mutlu yıllar istburak

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
oooooo burak yaşlanmışın senyaw kurutalım seni:p
yeniyaşın sana mutluluk sağlık getirsin motorun 1000 cc rüzgarın bol olsun
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Beni sevenler için gelicem, yıttıını düşünenlere hıh yapıp
yanlarından geçicem
m:bounce:

bunu yapmak için can atan çok kişi tanıyorum meclisten dışarda:wiinkk:
sen zuzumsun benim gelde, hıh yap bana:)
olum gnk hadi dışarı çıkalım bide doğum günümlük bişeyler alıp parti yapalım sabaha kedar densssssss:queen:

taam moruk, ben alırım bişeyler canımıs sıkılmasın, arabayıda alırım paso gaz veriris::winkwink
sıki durun uşaklar rokete takayrum:queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
baba cc ler havada uçuşsun hep bir arada olmamız dileğiyle teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
:queen::queen::queen::queen:
:queen::queen::queen::queen:

Yeşill bir yaşdaha buyumus :queen:

Abım nıce ve nıce dolu ve huzurlu yıllar


Eşinle ve MT le uzun bır omur gecırme dılegıyle ;

KArdesın selçukk:queen::queen:
senı severık bılırsın :queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:queen::queen::queen::queen:
:queen::queen::queen::queen:

Yeşill bir yaşdaha buyumus :queen:

Abım nıce ve nıce dolu ve huzurlu yıllar


Eşinle ve MT le uzun bır omur gecırme dılegıyle ;

KArdesın selçukk:queen::queen:
senı severık bılırsın :queen::queen::queen:

40 yıllık kankan,zamanında abilik yaptın heralde burak'a:queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
bunu yapmak için can atan çok kişi tanıyorum meclisten dışarda:wiinkk:
sen zuzumsun benim gelde, hıh yap bana:)


taam moruk, ben alırım bişeyler canımıs sıkılmasın, arabayıda alırım paso gaz veriris::winkwink
sıki durun uşaklar rokete takayrum:queen:

olum artık roketemi takarızzz noslarmıyız milinmez ama senide benide gırtlaklıcak kişiler varrrrr valla neyse artık akdeniz turumuza saklayalım kendimizi:queen:

:queen::queen::queen::queen:
:queen::queen::queen::queen:

Yeşill bir yaşdaha buyumus :queen:

Abım nıce ve nıce dolu ve huzurlu yıllar


Eşinle ve MT le uzun bır omur gecırme dılegıyle ;

KArdesın selçukk:queen::queen:
senı severık bılırsın :queen::queen::queen:

sağol benim minik kuşum teşekkürler:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
mavisinden yokmu bunun?............Mavisi daha güzel olur kanımca....:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst