklarız yüzünden utanıp yazamıyorlar ve alanlar sopa yememek için bir süreliğine buluşmalara gelemiyeckler
9,400 mü şaşırdık yzf nin fiyatının yanında masum kalır
ybr250 9,400 ytl
yzf 125 4,300 € daha isyan edelim diye beledeyamanın şirket kurallarnı harunabi görseydi pes derdi
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
33
Arkadaşlar! 09 Nisan 2008'den itibaren yürürlüğe giren kampanya çerçevesinde tüm modellerin fiyatında indirim sözkonusu... Bu arada YBR 250'nin fiatı da 8.250 YTL. Bu fiyatla makinenin alınabileceğini düşünüyorum.
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Mantıklı fiyata şimdi geldiler ama ,diğer markalar aldı götürdü.250'lik Ninja'yı duyunca korktular bence.:mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Arkadaşlar! 09 Nisan 2008'den itibaren yürürlüğe giren kampanya çerçevesinde tüm modellerin fiyatında indirim sözkonusu... Bu arada YBR 250'nin fiatı da 8.250 YTL. Bu fiyatla makinenin alınabileceğini düşünüyorum.
Bence duşunme bile o motora o para verilmez alternatifi çok
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
8
Alıyımı almıyım derken 8.250 ye 10 ayda vade yaptılar bende aldım, gayet memnunum suan 800 km de cok seri bir motosiklet hiç zorlanmadan 140 km yi goruyor, siyah istiyodum fakat ellerinde yokmuş bende kırmızı aldım,almayı düşünüpte tereddüt eden arkadaşlara tavsiye ederim , cbf 250 de kullandım ama ybr nin alakası yok bu motorla yakıtda süper ayrıca, tavsiye ediyorum
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Alıyımı almıyım derken 8.250 ye 10 ayda vade yaptılar bende aldım, gayet memnunum suan 800 km de cok seri bir motosiklet hiç zorlanmadan 140 km yi goruyor, siyah istiyodum fakat ellerinde yokmuş bende kırmızı aldım,almayı düşünüpte tereddüt eden arkadaşlara tavsiye ederim , cbf 250 de kullandım ama ybr nin alakası yok bu motorla yakıtda süper ayrıca, tavsiye ediyorum

Hayırlı olsun güle güle kullan.

Yanlız 800 km kullanmakla bir bir araç hakkında fikir edinmek mümkün değil.

En az bir sezonu geçirmeli her türlü yol şartında kullanmalısınki iyi kötü bütün yanlarını görmen mümkün olsun.

Ancak ozaman değerlenidrmen doğru sayılır. Şuanki memnuniyetin sıfır bir araç almış olmandan kaynaklanmaktadır.
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
320
arkadaşlar bugun istiklalde polis motoru gördüm ybr125 sandım kafa granajından ama arkadan bakınca yoq değil dedim yanları toplu şişko hafiften dedim kendi kendime şimdi forumdan baktım ybr250 imiş::)
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Bende uzaktan görüp bu ne acaba falan olduğum polis motorları vardı. Tek tük görüyorum. Sanırım beyazdı. Belki YBR250'dir onlarda.

Şehir dışına çıkış senede 2-3 kere ise ve yoğunlukla şehir içinde kullanılacaksa yakıtıda @koerdem'in dediği gibi ekonomik ise ve fiyatıda CBF250'den enjeksiyon farkı kadar pahalı olacak bir seviyeye indiğini düşünürsek mantıklı bir motor bence.

@koerdem yakıtla ilgili rodaj bittikten sonraki ölçümlerini bekliyoruz.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Alıyımı almıyım derken 8.250 ye 10 ayda vade yaptılar bende aldım, gayet memnunum suan 800 km de cok seri bir motosiklet hiç zorlanmadan 140 km yi goruyor, siyah istiyodum fakat ellerinde yokmuş bende kırmızı aldım,almayı düşünüpte tereddüt eden arkadaşlara tavsiye ederim , cbf 250 de kullandım ama ybr nin alakası yok bu motorla yakıtda süper ayrıca, tavsiye ediyorum

yakit ne kadar acaba 100 kmde
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
arkadaşlar bence fıyatlar düşer daha yenı oldugu ıcın motor bu fıyata cekmışler bır farkıda yok dıger cbf 250 ıle cbf 250 alınır ama ybr 250 ellerınde patlar
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Yamahanın sitesinde dolaşırken YBR250 nin yeni fiyatı gözüme çarptı. Yeni fiyatı 10.700 ytl olmuş. Kampanyalı fiyatı 8.250. Kampanya yapmasalar yandık. :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
şuan 2500 km deyim 19 lt benzin le yani 1 depo benzinle sehirlerarsı 568 km yaptı, rodajın tam bitmediğini düşünürsek şimdilik iyi sanırım..

arkadaşın verdiği bilgilere göre 1 lt benzinle 30 km yol gidiyor oda 3,5 ytl den 11,6 ykr eder yani 116 bin çok iyi bi sonuç. benim 125 t 115 bin yakıyor :salut:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
arkadaşın verdiği bilgilere göre 1 lt benzinle 30 km yol gidiyor oda 3,5 ytl den 11,6 ykr eder yani 116 bin çok iyi bi sonuç. benim 125 t 115 bin yakıyor :salut:

ben ybr 250 cok güzel makina yakit benim için fazla... şu an ybr kullaniyorum yaklaşik 9 kuruş falan yakiyor geçinip gidiyoruz... ybr 250 ye artik hafta sonlari binilir:queen::queen::queen:ama harika makinaya gözüm kaldi bu makinada ne zamandan beri peşindeyim ikinci ellerine falan bakiyorum...maksimum hız olarak en son kaç km/h
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
Sedat hoca Allah gönlüne göre versin. ama nerede bu motorun kullanıcıları bilmiyorum. herhal korkuttular yok alınmaz, çok pahalı felan derken. bende 250 lik bi makine düşünüyorum ya cbf ya ybr fakat ybr hakkında çok bi bilgi toplayamadık. bunun bakımı 10000 de bir geliyor dendi ama kullanan birinde daha geniş bilgi alamadık. NERDESİNİZ YBR 250 CİLER bakım masrafları nasıl cidden 10000 mi bakımı :silent:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
10 binde bir bakim mi olur ya en fazla olsun 4-5 bin kmde yag degişimi gerektirir... tahminimce
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
kawasaki zx250 ile bunu karşılaştırsak her bakımdan fiyat ,performans ,yakıt tüketimi ve 2.el olarak sizce hangi motor daha tutarlı bi seçim olur?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet bakımı 10000'km'de bir ama!!! ben ybr 250'alacak olsam yağını 3000'km'de bir değiştiririm..işi sağlama almak lazım :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst